folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vücut Geliştirme Tozu



Vücut Geliştirme Tozu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım


    Tâmaaaam halledicez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım

    Katılıyorum bende bunu diyecektim.
    Hocam şimdi şöyle bir durum var, spor yaparsan mass gainer kullanman gerekir.
    Yemek düzenin normalse kilo alamıyorsan mass gainer verirler.
    Vücudun kilo alması için günlük ihtiyacının üstüne çıkması gerekir sen günlük ihtiyacını karşılayıp üstüne tozunu içersen o zaman kilo almaya başlarsın sadece toza asılmakla olmaz beslenmene dikkat etmen karbonhidrat amino asit protein 3'lüsüne abanman lazım.
    Şimdi iyi hoş bunları dedimde burda kocaman bir eksik var SPOR

    Günlük besin ihtiyacını aldın üstüne tozu içtin diyelim ama spor yapmadın nolur biliyormusun ?
    Vücut gereğinden fazlasını sıçış ve işeyiş yoluyla attırır tuvalette.
    Ancak sporla beraber tozu kullanırsan yaptığın antrenmandan dolayı kaslar gelişirken normalde vücuttan atacağı fazla karbonhidratı vesaire'i 
    direk kaslara yollar buda gelişimini başlatır.
    Ama Antrenmanını yapmazsan yemek + toz olarak devam edersen yağlanmış bir karaciğer ve gittikçe büyüyen göbek görürsün ( istediğin kadar zayıf ol )

    Bende Mass gainer kullanıyorum.

    Başka sorun varsa cevaplıyabilirim.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Melik bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım

    Katılıyorum bende bunu diyecektim.
    Hocam şimdi şöyle bir durum var, spor yaparsan mass gainer kullanman gerekir.
    Yemek düzenin normalse kilo alamıyorsan mass gainer verirler.
    Vücudun kilo alması için günlük ihtiyacının üstüne çıkması gerekir sen günlük ihtiyacını karşılayıp üstüne tozunu içersen o zaman kilo almaya başlarsın sadece toza asılmakla olmaz beslenmene dikkat etmen karbonhidrat amino asit protein 3'lüsüne abanman lazım.
    Şimdi iyi hoş bunları dedimde burda kocaman bir eksik var SPOR

    Günlük besin ihtiyacını aldın üstüne tozu içtin diyelim ama spor yapmadın nolur biliyormusun ?
    Vücut gereğinden fazlasını sıçış ve işeyiş yoluyla attırır tuvalette.
    Ancak sporla beraber tozu kullanırsan yaptığın antrenmandan dolayı kaslar gelişirken normalde vücuttan atacağı fazla karbonhidratı vesaire'i 
    direk kaslara yollar buda gelişimini başlatır.
    Ama Antrenmanını yapmazsan yemek + toz olarak devam edersen yağlanmış bir karaciğer ve gittikçe büyüyen göbek görürsün ( istediğin kadar zayıf ol )

    Bende Mass gainer kullanıyorum.

    Başka sorun varsa cevaplıyabilirim.

    tozu spordan öncemi sonramı alıyorsun


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    nolanded bunu yazdı
    Melik bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım

    Katılıyorum bende bunu diyecektim.
    Hocam şimdi şöyle bir durum var, spor yaparsan mass gainer kullanman gerekir.
    Yemek düzenin normalse kilo alamıyorsan mass gainer verirler.
    Vücudun kilo alması için günlük ihtiyacının üstüne çıkması gerekir sen günlük ihtiyacını karşılayıp üstüne tozunu içersen o zaman kilo almaya başlarsın sadece toza asılmakla olmaz beslenmene dikkat etmen karbonhidrat amino asit protein 3'lüsüne abanman lazım.
    Şimdi iyi hoş bunları dedimde burda kocaman bir eksik var SPOR

    Günlük besin ihtiyacını aldın üstüne tozu içtin diyelim ama spor yapmadın nolur biliyormusun ?
    Vücut gereğinden fazlasını sıçış ve işeyiş yoluyla attırır tuvalette.
    Ancak sporla beraber tozu kullanırsan yaptığın antrenmandan dolayı kaslar gelişirken normalde vücuttan atacağı fazla karbonhidratı vesaire'i 
    direk kaslara yollar buda gelişimini başlatır.
    Ama Antrenmanını yapmazsan yemek + toz olarak devam edersen yağlanmış bir karaciğer ve gittikçe büyüyen göbek görürsün ( istediğin kadar zayıf ol )

    Bende Mass gainer kullanıyorum.

