folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Türk Telekom'un Halihazırda Kabzımal Olması İhtimali



Türk Telekom'un Halihazırda Kabzımal Olması İhtimali

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Bu tarz olaylar Japonyada yaşanıyor mu ?


    طדṮ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    IT sektöründe olanlar beklenmeyen overloading durumlarında sistem çökmesinin normal olacağını bilir. Çalıştığım sektörde haftada bir gece yarısı ararlar. Tablodaki bilmem kaç milyon kayıt işlenirken timeout oldu veya bilmem ne rutiniyle deadlock oluştu gibi. Oturur bunu gece gündüz demeden çözeriz. Ancak bu kesintileri ortalama 1 saat içinde handle etme hedefimiz var. Yazdığımız programları bu senaryoları düşünerek yazıyoruz. Hiç düşünmediğim bi case olmuyor mu oluyor tabi.. Ama disaster senaryolarımız her zaman olur ve hızlı reaksiyon almaya çalışırız.

     

    Turktelekom öncesinde bu senaryoyu test etmeli olası sorunlar için workaraund lar yaratmalıydı sanki . Yani telekom ne zaman cortlar? Acil afet durumlarında. İşte bu senaryoyu belki onlarca defa veya periyodik olarak test etmesi gerekirdi. Belki hazırlardır ama enteresan şeyler olmuştur bilemiyoruz. 

     

     

    bu nasıl bir konuşmadır ya Allah aşkına 

    plaza dili

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Amator telsizcilik sinavina girin, belgenizi alin, oradan iletisim kuralim.

    https://www.kiyiemniyeti.gov.tr/AnnouncementDetail/78/2019-YILI-IKINCI-DONEM-AMATOR-TELSIZCILIK-SINAV-TARIHI-BELIRLENMISTIR

    (Ben basvurdum, ilk defa sinava girecegim)

    telekom tarafından 27/Eyl/19 08:59 tarihinde düzenlenmiştir

    vatandaşa kafam girsin!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    FiL3MAN bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    IT sektöründe olanlar beklenmeyen overloading durumlarında sistem çökmesinin normal olacağını bilir. Çalıştığım sektörde haftada bir gece yarısı ararlar. Tablodaki bilmem kaç milyon kayıt işlenirken timeout oldu veya bilmem ne rutiniyle deadlock oluştu gibi. Oturur bunu gece gündüz demeden çözeriz. Ancak bu kesintileri ortalama 1 saat içinde handle etme hedefimiz var. Yazdığımız programları bu senaryoları düşünerek yazıyoruz. Hiç düşünmediğim bi case olmuyor mu oluyor tabi.. Ama disaster senaryolarımız her zaman olur ve hızlı reaksiyon almaya çalışırız.

     

    Turktelekom öncesinde bu senaryoyu test etmeli olası sorunlar için workaraund lar yaratmalıydı sanki . Yani telekom ne zaman cortlar? Acil afet durumlarında. İşte bu senaryoyu belki onlarca defa veya periyodik olarak test etmesi gerekirdi. Belki hazırlardır ama enteresan şeyler olmuştur bilemiyoruz. 

     

     

    bu nasıl bir konuşmadır ya Allah aşkına 

    plaza dili

    Bu plaza dili değil hocam. Mesleki jargon bu şekilde mlesef. Türkçe halleri yazıyo uzatıyor takılmamak lazım.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    FiL3MAN bunu yazdı

    bu nasıl bir konuşmadır ya Allah aşkına 

    plaza dili

    Benim görüştüğüm firmalar da bu plaza dilinden kullanıyor ama öyle bilip bilmeden sırf bişiyler konuşuyorum biliyorum hissiyatı yaratmak adına vs. ben de görüşmelerimiz kayıt oluyor bu bu bu şekilde öyle değil mi? sonradan bir yanlış olmaması adına teyid ediyorum diyorum ozaman normal Türkçe konuşmaya başlıyorlar çünkü ne dediklerinin belli olmadığını kendileri de biliyor. Kodumun veritabanından bir adet sorgu yaptım sonucu şu çıktı diyecekler bana kelime amcıklaması yapıyorlar, farklı bir mevzuda bir sorun çıkınca yine aynı konusup en son dediğime gelince abi harbiden öyleymiş bizi bu kandırdı diyor asdlfkjaşaksjfşlaks. Plaza dili önemli bu skeci izleyince de acayip ayar olmuştum varya :D


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    Metanet bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    IT sektöründe olanlar beklenmeyen overloading durumlarında sistem çökmesinin normal olacağını bilir. Çalıştığım sektörde haftada bir gece yarısı ararlar. Tablodaki bilmem kaç milyon kayıt işlenirken timeout oldu veya bilmem ne rutiniyle deadlock oluştu gibi. Oturur bunu gece gündüz demeden çözeriz. Ancak bu kesintileri ortalama 1 saat içinde handle etme hedefimiz var. Yazdığımız programları bu senaryoları düşünerek yazıyoruz. Hiç düşünmediğim bi case olmuyor mu oluyor tabi.. Ama disaster senaryolarımız her zaman olur ve hızlı reaksiyon almaya çalışırız.

