folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#.Net, J#.Net, Vb.Net, Asp.Net
linefolder Şu Anda İlgilendiğiniz Proje(Ler)



Şu Anda İlgilendiğiniz Proje(Ler)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ekselans
    ekselans's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    vardır herhalde türkiyeyi sallamasını planlayıp sonra sallamayınca küfretceğiimiz bi proje:)))

    [url=www.nevruzbaba.com][img]http://img467.imageshack.us/img467/5941/nevruzbaba4hw.jpg[/img][/url] [size=18][color=darkred]Nevruzbaba.com Dünya Türk Kulübü Açıldı[/color][/size]VATAN:::::......________________www.nevruzbaba.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    bizde arkyle kndi portalı bitrmeye calısoruz sonada okul sitesi olarka şaapcaz inş (:

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    ben de microsoft hesap makinesine rakip çıkacam :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Real_KurD'la bi projemiz var ama herkes yaptık mı görecek

    ... sorcerer & musket ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    belki inanmayacanız ama uçan araba tasarımı yapıyorum,ta 7.sınıftan beri!çok yol kateddim ama finans yok :(

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bir host ve domain alıp çok ilginç farklı bri site kurmayı planlıyorum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    3 procemide bitirdim...kendi su sogutma blogum hala calisiyor...ama kendi sogutma blogumu kullanarak lcd yi kasanin yan kapagina monte etmistim...birgun suyu degistirmek icin 5dk blogu iptal ettim o arada isidan lcd catladi...proce basarili oldu ama...sistemin bir parcasini kesince kararsiz hale geldi :)...hesap makinesinide basit bir pic devre ile bilgisayara baglayip 2+2=1 dedirttim :)....simdiki procemde wireless aglarla ilgili 2007 yazina yani tam 1 sene sonra veya 2008 kisinda falan anca biter...dagitacam oratligi procelerle referans yapip stanford a gidecem :)...silikon vadisinden tahribata selam cakacagim..amk basarmayan compiyi zikim :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    kafam acaip bozuk şarkı yazıorm..

    NesTo | same shit diffirent asshole
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    bende şuanda yazı şifreleme üzerine program yazıyorum. kendi şifreleme mantığımı kullanıcağım. baya bir araştırma gerekiyor kriptoloji konusunda. neyse başladık bir kere :D

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    çok değişik bi 31 çekme sitili üzerinde çalışıyorum, deneklerin üçünün z!ki kırıldı, 2 sinin fazla aşınmadan dolayı kullanılamaz hale geldi ama yinede iyi gidiyo çalışlar bir kaç ay sonra vidyosunu eklerim
Toplam Hit: 4679 Toplam Mesaj: 35