    Başka sorun varsa cevaplıyabilirim.

    tozu spordan öncemi sonramı alıyorsun

    Toza ve kişinin kg kaybına bünyesine bağlı hocam.
    Protein tozuysa eğer normal bir insana günde 3 ölçeği 300 ml'lik süt'e yada bi meyve suyuna karıştırıp içmek yeter.
    Mass Gainer dersen gainer'lar ara öğün içeceğidir. Çok zayıf kişilere günde 3 öğün yemekten sonra içmesi önerilir. Yemekten sonra içilmesinin önemide biraz katı olduğu içn iştahı kesmemesi için yemekten sonra içilir.
    Spordan 30-45 dakika önce içilmesi makuldür.
    Antrenmandan sonrada yenilmesi gereken besin hafif ve besin değerinin yüksek olan bir yiyecekle beraber içilirse çok şukela olur.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Melik bunu yazdı
    nolanded bunu yazdı
    Melik bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım

    Katılıyorum bende bunu diyecektim.
    Hocam şimdi şöyle bir durum var, spor yaparsan mass gainer kullanman gerekir.
    Yemek düzenin normalse kilo alamıyorsan mass gainer verirler.
    Vücudun kilo alması için günlük ihtiyacının üstüne çıkması gerekir sen günlük ihtiyacını karşılayıp üstüne tozunu içersen o zaman kilo almaya başlarsın sadece toza asılmakla olmaz beslenmene dikkat etmen karbonhidrat amino asit protein 3'lüsüne abanman lazım.
    Şimdi iyi hoş bunları dedimde burda kocaman bir eksik var SPOR

    Günlük besin ihtiyacını aldın üstüne tozu içtin diyelim ama spor yapmadın nolur biliyormusun ?
    Vücut gereğinden fazlasını sıçış ve işeyiş yoluyla attırır tuvalette.
    Ancak sporla beraber tozu kullanırsan yaptığın antrenmandan dolayı kaslar gelişirken normalde vücuttan atacağı fazla karbonhidratı vesaire'i 
    direk kaslara yollar buda gelişimini başlatır.
    Ama Antrenmanını yapmazsan yemek + toz olarak devam edersen yağlanmış bir karaciğer ve gittikçe büyüyen göbek görürsün ( istediğin kadar zayıf ol )

    Bende Mass gainer kullanıyorum.

    Başka sorun varsa cevaplıyabilirim.

    tozu spordan öncemi sonramı alıyorsun

    Toza ve kişinin kg kaybına bünyesine bağlı hocam.
    Protein tozuysa eğer normal bir insana günde 3 ölçeği 300 ml'lik süt'e yada bi meyve suyuna karıştırıp içmek yeter.
    Mass Gainer dersen gainer'lar ara öğün içeceğidir. Çok zayıf kişilere günde 3 öğün yemekten sonra içmesi önerilir. Yemekten sonra içilmesinin önemide biraz katı olduğu içn iştahı kesmemesi için yemekten sonra içilir.
    Spordan 30-45 dakika önce içilmesi makuldür.
    Antrenmandan sonrada yenilmesi gereken besin hafif ve besin değerinin yüksek olan bir yiyecekle beraber içilirse çok şukela olur.

    mass gainer için günlük şu ölçüler nasıldır?

