folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sizce Doğuda Terör Bitmiyor Mu? Yoksa Bitirilmesimi İstenmiyor???



Sizce Doğuda Terör Bitmiyor Mu? Yoksa Bitirilmesimi İstenmiyor???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar bana göre Doğu'daki terörün bitirilmesi istenmiyor.!

    NEDEN:

    (BU MADDE BİR VARSAYIMDIR, DOĞRU OLDUĞU BİLİNMİYOR)

    1_ BİR VAR SAYIMA GÖRE: DOĞUDAKİ KOMUTANLAR pkk'YI YOK ETMEK İSTEMİYORLAR ÇÜNKÜ EĞER YOK EDERLERSE DEVLETTEN PARA ALAMİCAKLAR YANİ, MESELA BATI TARAFINDAKİ Bİ KOMUTAN 1 MİLYAR ALIYOSAN DOĞUDA 3 MİLYAR ALIYOR YANİ TERÖRÜN BİTMESİ ONLARIN CEBİNE GİREN PARANIN BİTMESİ DEMEK BU YÜZDEN BİR İDDAAYA GÖRE KOMUTANLAR İSTEMİYOR YOKSA 1 HAFTADA pkk'NIN ANASINI SİKER BIRAKIRLARMIŞ!!!!


    2_ BU MADDE BANA GÖRE KESİNLİKLE DOĞRU : AVRUPA pkk'YA İNANILMAZ DERECEDE YARDIM YAPIYOR YOKSA ONCA İNSAN DAĞLARDA BAYIRLARDA NASIL YAŞAYACAK AVRUPANIN YARDIM ETME İSTEĞİDE TÜRKİYEYİ İKİYE BÖLEREK ALMAK YOKSA NASIL BİR EKMEĞİ BÖLMEDEN YİYEMEZSENİZ BU ÜLKEYİDE BÖLMEDEN ELE GEÇİREMEZSİNİZ. YANİ AVRUPA YARDIMI VAR.

    http://www.netgazete.com/papers/nimage.asp?news=gozcu

    http://www.netgazete.com/papers/nimage.asp?news=gunes

    http://www.netgazete.com/papers/nimage.asp?news=Posta

    http://www.netgazete.com/papers/nimage.asp?news=vakit



    PEKİ SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ...?????????



    Fuck this world if they cant understand me!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Sana aynen katılıyorum,ama eksik olarak biliyorsun veya anlatmışsın. Bu konular uzun konular,şimdi bazı şeyler yazıp da arkadaşlarla tartışmaya girmek istemiyorum da. Kısa birşeyler anlatayım
    Terör bitirilmek istenseydi bu turgut özal döneminden sonra bitirilidi.Turgut özal,Abdullah öcalanının yanına dağa çıkarak konuştular ve bu sorunun büyümeden önlenmesine karar verildi.biraz araştırma yaparsanız turgut özalın kasten zehirlendiğini bileceksiksiniz.Bu derin devlet mi ne boqsa işte hep onların başının altından çıkıyor,şuan bu törer olmazdı,o zaman bazı iyileştirilmeler için adım atılabilrdi.Mesela kürtçe şimdiki gibi serbest olsaydı inanın ki dağda hiç bir gerilla olmazdı,ama bazı şerefsizler insanları kırdıtmak için buna engel oldu,bunun gibi bir çok örnek var ama boşverin. Artık olan oldu,o kadar şehit verdi türk askerleri.Bazıları bundan zevk alıyor. Bu sorunu silahlı mücadele değilde diplomasi ile çözülebilir.Eğer silahlı mücadele olursa o kadar kişi yine ölür,mahsum insanlar zarar görür,ekonomi çöker v.s. elbette ülkeyi böldürme diye birşey söz konusu olamaz,ilk ben karşısında dururum

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ERTAN SEVGİLİ KARDEŞİM ÇOK GÜZEL KONUŞMUŞSUN AMA SANA ŞUNU SÖYLEMEK İSİTYORUM TURGUT ÖZEL HAKKINDA O ADA HAKKATEN TÜRKİYEYE BİR ÇOK KÖTÜ ŞEYİ GETİRMİŞTİR YANİ BU ÜLKEYE DEVRİM GETİREN BİR İNSAN MESELA SİLAHIDA SERBEST BIRAKAN OYDU Bİ SANIRIM 1991 YILINDAMI NE 1 MİLYONA YAKIN KÜRT ALMIŞTI ÜLKEYE VE ONLARIN ŞUANDA ÇOĞU PKK'YA KATILMIŞ DURUMDA (HEPSİ DEMİYORUM SAKIN YANLIŞ ANLAŞILMASIN) TURGUT ÖZAL YÜZÜNDEN BİR ÇOK ŞEHİT VRDİK MİLLET TAYYİBE YÜKLENİYOR AMA DAHA ŞEREFSİZLERİDE VARDI BU ÜLKEDE..!!!