     

    Turktelekom öncesinde bu senaryoyu test etmeli olası sorunlar için workaraund lar yaratmalıydı sanki . Yani telekom ne zaman cortlar? Acil afet durumlarında. İşte bu senaryoyu belki onlarca defa veya periyodik olarak test etmesi gerekirdi. Belki hazırlardır ama enteresan şeyler olmuştur bilemiyoruz. 

     

     

    Halk icin sorun surada sadece Turk Telekom gitti, hepsi gitseydi simdi hic sorun yoktu.

    Ayrica yorum icin cok thanks ederiz hocam. 

    bence çok useful bir speech olmuş, bir meeting set edip herkesin bundan benefit olmasını sağlayalım :p 

     


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    IT sektöründe olanlar beklenmeyen overloading durumlarında sistem çökmesinin normal olacağını bilir. Çalıştığım sektörde haftada bir gece yarısı ararlar. Tablodaki bilmem kaç milyon kayıt işlenirken timeout oldu veya bilmem ne rutiniyle deadlock oluştu gibi. Oturur bunu gece gündüz demeden çözeriz. Ancak bu kesintileri ortalama 1 saat içinde handle etme hedefimiz var. Yazdığımız programları bu senaryoları düşünerek yazıyoruz. Hiç düşünmediğim bi case olmuyor mu oluyor tabi.. Ama disaster senaryolarımız her zaman olur ve hızlı reaksiyon almaya çalışırız.

     

    Turktelekom öncesinde bu senaryoyu test etmeli olası sorunlar için workaraund lar yaratmalıydı sanki . Yani telekom ne zaman cortlar? Acil afet durumlarında. İşte bu senaryoyu belki onlarca defa veya periyodik olarak test etmesi gerekirdi. Belki hazırlardır ama enteresan şeyler olmuştur bilemiyoruz. 

     

     

    hocam yukarıda kurmuş olduğun cümlelerin içerisinde geçen - yabancı kelimelere - alışık değilim. Hatta ne anlam ifade ettiğini tam olarak bilmiyorum.

    Tek bildiğim bu rezil - b..tan  operatorler ay sonunda 50 milyon insana aynı anda fatura kesebiliyorlar... 

    Bana fatura bildirimi anında göndereceksin ama , en lazım olduğu anda kullandırmayacaksın..

    s....ler öyle işi.

    5 IT çalışanı varsa 10 yapsın  1000 baz istasyonu var ise 10000 yapsın. Benden parasını alıyorsa hakkını verecek...


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    Vodafone ile sözleşmem bitiyor,Türktelekoma geçmeyi düşünüyordum bu hafta.Bu saatten sonra işim olmaz,sırf ucuz diye geçip sonra en lazım olduğu zaman bi işime yaramayacaksa sokayım öyle işe.Diğer operatörler de harika değil tabi de,depremden 4-5 saat geçmiş,İzmirdeyim ve buradaki arkadaşların telefonlar hala iptaldi.Hepsi de Türktelekom


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    doğal afetlerde telefonla arama yapmak resmen aptallık sms gibi bir güzellik var. hatların çektiği ilk fırsatta gönderir

    karşı tarafa da ilk fırsatta düşer. ama millet karacahil. güncel teknolojilerin güzelliği eski ve pratik olanları gölgeye düşürüyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    Metanet bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    IT sektöründe olanlar beklenmeyen overloading durumlarında sistem çökmesinin normal olacağını bilir. Çalıştığım sektörde haftada bir gece yarısı ararlar. Tablodaki bilmem kaç milyon kayıt işlenirken timeout oldu veya bilmem ne rutiniyle deadlock oluştu gibi. Oturur bunu gece gündüz demeden çözeriz. Ancak bu kesintileri ortalama 1 saat içinde handle etme hedefimiz var. Yazdığımız programları bu senaryoları düşünerek yazıyoruz. Hiç düşünmediğim bi case olmuyor mu oluyor tabi.. Ama disaster senaryolarımız her zaman olur ve hızlı reaksiyon almaya çalışırız.

     

    Turktelekom öncesinde bu senaryoyu test etmeli olası sorunlar için workaraund lar yaratmalıydı sanki . Yani telekom ne zaman cortlar? Acil afet durumlarında. İşte bu senaryoyu belki onlarca defa veya periyodik olarak test etmesi gerekirdi. Belki hazırlardır ama enteresan şeyler olmuştur bilemiyoruz. 

     

     

    Halk icin sorun surada sadece Turk Telekom gitti, hepsi gitseydi simdi hic sorun yoktu.

    Ayrica yorum icin cok thanks ederiz hocam. 

    bence çok useful bir speech olmuş, bir meeting set edip herkesin bundan benefit olmasını sağlayalım :p 

     

    :)))))))

Toplam Hit: 2886 Toplam Mesaj: 42
telekom manav