    2 tepeleme yemek kaşığı mass gainer 450ml süt kahvaltı sonrası

    2  tepeleme yemek kaşığı  mass gainer 450ml süt öğle sonrası

    1  tepeleme yemek kaşığı  mass gainer 225ml süt yatmadan önce

    nolanded tarafından 14/Eyl/12 14:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Aslında spordan sonrada az bir miktar alınsa kas açısısından daha iyi olur çünki spordan sonra karbonhidrat ve protein istiyor vucut yani spordan sonra tavuk göğüsü veya herhangi biryeri + makarna veya pilav yerseniz yanındada ufak bir bardak bu gainerden için süper olur  


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    nolanded bunu yazdı
    Melik bunu yazdı
    nolanded bunu yazdı
    Melik bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    ben tam 3 ay kullandım 1 kilo bile alamadım neden? Çünki spor yapmadan kullanırsan bir zik olmuyor. Spor yapmıcaksan boşuna ciğerlerini tüketme spor yapmadan kullanınca akciğeri büyütüyomuş. Kendim bizzat tanık oldum kendimden biliyorum kullandığım zamanlar öyle öksürüyodum ki ağzımdan gelecek gibi oluyodu organlarım

    Katılıyorum bende bunu diyecektim.
    Hocam şimdi şöyle bir durum var, spor yaparsan mass gainer kullanman gerekir.
    Yemek düzenin normalse kilo alamıyorsan mass gainer verirler.
    Vücudun kilo alması için günlük ihtiyacının üstüne çıkması gerekir sen günlük ihtiyacını karşılayıp üstüne tozunu içersen o zaman kilo almaya başlarsın sadece toza asılmakla olmaz beslenmene dikkat etmen karbonhidrat amino asit protein 3'lüsüne abanman lazım.
    Şimdi iyi hoş bunları dedimde burda kocaman bir eksik var SPOR

    Günlük besin ihtiyacını aldın üstüne tozu içtin diyelim ama spor yapmadın nolur biliyormusun ?
    Vücut gereğinden fazlasını sıçış ve işeyiş yoluyla attırır tuvalette.
    Ancak sporla beraber tozu kullanırsan yaptığın antrenmandan dolayı kaslar gelişirken normalde vücuttan atacağı fazla karbonhidratı vesaire'i 
    direk kaslara yollar buda gelişimini başlatır.
    Ama Antrenmanını yapmazsan yemek + toz olarak devam edersen yağlanmış bir karaciğer ve gittikçe büyüyen göbek görürsün ( istediğin kadar zayıf ol )

    Bende Mass gainer kullanıyorum.

    Başka sorun varsa cevaplıyabilirim.

    tozu spordan öncemi sonramı alıyorsun

    Toza ve kişinin kg kaybına bünyesine bağlı hocam.
    Protein tozuysa eğer normal bir insana günde 3 ölçeği 300 ml'lik süt'e yada bi meyve suyuna karıştırıp içmek yeter.
    Mass Gainer dersen gainer'lar ara öğün içeceğidir. Çok zayıf kişilere günde 3 öğün yemekten sonra içmesi önerilir. Yemekten sonra içilmesinin önemide biraz katı olduğu içn iştahı kesmemesi için yemekten sonra içilir.
    Spordan 30-45 dakika önce içilmesi makuldür.
    Antrenmandan sonrada yenilmesi gereken besin hafif ve besin değerinin yüksek olan bir yiyecekle beraber içilirse çok şukela olur.

    mass gainer için günlük şu ölçüler nasıldır?

    2 tepeleme yemek kaşığı mass gainer 450ml süt kahvaltı sonrası

    2  tepeleme yemek kaşığı  mass gainer 450ml süt öğle sonrası

    1  tepeleme yemek kaşığı  mass gainer 225ml süt yatmadan önce

    Boyunu kilonu söylermisin hocam ona göre cevaplıyayım.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    nolanded hocam bu postu iyi oku sen.

    Evet ince bir program çıkartayım. Öncelikle 2 tür kg alma olayı var.
    1.'si kas olarak kg almak 2.'si yağ olarak kg almak.

