Ttnet Zupernet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Eğer yanlış bilmiyorsam senin hatta gelen hız sınırı 1.3 mbit hocam. 13664 kbs diyor.

    Bak benim değerler bunlar, seninki ile karşılaştır. Ben 1.6'yı görüyorum. 16383 kbs limitim var. 

    bu hat değerleri bağlantı hızı almanda önemli etken. Daha önce benim değerlerim adına çok iyi diyen bi' port değiştirme yetkilisi olmuştur ttnet de.

    WfTIByD.png%20%28262×200%29

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    husnuweb bunu yazdı

    uydunet varsa kovalayın aga.

    http://www.speedtest.net/my-result/4332168457

    bu uydunetin olayi nedirki abi ttnet altyapi kullanmiolar mi ? 

    edit : uydu net bizim burda yokmus danimarkadan kalktik ak istanbulun banlio suna yerlestik sokim bole ise

     

     

    Absolut tarafından 02/May/15 16:07 tarihinde düzenlenmiştir

    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    coLin bunu yazdı

    Eğer yanlış bilmiyorsam senin hatta gelen hız sınırı 1.3 mbit hocam. 13664 kbs diyor.

    Bak benim değerler bunlar, seninki ile karşılaştır. Ben 1.6'yı görüyorum. 16383 kbs limitim var. 

    bu hat değerleri bağlantı hızı almanda önemli etken. Daha önce benim değerlerim adına çok iyi diyen bi' port değiştirme yetkilisi olmuştur ttnet de.

    WfTIByD.png%20%28262×200%29

    olek hocam biz ozaman bu ne boktan istir :D hata gelen hiz derken bu ibneler bana bukadarmi gonderior yoksa benim ic hatdan kaynaklanan bi problemdenmi kaynakli bu olay elemanlar abi biz sana 8mb gonderioruz falan diolar dedim ak 16 da gonderiodunuz noldu zart zurt ettiler ole kaldi yine :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hattın probleminden mi yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama hattına gelen hızın maksimum 1.3 mbit olduğu gerçeği var.

    Ga3LQF0.png%20%28930×411%29

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serseri_1453
    serseri_1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    @colin bu hat şunu diyor yükleme 1 mbps max hız 13 mbps bu hat 8de rahat rahat yer 12de görünce zil çalar kopar 8 ideal bu hat için 

    serseri_1453 tarafından 03/May/15 10:11 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Bende ttnet e geri dönmeyi düşünüyorum aşadaki değerlerde 21 alabilirsin diyor ne kadar doğrudur.


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    husnuweb bunu yazdı

    uydunet varsa kovalayın aga.


    http://www.speedtest.net/my-result/4332168457



    Upload çok düşük.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    serseri_1453 bunu yazdı

    @colin bu hat şunu diyor yükleme 1 mbps max hız 13 mbps bu hat 8de rahat rahat yer 12de görünce zil çalar kopar 8 ideal bu hat için 

    hocam8 idealde onu da goremioruz ki ya deliricem harbi 2mb larda takilior net suan adamlar sorun bizde yok dior 2 gun once 16 ya yukseltene kadar sonra 8 e indirdik dediler hic bir sorunum yoktu 7mb falan aliordum hay ak


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Absolut bunu yazdı
    serseri_1453 bunu yazdı

    @colin bu hat şunu diyor yükleme 1 mbps max hız 13 mbps bu hat 8de rahat rahat yer 12de görünce zil çalar kopar 8 ideal bu hat için 

    hocam8 idealde onu da goremioruz ki ya deliricem harbi 2mb larda takilior net suan adamlar sorun bizde yok dior 2 gun once 16 ya yukseltene kadar sonra 8 e indirdik dediler hic bir sorunum yoktu 7mb falan aliordum hay ak

    müşteri hizmetlerini arayıp port değiştirme talebinde bulun. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    serseri_1453 bunu yazdı

    @colin bu hat şunu diyor yükleme 1 mbps max hız 13 mbps bu hat 8de rahat rahat yer 12de görünce zil çalar kopar 8 ideal bu hat için 

    hocam8 idealde onu da goremioruz ki ya deliricem harbi 2mb larda takilior net suan adamlar sorun bizde yok dior 2 gun once 16 ya yukseltene kadar sonra 8 e indirdik dediler hic bir sorunum yoktu 7mb falan aliordum hay ak

    müşteri hizmetlerini arayıp port değiştirme talebinde bulun. 

    birazdan aricam hocam zaten anasini ziktiler netin ping baktimda suan 55 lerde gezior 12-13 du ping en fazla yapicaklari iside


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
Toplam Hit: 1827 Toplam Mesaj: 28