Ttnet Zupernet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    beyler 8mb olan neti dun aksam 16 mb yukseltim kotasida artsin dedim elimde mi patladi anlamadim 7mb lik hizi gecmior bir ara 10 u gordum galiba 16mb hat desteklior sknti yok falan dediler gectik ancak 7yi gectigini gormedik 

    bendemi problem var acap dedim modem falan resledim modemden ping atiorum sonuclar sole

    http://prntscr.com/70kbkf

    bu degerler normalmidir adamlar 16mb full aliorsunuz gozukuor diolar bi bok anlamadim bu isten


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    dnsyi bi kurcala hocam. ne derlerse desinler ama 16 görebileceğini zannetmem ttnette


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    dnsyi bi kurcala hocam. ne derlerse desinler ama 16 görebileceğini zannetmem ttnette

    kesinlikle


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    16 mbit paketle 24 mbit falan alıyorum, twitterdan yardır @ttnet @ttnetas ve @ttnet destek hesaplarına, veremeyeceğiniz hizmeti sattınız paket değişiminden önceki hızın aynısı, bana ulaşın 050xxxxxxxx diyerekten


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    dostlar zaten amacim 16 yi falan gormek degil full 13 falan gorsem amenna dicem kendilerinede belirttim 13 falan alirmiyim alirsin okadar dediler eyw dedim gectim dns kurcala derken hoam tam olarak ne yapmak gerekirki elimizde kalmasin komple


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    http://prntscr.com/70kp98 DSL gunlugunden bi baim dedim degerler su sekilde ayarlarda falanmi bisi var acaba


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serseri_1453
    serseri_1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    8 sen 16 ya geçirenlere tavsiyem kesinlikle noise margin değerlerine bakarak geçin modem arayüzden son için geçiceksen 8 in 100gb olanı var dns bir nebze fayda olur ama iç tesisat sorunun varsa yemez müdürlüğe gidip net kaç mb hız alırsın öğrenin

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    serseri_1453 bunu yazdı

    8 sen 16 ya geçirenlere tavsiyem kesinlikle noise margin değerlerine bakarak geçin modem arayüzden son için geçiceksen 8 in 100gb olanı var dns bir nebze fayda olur ama iç tesisat sorunun varsa yemez müdürlüğe gidip net kaç mb hız alırsın öğrenin

    son msj imda bir takim dbi bilgileri paylastim pek anlamadim dediginiz noise margin i ordan gorebiliormuyuz 

    ben dun adamlari aradim hic bir sorun yok hattiniz cok rahat desteklior dendi  ic tesisat emin degilim ancak pek benden kaynakli gibi durmuor


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serseri_1453
    serseri_1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Daha önce bir arkadaşında da aynı olay vardı iç tesisat sıkıntısı varmış üç tesisatı yenileyince fişek gibi oldu diyordu tabi tesisat sorunumu değil mi ekibin hızını ölçmesi lazim bina girişine kadar belki hatta sorun var bilemeyiz 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    serseri_1453 bunu yazdı

    Daha önce bir arkadaşında da aynı olay vardı iç tesisat sıkıntısı varmış üç tesisatı yenileyince fişek gibi oldu diyordu tabi tesisat sorunumu değil mi ekibin hızını ölçmesi lazim bina girişine kadar belki hatta sorun var bilemeyiz 

    ust linkde verdigim dbi oranlari normal mi peki ? yani 16 yi desteklicek sekilde skntisi varmi yokmu acaba net hic stabl deil suan cunki 5 dk once8 mb gorurken suan 2 mb goruorum cok aptalca bi sekilde oynuor


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    uydunet varsa kovalayın aga.

    http://www.speedtest.net/my-result/4332168457


    He is finding himself.
Toplam Hit: 1829 Toplam Mesaj: 28