folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Uzaylılaaaaaaaarrr!!!!!



Uzaylılaaaaaaaarrr!!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacescell
    Spacescell's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Dişi

    Arkadaşlar ben bu konuda yaklaşık dört yıldır ciddi ve bilimsel araştırma yapıyorum şu anda elimde gerçek uzaylı cesedi fotoğrafları kanıtlanmış olaylar resimler kısacası bu konudaki hemen hemen bütün bilgiler var.Hem bilimsel hemde dini açıdan çok ciddi ve iddalı belgelerim var. eğer isteyen olursa mail atabilirim.adresinizi verin yeter...................Çok ciddiyim şaka ya da geyik olsun diye söylemiyorum


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacescell
    Spacescell's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Dişi
    Uzaylılar asıl bilimsel adıyla Dünya Dışı varlıklar mikroorganizma ya da yaratık görünümlü garip varlıklar değil lütfen böyle bir önyargı olmasın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BartheZ
    BartheZ's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    ancak 4 yıldır bilimsel araştırmalar yapan birisi elinde ufo cesedi fotosu olduğunu söyler zaten :)


    bu uzayli kardeslerimiz foto makinesiyle geliyorlar, gezegenimizde foto cekiniyolar, ama öyle aptallar ki, giderken fotolari almayi unutuyolar, e bizde bilimde sınır tanımayan insanlar olarak bu fotoları toplayıp arastırma yapıyoruz.. ortada olup olacak olan o.. foto.. :) cesetin kendisinden cok ilgi fotolara cunku var olan tek sey cizen her kimse hayranlık duyduğum bu fotolar :)


    yani cesedi alip yasam formunu, hucre seklini, genetik yapisini mi inceleseydik? yok canim ne gerek var :) biz cok zeki insanlariz, bi fotodan her seyi buluruz. dunyada ufocularin geldigi son nokta bu fotolara ulasmaktir. zaten olay orda bitio, fotonun arkasinda imzali notlari var. orda bütün formüller yaziyo.. yok bende kendi arastirmalarimdan biliyorum :))


    on error go to hell
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaBBiT
    RaBBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Dişi

    Bence wardır arkadaşım...Koskocaaaa ewrende tek canlı warlık biz diilizdir heraldeeee!..Ama warsa da kime ne?!! Herkes kendi hayatına baksın. Bırakın uzaylılar ister war olsun ister olmasınnn!!! Boşwerinn!


    It was a lie when they smile and said you won"t feel a thing!!...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    bence var beyler cunku 1944 yılındamı ne o cıvarda bu uzaylılar amerıka ıle meksıka sınırında bı yere araclarıyla cakılmıslar..ben ınanıyorumm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    bana dokunmayan yıLan 1000 yıL yasasın

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    bak dostum açıklayım !


    U.F.O


    Undefined


    Fucking


    Object


    Türkçesi :


    Kodumun


    Uçan


    Şeyleri


    Baş harfleri birleştirirsek karşımıza KUŞ çıkıyo


    yani ufo denen zımbırtı aslında kuş !  


    Anladınızmı ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Spacescell bunu yazdı:



    Arkadaşlar ben bu konuda yaklaşık dört yıldır ciddi ve bilimsel araştırma yapıyorum şu anda elimde gerçek uzaylı cesedi fotoğrafları kanıtlanmış olaylar resimler kısacası bu konudaki hemen hemen bütün bilgiler var.Hem bilimsel hemde dini açıdan çok ciddi ve iddalı belgelerim var. eğer isteyen olursa mail atabilirim.adresinizi verin yeter...................Çok ciddiyim şaka ya da geyik olsun diye söylemiyorum







    Eger hala buralardaysan bana resimleri yolla pls...  


    bende sana dünyada eşi benzeri olmayan uzaylı resimleri yollarım..


    bende Pshop marka bi fotograf makinesi var. onunla çektiydim :)


    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:



    bak dostum açıklayım !


    U.F.O


    Undefined


    Fucking


    Object


    Türkçesi :


    Kodumun


    Uçan


    Şeyleri


    Baş harfleri birleştirirsek karşımıza KUŞ çıkıyo


    yani ufo denen zımbırtı aslında kuş !  


    Anladınızmı ?




    a.q herşeyi şamata yapıonuz gulmekten olduruonuz adamı helal olsun vala :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    Designer bunu yazdı:


    Spacescell bunu yazdı:



    Arkadaşlar ben bu konuda yaklaşık dört yıldır ciddi ve bilimsel araştırma yapıyorum şu anda elimde gerçek uzaylı cesedi fotoğrafları kanıtlanmış olaylar resimler kısacası bu konudaki hemen hemen bütün bilgiler var.Hem bilimsel hemde dini açıdan çok ciddi ve iddalı belgelerim var. eğer isteyen olursa mail atabilirim.adresinizi verin yeter...................Çok ciddiyim şaka ya da geyik olsun diye söylemiyorum








    Eger hala buralardaysan bana resimleri yolla pls...  


    bende sana dünyada eşi benzeri olmayan uzaylı resimleri yollarım..


    bende Pshop marka bi fotograf makinesi var. onunla çektiydim :)




    ahahha hoca hakkaten yayınlasana şu Pshop markasıyla çektiklerini(!) :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 6352 Toplam Mesaj: 74