folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hertürlü Web tabanlı Saldırı Taktik ve Stratejileri
linefolder Server'a Girip Şirket Muhasebe Verilerini Sildiler. Ne Yapabilirim ?



Server'a Girip Şirket Muhasebe Verilerini Sildiler. Ne Yapabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Bu zamana kadar çözen olmadı diye biliyorum. Mecbur, bi şekilde anlaşıp verilerini alacaksın. (Çok değerliyse) 

    Peter Pan bu. :D 

    http://www.tahribat.com/Forum-Peterpan-Adli-Hacker-184766/ 

    su anda ben yapıyorum bu işi. ( adli kısmını )

    hocam veriler için diskin analizi yapılır da cok teferruat ister.

    cok onemli değilse almamanız mantıklı.

    bundan sonra daha düzgün it-nt'cilerle calısırsınız ya da işe alırsınız :/

    yedek, abi yedek çok önemli.

     aynen abi. ben okula başladıgım için sadece tatillerde geliyorum. 1 tb hdd alıp koymuştum buraya. her gün düzenli olarak yedek alınıyordu. şimdi baktım en son ben almışım yine yedeği. hdd çıkarıp atmışlar bir köşeye. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı
    LuCiFeR bunu yazdı

    Hocam şifreniz görece kolay bir şifremiydi ?

    evet. şifre 123456 :)

    dediğim gibi ilk kez uzak masaüstü bağlantısı yaptım. idareten koymuştum zaten. ben nerden bileyim piyasada peter diye biri geziyormuş :)

    Anladım hocam geçmiş olsun.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Remote-Desktop-Saldiri-Savunma-Yontemleriniz-202406/

    Basit şifre

    Default RDP Portu

    WAN'dan gelecek IP'lerin belli olması ve bu adamlar disinda WAN'dan rdp baglantisini geri cevirme

    Offline Yedek Alma

    Gecmis olsun, pazarlik yapin kucuk firmayiz diyin. Ben 5000$ dan 1500$ a dusuren adamlar taniyorum :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Bu zamana kadar çözen olmadı diye biliyorum. Mecbur, bi şekilde anlaşıp verilerini alacaksın. (Çok değerliyse) 

    Peter Pan bu. :D 

    http://www.tahribat.com/Forum-Peterpan-Adli-Hacker-184766/ 

    su anda ben yapıyorum bu işi. ( adli kısmını )

    hocam veriler için diskin analizi yapılır da cok teferruat ister.

    cok onemli değilse almamanız mantıklı.

    bundan sonra daha düzgün it-nt'cilerle calısırsınız ya da işe alırsınız :/

    yedek, abi yedek çok önemli.

     aynen abi. ben okula başladıgım için sadece tatillerde geliyorum. 1 tb hdd alıp koymuştum buraya. her gün düzenli olarak yedek alınıyordu. şimdi baktım en son ben almışım yine yedeği. hdd çıkarıp atmışlar bir köşeye. 

     

    valla kusurma bakma ama sizinkiler eşşeklik etmis..

    bundan sonra yoğurdu üfleyerek yerler..

    tekrar gecmis olsun, ayrıca duyarlı olmana sevindim.. bırak ne halleri varsa görsünler :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    bizim şirketin muhasebe yedeği hergün gece 12 de alınır, nas sürücüsüne kopyalanır. adam istediğini yapsın bi gün önceye geri dönerim ;)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu peter Türkiye'de yakalandı bilmem biliyor musunuz , adalet sistemimiz yabancı olduğu için tutuksuz yargılama verdi. Türkiye'den kaçtı tabi ki

    Hocam peter den kaçış yok verilerin ne kadar ederse o kadarını ver kardeş benden 250 dolar anca çıkar de mesela ona da razı anlayışla bi arkadaş kendisi


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Bu zamana kadar çözen olmadı diye biliyorum. Mecbur, bi şekilde anlaşıp verilerini alacaksın. (Çok değerliyse) 

    Peter Pan bu. :D 

    http://www.tahribat.com/Forum-Peterpan-Adli-Hacker-184766/ 

    su anda ben yapıyorum bu işi. ( adli kısmını )

    hocam veriler için diskin analizi yapılır da cok teferruat ister.

    cok onemli değilse almamanız mantıklı.

    bundan sonra daha düzgün it-nt'cilerle calısırsınız ya da işe alırsınız :/

    yedek, abi yedek çok önemli.

     aynen abi. ben okula başladıgım için sadece tatillerde geliyorum. 1 tb hdd alıp koymuştum buraya. her gün düzenli olarak yedek alınıyordu. şimdi baktım en son ben almışım yine yedeği. hdd çıkarıp atmışlar bir köşeye. 

     

    Bunu düşünüyorum ama bi adet hdd yada flash taksam ve bu da makina da sürekli takılı kalsa adam da gelse bilg. girse bilgileri alsa bu hdd ve flashdakileri de alabilir mi ? alabiliyorsa ne yapmak lazım almaması için  


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Öyle harici diski usb den takarsan bir işe yaramaz. RDP ile gelen kullanicilarinin yetkilerini iyi ayarlayacaksin. Policy ile diskleri rdplere kapatabilirsin.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    3000 liradan dükkanı açtı 1000 liraya anlaştık. hesap numarası bekliyorum. Compu verdiğin linktekileri uygulayacağım. Eyvallah hocalar herkese. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek
    Sebnem bunu yazdı

    Bu peter Türkiye'de yakalandı bilmem biliyor musunuz , adalet sistemimiz yabancı olduğu için tutuksuz yargılama verdi. Türkiye'den kaçtı tabi ki

    Hocam peter den kaçış yok verilerin ne kadar ederse o kadarını ver kardeş benden 250 dolar anca çıkar de mesela ona da razı anlayışla bi arkadaş kendisi

    Eger bizim devlet bu adamı yakalamış ise devlet bünyesinde öyle boş beleş adamlar yok gibime geliyor.


    Dur be kadınnnn....
Toplam Hit: 5215 Toplam Mesaj: 37