Sperm İn TADI!!!!! ( Dikkat Çok Komiq )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Çapa Tip Fakültesinde okuyan arkadaslar Anatomi hocamiz Sami Zan'in
    ününü bilirler.

    Sami hoca sirf üreme organlarini kendi üslupuyla anlatan ve her
    dersinde 400 kisilik anfide disaridan gelenlerle birlikte yaklasik
    700-1000 kisiyle dolduran çok degerli bir hocamizdi...

        Anatomi derslerini birinde , erkek menisindeki yüksek glükoz, yani
    bizim bildigimiz sekerin seviyesini anlatiyordu. O yil liseden mezun
    genç bir ögrenci kiz arkadasimiz el kaldirdi ve bombayi patlatti.
    "Anladigim kadari ile, menide çok seker oldugunu söylüyorsunuz.."
    "Evet aynen öyle" dedi Sami hoca ve dediklerini destekleyen
    istatistik oranlarin tablosunu gösterdi. Arkadasimiz gene elini
    kaldirip söz istedi: "O zaman tadi neden sekerli degil?.." Anfide
    korkunç bir sessizlik oldu... Ve sonra bütün anfi gök gürültüsü gibi
    bir kahkaha Koyverdi... Yüzü birden kipkirmizi olan
    arkadasimiz, hizla defterle kapiya kosarken, Sami Hoca
    çok ciddi bir yüz ve buz gibi sesle derse devam etti... "Seker tadi
    alinamaz. Çünkü sekeri hisseden tad alma hücreleri insanin dilinin
    ucundadir... Girtlak derinliginde ise, aciyi ve eksi tadi algilayan
    reseptörler bulunur... Sana neseli bir gün dilerim kizim"....

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    :))))


    Hacı bide kokusu var onun.. Şöyle ilkbahar gibi bir ağaçtan onun kokusu yayılıyor. Ağaçmıdır çiçekmidir nedir.. Yanından geçerken bile kusası gelir adamın.. Hikaye güzelde o ablamıza yazık olmuş :)


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    zuahahhaha.... guzeldi... tatsiz oldugunu hep soylerler :)

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilkay
    ilkay's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Dişi
    bööööööööö ıgrenctı

    YASASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    renk vermeyiiiiiiiiiin.önünüze baaaaaaakın. hiç bi şey olmaaaamış gibi davraaaaanın.len ne söğüşler var ya. =)

    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeyazSeytan
    BeyazSeytan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bunudenemelerini soyleyecegim kizlara :) gelin test edelim.

    Bu arada bu geyik bolumunde olmasi gerekmiyormu ??


    <% if not hayat.eof then hayat.close %>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Tahribat Forum
    Genel
          Sperm in TADI!!!!! ( dikkat çok komiq )


    1. Yanlış yer


    2. Forumda kız arkadaşlarımız da var, dikkatli olun lütfen!!!...


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    bence gayet iyi ancak kız harbici  çok gerzek ve kesin pazarlamacı ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FISTIK
    FISTIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Dişi
    Evet :( hem iğrenç hemde ayıp :(

    Her vazgeçiş, bir kaybediştir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    yeri burası değiL Bayan arkadaşlara Ayıp oluyo.... Ama Suç Kızda Değil Erkek Arakdşıdnaymış Ne işi war bogazında :D....

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m-a-n-t-u-s
    m-a-n-t-u-s's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    abi kokusu çok bet dinde tabi varsa ööle bişe bu yüzden yıkanın deyoolarmış yaaaq beni alakadar etmez kız arkadasımla okadar ilerleyemedikki oralarım temis olsun neeese


    veni vidi vici


    PEOPLE=SHIT
Toplam Hit: 7260 Toplam Mesaj: 51