Smile'nin Yeni Teklifi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Noldu hocam ses seda .?

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    oliWeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    oliWeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhtemelen smile merkezden aramadılar sizi bölge bayileri arıyor geçenlerde benide ttnet den aradılar sözleşmeniz bitti şöyle böyle geçirme kampanyamız var diye anlattılar ettiler kabul etmedim tabiki hemen aradım ttneti dedim böyle böyle bişey oldu aradınız şunu bunu söylediniz felan dedim  kadın da bölge bayileri aramıştım böyle kampanyalarımız var ama biz aramadık size anlatılan da yanlış o kampanyada 24 ay sözleşme var dediler. bende dedim ya kabul etseydim ne olacaktı 24 ay sözleşme yapacaktım neden yetkisiz kişilere bu hakları veriyorsunuz vs. vs. dedim kapattım. hemen beni arayan numarayıı geri aradım ulan deve dedim hani sen ttnetten arıyordun aradım ben merkezi sordum beni aramamışlar, beyefendi ttnetten arıyorum ama merkezden değil bilmem hangi bölgedeki ttnet bayiinden arıyorum dedi heh dedim bunu duyduğum iyi oldu etrafımda müsaitti en yakınımdaki ev en az 2 km. uzakta yanımda kimse yok bir güzel sövdüm sövdüm sövdüm sövdüm gene sövdüm telefonu yüzüme kapattı ben gene aradım sövdüm sövdüm sövdüm gene kapattı ben gene aradım gene sövdüm sövdüm sövdüm aylar sonra öyle rahatladım ki en az 2 ay kimseyi sövme gereği duymadım :D 


    -----------------------------
    nuamrayı verde bizde arayak hocam :D


    -----------------------------

    bu olay yaklaşık  6 ay önce olmuştu o gün bu gün o numarayı saklayaak halim yok ya :)  


    -----------------------------
    Ne biliim hocam 6 ay oldugunu, gecenlerde demisin :) ben 6 ay oncesini gecenlerde diye tanimlamiyorum konusurken :)

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    Noldu hocam ses seda .?
    -----------------------------
    yazmayi unuttum ya konustuk busra ile tirt o is dedim bak akn var mi yok mu yoksa sozlesme icin bi bayiye gideyim maddeyi goreyim.imzayi atayim kem kum etti var dedi yok dedi filan tamam dedim kapat ben komple neti birakacam zaten diye kapandi olay ama hala iki gune biri ariyor ak sikildim artik

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    vay arkadaş şöle kırk yılda bi şaka yapsalarda akn olmadan geçsek cümelten adam gibi bi hıza :D
    neyse hocam nasip değilmiş :D


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    tahattüt devam ediyorsa (ttnet) geçemiyoruz dimi smile adsl vb bir yere ?

     

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Chip bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahattüt devam ediyorsa (ttnet) geçemiyoruz dimi smile adsl vb bir yere ?

     

     


    -----------------------------
    geçmesine geersinde taahhütünün olduğu firmada sana geçirir hocam öle bi sıkıntı var :D


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay arkadaş şöle kırk yılda bi şaka yapsalarda akn olmadan geçsek cümelten adam gibi bi hıza :D
    neyse hocam nasip değilmiş :D


    -----------------------------
    uydunet paklar bizi ancak

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay arkadaş şöle kırk yılda bi şaka yapsalarda akn olmadan geçsek cümelten adam gibi bi hıza :D
    neyse hocam nasip değilmiş :D


    -----------------------------
    uydunet paklar bizi ancak

    -----------------------------
    internetten uzay aracı yönetmek istemiyorum ya, aşırı kazık yemeden bi fatura ödeyerek, bi yandan canlı yayın izleyip bi yandan nette rahat dolaşabilecek teknolojiye de ulaşalım artık :D


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ulan bu akk nerden çıktı . türkiye burası paranla rezil oluyorsun işte. bi interneti var bu insanların. bok gibi para verirler internete yine de insan gibi kullandırtmazlar adama . koskoca interneti de bok etti adamlar


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay arkadaş şöle kırk yılda bi şaka yapsalarda akn olmadan geçsek cümelten adam gibi bi hıza :D
    neyse hocam nasip değilmiş :D


    -----------------------------
    uydunet paklar bizi ancak

    -----------------------------
    internetten uzay aracı yönetmek istemiyorum ya, aşırı kazık yemeden bi fatura ödeyerek, bi yandan canlı yayın izleyip bi yandan nette rahat dolaşabilecek teknolojiye de ulaşalım artık :D


    -----------------------------
    al 5mbit sinirsiz rahat et aybi fiyat ttnet ile akn filan yok ben oyke yapmayi dusunuyorum yada komple kapatacam

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 2541 Toplam Mesaj: 42