folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet 8 Mbit Kullananlar Bi Baksın



Ttnet 8 Mbit Kullananlar Bi Baksın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    gençlik bu gün ttnetten bi hatun ile bi sap geldi ofise

    8 mbitlerde 15 gb den sonra 512 ye düşmediğini 1 mbit  e indirildiğini söledi

    sie dedim her yerde 512 kb yazıyo dedim

    512 yazıyo ama 1 mbit e düşürülüyor dedi başka bişeyler daha zırvaladı

    şimdi hızı 8 mbit olup 15 gb kotayı aşanlar

    kaç kb ile down ediyor bi yazabilirmi ?


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    eğer onlar öyle söyledilerse sadece sana özel 15gb dan sonra 1mbite düşürebilirler. Garip bir politikaları var eğer sen istersen yapmazlar ama kendileri gelirde yaparız derlerse sonuna kadarda yaparlar. Yani eğer sana öyle bir tarife sundularsa düşünmeden kabul et. hem 8bit keyfi sürersin keyif bitince çile çekmezsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    aynı hocam. resim koyam.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    hacı bahsettiğin olay yeni yürütmede geçerli olacak 32 mb hızlar 25 50 gb kotalar olacak kota aşınca 1mbit olacak ;) simdi olay bildiğin gibi :)

     

    ayrıca sıktı lan bu netlimitsiz :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ben gectım ama hala hızım dusmedı .


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hoca ofiste zaten 8 mbit sınırsız kullanıyoz ama ben ev için sordum yani sana özel felan demediler genelde böyleymiş

    şu hızı düşürülen arkadaşlar down hızı nedir kaçla çekiyolar acaba ?


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    valla ben torrentla 60 ı görüyorum. rapid hotfile vs. download sitelerinde o da yok.


    g2k[et]tahribat[dat]com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    bende her ay geçiyorum ama düştüğünü görmedim hiç


    Cagito ergo sum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    60-52-71(nadir)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    512 oluyor. Daha dün düştü :\

    Fakat yakında 1 mbit olacak. Şu an değil.


    λ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    alla alla bu yavşak niye bana 1 mbit oluyo dedi

    aq. onun yarın sorarım ben ona


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 2031 Toplam Mesaj: 25