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Hocam turgut özal ülkeye yabancı sermayeyi soktu ve yanlış yaptı,eski amerikan helikopterlerini falan aldı,aradan 1 yıl geçti o helikopterler amerikada müzeye kaldırıldı,yanlış işler de yaptı. Hoca biz bilimde gelişmiyoruz a.q. kaynak askeriyeye gidiyor,şerefsizler bunu silahlanmayla yapıyor,aslında anlaşmayla çok basit bir şekilde olur,ama dediğin gibi işlerine gelmiyor.Arık bu konuyla ilgili konuşmayacağım. sabah arkadaşlar yazarlar zaten :D

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ladre
    ladre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2006
    Erkek
    yanılmıyosam demirel basbakandı ,sorunun cözülmesi için iki tarafta ılımlı bir yaklasım gösteriyordu hatta catışmalara ara verilmişti ve hatta anlasma bekleniyordu artık ve ilk adımlar atılmıstı bu akan kanın tamamen durması için tam olay bitti cözüml artık çözülecek dedik ertesi gün bingöl de 33 sehit .....pek cok yorum yapıldı durduk yere ortalık süt limanken neden bu saldırı diye ama hiç bir zaman neden oldugu bilinemedi.
    .bence komutanlar böle bir kucuk hesabın içine girmez terörden kazanc saglamak gibi bir düsünce en azından cogunda yoktur.ancak asker elbisesi içinde son derece serefsiz ve haysiyetsiz cok komutan gördüm bunuda söylemek lazım
    .bende avrupalı olsam gecmişte bana kuyruk acısı yasatmış bir ülkenin kalkınmasını güçlenmesini istememavrua illaki bu işin içinde
    .bence pkk sorunu artık bölgesel bir sorundur hatta Türkiye nin tek basına cözebilecegi bir konu deildir zaten öyle olsa cözerdi


    bildiklerini hayatla yüzleştir ve sınamaktan korkma , dogruyla yanlışı ancak o zaman ayırtedebilirsin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Kucuk yazar misin lutfen ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    incelik
    incelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ben ilk agızdan dinledigim olayı anlatıyım bunu anlatan adam operayonda komutan en yetkili kişi:

    tarihi tam hatırlamıyorum beka vadisinde 1000 kişilik pkklı bu adamın düzenledigi bir operasyonla ablukaya alınır tek yapacakları dizecekler kursuna adama genelkurmaydan emir gelmiş bırakın adamları cekilin demişler emşr komuta mecburaen cekilmişler...
    şiz düsünün artık gerisini...bu 1000 kişi pkknın cekirdegiymiş onun dedigine göre cunku o zaman pkk cok yeniymiş...
    ayrıca avrupa değil ama incirlikten kalkan amerikan helkopterlerinın agrı dagına silah ve mühimat attıgını görüp rapor etmiş ama bir b*k yapmamıs genelkurmay.

    adamın dedigine göre pkkyı istersek 5 günde siler atarız ama pkk ordunun her zaman savasa hazır olması icin var diyor(bu sahsi fikri)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    hca nedir bu herkes Turkiye yi istiyor tutumu, nesi guzel Anadolnun stratejik olarak anlamadim, herseyin ortasinda bombok bi yer, her taraf dusman, ustun rusya altin Fransiz, Alman, Ingiliz Amerikan kolonileriyle dolu Afrika, Batida dunyanin en karisik mekani Avrupa, Ortasyayla got gotesin, biraz ilerle Kazakistan - Cecenistan fln var, hala ortalikta savas ruzgarlari esiyo, kim ister amk turkiye nin topragini ? onlarin istedigi Turkiye den kurtulmak, cunku burda bi guc daha olursa savas cikar, hersey karisir, ama biz ot gibi yasarsaksavas cikmaz...Ayrica sokmusum kaynaga hikaye o is yok bor icin yok bilmemne icin istiyolar, istedikleri fln yok... Sadece kurtulmak istiyorlar... cunku birinin eline gecerse denge bozulur, yada biz kendi basimiza buyuk bi kuvvet olursak o zaman 3 kutup olur olayi bozar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    Biri yükselir , biri alçalır. Denge budur. Osmanlı 3 Kıtaya sahipti sonra yıkıldı.
    ve şimdi de amerika...
    onunda sonu gelir elbet.
    pkk mı ? o da neymiş a.q zihniyetini siktiğimin orc soylu orospu evlatları ! Bir tane Türk hepsini sikmeye yeter siz kafanızı yormayın !

    Zimbabwe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Böle oyunlar oynanıyor işte güzelim ülkemizde ama bunuda atlatıcaz iişallah ben askere gideyim hepsinin anasını sikicem onları yaşatmıcam ak onlar kim bi avuç or.... dölleeri

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    bu yazıyı yazman Türk ordusna hakrettir.silinmesini talep ediyorum
Toplam Hit: 7839 Toplam Mesaj: 66