folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT Olarak IQ Testi Yapalım.



TBT Olarak IQ Testi Yapalım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    herkes süper zeka amk.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    2 sene önce burda verilmişti. ev ahalisi olarak hepimiz yaptık. herkesin 130-140. bu kadar zeki dört adam 3 gün bi musluğu tamir edemedik.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Hep merak ediyordum 10 tl verince gösterdikleri ayrıntılı raporda ne yazıyor diye. Meğer gayet lüzumsuzmuş.

    Arama kutusunu "www.zekatestimerkezi.com" yazıp konu içeriğinde ara seçince çıkıyor.

    http://www.tahribat.com/Forum-Hadiyin-Iq-Testine-170899/1/

    krypt tarafından 22/May/13 16:59 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    crimeangel 186 mı ne yapmıştı galiba.

    Yok lan fake o. 160 üstüne üst sınır diyor, onda 186 olmasına rağmen süper zeka yazıyor. Tahminimce 165-170 arası falan max puan.

    krypt tarafından 22/May/13 17:07 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    hacı soruların ayrıntılı çözümlerini atsana 


    düşler düşünmekle tükenmez
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    yarısını salladığım halde sonuç bu:
    Tebrikler Testi Tamamladınız !  -  IQ puanınız 133 (Çok yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.

    güvenmeyin böyle şeylere.

    angels_demos tarafından 22/May/13 17:21 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    oturuyorum bunu yazdı
    metalkolik bunu yazdı

    forumda arattım bulamadım için açtım bu konuyu sende bi 10 tl gönderde hocam görelm +55 li IQ nekadar çıkcak senin

    IQ bilemeyecemde ego 15000000000 

    sen de mevlana gibi adamsın zaten dimi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    Ben 20 dk 20 sinide kullandım 76 çıktı. Düşük zekalıymışım gerizekalının kibarcasımıki bu. Gerçekmi la bu?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    Tebrikler Testi Tamamladınız !  -  IQ puanınız 124 (Yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.

     

     

    Bence üyeleri gaza getirip para koparmaya çalışıyorlar :D


    küfrederiz villalara kulübeden
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Tebrikler Testi Tamamladınız !  -  IQ puanınız 139 (Çok yüksek zeka) olarak hesaplanmıştır.

    yalan aga bu test :D 


    der die das
Toplam Hit: 9959 Toplam Mesaj: 107