Sperm İn TADI!!!!! ( Dikkat Çok Komiq )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oguzhanbaba
    oguzhanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
     evet lan a.q. kızlar da hiçbi boka yazmazlar buna yazmışlar yaza yaza.

    Yalnız Bir ordudur Kendi çölünde Sonsuz savaşlarında Hep yener Kendi ordusunu.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ksecgen3
    ksecgen3's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ehehehhe


    Tekrar tekrar söylüyorum


     


    -Tahribat çok mükemmel bi yer.


     


    Konu hakkındada şunları söliim kız esaslı o.muş heryerde bulamazsınız


    ...bu evrende bi tozsun tarih seni unutsun hadi gel i.ç.e.l.i.m:)...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oguzhanbaba
    oguzhanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
     evet, öyle

    Yalnız Bir ordudur Kendi çölünde Sonsuz savaşlarında Hep yener Kendi ordusunu.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    yaw ayip ayip !! nese simdi kiz salak ona niye yazik olacak akli basinda merak ettigini sormus ama bu kadar utanmaz olmasida iste boyle bi sonuc verir hahah rezil kiz gerçekten

    lölölö
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    yani kiz sazan da tadina bakmis olmasi acaip bi durum da diil hani... biliyosunuz genclik malum ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    aforizma bunu yazdý:



    Bu anatomi hikayeleri bitmez bi tane daha var ama bunun kadar komik diiil;


    yine booole anatomi dersinde hoca ürogenital sistemi anlatýyo.. tabi laf donup dolaþýp penisin sertliðine geliyo ve iþte hocaylabir bayan ogrenci arasýndaki konuþma;


    hoca;-penisin kemiði varmýdýr?


    ''sýnýfta derin bi sessizlik oldu ve bir konu salaði bayan arkadaþ atladý


    bayan arkadaþ;-evet vardýr


    hoca;- sana oole gelmiþtir kýzým


    herkes yýkýlýr gulmekten(ama siz gulmeyebiiilirsiniz )


    anatomi derslerinin bole maceralarý cok olur...bi keresinde penisin maketi kaybolmuþtu da hoca iþi bitiren getirsin artýk ders bitiyo demiþti vs vs....






    abi sikmis atmissin hikayeyi ben sana orjinalini anlatiyim...


     


    Bir gun universitede hoca kemiklerle ilgili konusunu anlatmaktadir...


    Ve derki evet iste tum kemikler bunlar vucudumuzda 207 kemik bulunur...


    Ordan bi kiz atlar :  Bi kemigi unuttunuz hocam...


    Prof da sasirir unuttuk mu acaba havasinda, neymis unuttugum kemik bakiyim der...


    Kiz Penis kemigi hocam der...


    Prof da yok oyle bi kemik sana oyle gelmistir der ...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    Musket bunu yazdı:


    aforizma bunu yazdý:



    Bu anatomi hikayeleri bitmez bi tane daha var ama bunun kadar komik diiil;


    yine booole anatomi dersinde hoca ürogenital sistemi anlatýyo.. tabi laf donup dolaþýp penisin sertliðine geliyo ve iþte hocaylabir bayan ogrenci arasýndaki konuþma;


    hoca;-penisin kemiði varmýdýr?


    ''sýnýfta derin bi sessizlik oldu ve bir konu salaði bayan arkadaþ atladý


    bayan arkadaþ;-evet vardýr


    hoca;- sana oole gelmiþtir kýzým


    herkes yýkýlýr gulmekten(ama siz gulmeyebiiilirsiniz )


    anatomi derslerinin bole maceralarý cok olur...bi keresinde penisin maketi kaybolmuþtu da hoca iþi bitiren getirsin artýk ders bitiyo demiþti vs vs....







    abi sikmis atmissin hikayeyi ben sana orjinalini anlatiyim...


     


    Bir gun universitede hoca kemiklerle ilgili konusunu anlatmaktadir...


    Ve derki evet iste tum kemikler bunlar vucudumuzda 207 kemik bulunur...


    Ordan bi kiz atlar :  Bi kemigi unuttunuz hocam...


    Prof da sasirir unuttuk mu acaba havasinda, neymis unuttugum kemik bakiyim der...


    Kiz Penis kemigi hocam der...


    Prof da yok oyle bi kemik sana oyle gelmistir der ...




    olm bi git sanki birebir yasamış gibi ..ikmişsin diyooo... herkesin duydygu farklı versiyoooon ..ama alttaki kısa oyku birebir bizim sınıfta yasandıı.."İŞİ BİTEN GETİRSİN""
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oguzhanbaba
    oguzhanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    Yalnız Bir ordudur Kendi çölünde Sonsuz savaşlarında Hep yener Kendi ordusunu.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oguzhanbaba
    oguzhanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
     ama çok komik hakket ha

    Yalnız Bir ordudur Kendi çölünde Sonsuz savaşlarında Hep yener Kendi ordusunu.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    zuahahhahahahhahahhahah:D:D:D:D:DD


    lan bu gençlik cinayet yaaa


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 7259 Toplam Mesaj: 51