Sıvı Testi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    nerede oturuyorsun hocam?


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    sahi ne oldu bu konu


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    birisi up versin ya, çok merak ettim.

     

    updullah


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Baba paranoyak sen de bi hallenmeler. Bunların sebebi ortak noktanız olan anne olmasın oğlum. Büyücü filan mı annen. Cin büyü müü işleri ruh halinizi bozmuş olmasın?


    http://yanduvar.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    Son giriş tarihi 8 saat 38 dakika 23 saniye önce

    Yaşıyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Büyü müyü yok amk büyü ayağına değişik bitkileri karıştırıp içirmişler adamı delirtmişler. Bu bitki datura olur, sarmaşık olur, akasya olur, üzerlik tohumu olur birsürü psikoaktif bitki var (evet bilgili ve tecrübeliyim).

    Zaten aaratıp herhangi bir bitkili büyü yapılışını okursanız analrsınız ne demek istediğimi. Yüzlerce değişik bitki, hayvan parçası kullanılıyor. Bunların etkisine de büyü deniyor işte.

    Aslında büyü diye birşey yok, cinleri birine musallat etmek falan hikaye... buna inanmanız lazım :)

    Bize anlatılan cin dünyayı 7 defa dolaşabilecek hızda. Bu kabiliyetteki bir varlığın işi gücü yok milletin aşk meşk işlerini yapacak... götümle güldüm :D

     

    Konuyu okuyorsan acilen hastaneye git durumu anlat. "Bana bilmediğim bir sıvı içirdiler. Delirium, paranoyayaşıyorum de onlar ilgilenir zaten gerisini doktorlara bırak.

    Ananı da allah iyi etsin, böyle cahil insanlar (kusura bakma ama annen ve kardeşin gerçekten cehaletin doruklarında yaşıyorlar) yeryüzünden göçüp gittikçe gelecek nesil daha umut verici olacak ama işte fırsat vermiyorlar insanlara. Hurafelerle dolduruyorlar insanları akıllarını.


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Up, eleman görmemiştir belki. Bi de expire a sorsanıza tahlil etmiş mi? 


    Makine mühendisi. Bilmeden etmeden "Sen ne biliyon lan camış" diyenlerin ağzına diplomamla vuruyorum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Bu konu da olduğunu sandığı bir anı gibi gelmiş ve peşine düşmemiş olabilir. Çok deli şeyler dönmüş burda. Uuu beybi.


    Eğer hayatınızda hiç sex yapmamışsanız, hayalini kurduğunuz her çıplak vücut birbirinin aynıdır. Sevişmekten filan değil, terlemiş iki tenin birbirine dokunmasından söz ediyorum, açıkça. Her insanda olduğu gibi sizin de merak denen bir arkadaşınız vardır muhakkak. İşte bu yüzden, her yeni bedeni keşfetmek istersiniz. İnsan ile hayvanı birbirinden ayırmaya filan çalışan ukala zihin, hayvansılaşıverir. Gelgelelim tüm bu keşmekeşin arasında aşık olmak meselesine kim bir anlam verebilir ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    inşallah şizofreni değilde manik depresif'tir. bakan için çok zor bir hastalıktır. allah kimsenin başına vermesin. kardeşimde de manik depresif vardı. şizofreniye doğru gidiyordu. uzun bir tedaviden sonra düzeldi. acil şifalar inş.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    up


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
Toplam Hit: 12949 Toplam Mesaj: 101
sıvı