folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Son 3 Haftadır Çin Kargosunda Sıkıntı Yaşayan Var Mı?



Son 3 Haftadır Çin Kargosunda Sıkıntı Yaşayan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    turkıye ye gırıs yaptı :D 6-7 gunde bole gecer


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amg
    amg's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    benim dışımda kargosu gelmeyen kaldı mı? 71 gün oldu hala yok ortada. Dealextreme kendi siteleri üzerinden durumu bildirmiştim. her hafta bir hafta daha bekleyin gelecek yazıp duruyorlar. Neyseki paypaldan da itiraz edip sonra hak talebine çevirdim. Paypal a hala cevap vermediler yarın son gün cevap vermezlerse paypal otomatik para iadesi yapacak ki cevap vereceklerini de sanmıyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    an itibariyle air mail ile gelmeyen mallarım isveç postasına yönlendirmesiyle elime ulaştı

    şu an ürün bekleyen var mı ? bikaç ürün sipariş edicem 25 dolar felan tutucakta kargo sıkıntısı hala devam ediyo mu? ya da bu isveç postasına yönlendirme vs yi nasıl yapıyoruz? 50-60 günde beklemeyelim şimdi


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    an itibariyle air mail ile gelmeyen mallarım isveç postasına yönlendirmesiyle elime ulaştı

    şu an ürün bekleyen var mı ? bikaç ürün sipariş edicem 25 dolar felan tutucakta kargo sıkıntısı hala devam ediyo mu? ya da bu isveç postasına yönlendirme vs yi nasıl yapıyoruz? 50-60 günde beklemeyelim şimdi

    araba teybinin para iadesini almaya çalışıyorum bir kaç güne iade olur salak çinliye 50 kere söyledim sorun var gemiyle gönder al kargoyu anlamadı şimdide özür dilerim diyo :)

    diğer 5 parça malım geleli 2 hafta oldu

    1 tane araç kamerası sipariş ettim gemiyle göndermesini söyledim şuan yolda 2 haftaya kadar elimde olur

    sıkıntı yok şuan


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    dealextremeden bende 5 parça bişi aldım.4 ü yola cıktı.2 hafta oldu.belki daha fazla ama bu çarşamba fln elimde olur heralde...sorun yok dimi artık ?


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    dealextremeden bende 5 parça bişi aldım.4 ü yola cıktı.2 hafta oldu.belki daha fazla ama bu çarşamba fln elimde olur heralde...sorun yok dimi artık ?

    aga china air mail sorunlu parcel le göndert


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    100 dolar üzeri geliyormu bu siteden ? ne alırsak


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    dealextremeden bende 5 parça bişi aldım.4 ü yola cıktı.2 hafta oldu.belki daha fazla ama bu çarşamba fln elimde olur heralde...sorun yok dimi artık ?

    aga china air mail sorunlu parcel le göndert


    hocam air mail ile aldim bile:S yolda olmasi demek 1 hafta icinde fln elimde olmasi demek diil mi ?yolda diip 2-3 hafta bekletir mi ?

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    dealextremeden bende 5 parça bişi aldım.4 ü yola cıktı.2 hafta oldu.belki daha fazla ama bu çarşamba fln elimde olur heralde...sorun yok dimi artık ?

    aga china air mail sorunlu parcel le göndert


    hocam air mail ile aldim bile:S yolda olmasi demek 1 hafta icinde fln elimde olmasi demek diil mi ?yolda diip 2-3 hafta bekletir mi ?

     

    Aga yurt dışına sevk edildi dedimi?


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amg
    amg's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam sorun hala devam ediyor benim kargo 75 gündür gelmedi

Toplam Hit: 15986 Toplam Mesaj: 165