    Kas olarak kg almak zordur hemde baya zor ama kas olarak kg alırsanız sporu bıraktığınızda 5-6 ayda vücudunuz sönmez/sarkmaz.
    Kilolu bir insanın amacı vücudunun yağ oranını düşürüp normal karbonhidratı kg'a çevirmektir.
    Zayıflık çeken bir insanda karbonhidrat'a abanmalıdır.
    vücutta %4 ile %7-8 arası yağ idealdir yani.
    Spora başlarken en detaylı şekilde ölçüm yaptırmalısınız.
    Kilo almak içinde yağlı yiyeceklere yüklenmeyin hiçbir zaman.
    Yağ ikinci derece enerjiye dönüşür 1. sırada karbonhidrat vardır.
    Yağı önermem yani.

    Sabah uyandığınızda taze sıkılmış bi bardak portakal suyu için.

    Peynir yumurta Tahinli pekmez fıstık ezmesi tam kepekli esmer ekmek yiyin.

    Öğle yemeği en az 100 gr mümkünse esmer pirinç. Tavuk gögsü salata ayran.

    Akşam üstü 3-4 ara öğün olarak kuru yemiş yiyebilirsiniz enerji açısından iyidir.

    Akşam yemeği tekrardan karbonhidrat ağırlıklı olsun sebze yemekleride olabilir. Pilavı eksik etmeyin.

    Gece yatmadan 1-2 saat önce kahvaltılık atıştırabilirsiniz.

    En önemli etkenlerden biride uyku düzenli bir uykunuz olsun vücut antrenman yaparken değil uyurken gelişir.

    Gainer kullanıyorsanız spordan 30-45 dakika önce için.
    Spordan sonra karbonhidrat enerji yapıcak şeyler atıştırıp gainer'inizi için.
    3 Öğün kullanıcaksanız her öğün yemeğinizi yedikten sonra için.

    Spor için en uygun saatte akşam 4 ile 7 arası saatlerdir.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Kafam bi dünya uzun bir cevap yazamayacağım ama arada protein tozunu vs yapay urunlermıs gıbı gosterenler olmus. ınsanları yanlıs

    yonlendırmeyın. protein tozları tamamen dogaldır. eger peynır suyu ıctıgınızde vucudunuz mahvolmuyorsa proteın tozu kullandıgınızdada mahvolmaz

    tabı gıder 3 kurus ucuz olsun dıye alıbabaogulları marka proteın tozu alırsanız ıs degısebılır.

    konuyu acan arkadasa tavsıyem kas olarak kılo almaya calısması olur. yag olarak ve dengesız bır sekılde alınan kılolar zarardan baska hıcbırsey getırmez.

    Sporla kılo almaya calıs. gunluk gereken proteın mıktarı kılo*1.5 karbonhıdrat kilo*2.5 olması lazım. bu konuda tam emin degilim arastır.

    Gunluk kalorı ıhtıyacını belırle. Ihtıyacın olandan fazla kalorı aldıgın zaman kılo almaya baslarsın bu ısın mantıgı bu. 

    ayrıca yağlar kılolar hıcbır zaman kasa donusmez. sehır efsanesı onlar.

    uzun yazmayım dedım trıbe gırdım uzun yazmısım. 


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Melik bunu yazdı

    nolanded hocam bu postu iyi oku sen.

    Evet ince bir program çıkartayım. Öncelikle 2 tür kg alma olayı var.
    1.'si kas olarak kg almak 2.'si yağ olarak kg almak.

    Kas olarak kg almak zordur hemde baya zor ama kas olarak kg alırsanız sporu bıraktığınızda 5-6 ayda vücudunuz sönmez/sarkmaz.
    Kilolu bir insanın amacı vücudunun yağ oranını düşürüp normal karbonhidratı kg'a çevirmektir.
    Zayıflık çeken bir insanda karbonhidrat'a abanmalıdır.
    vücutta %4 ile %7-8 arası yağ idealdir yani.
    Spora başlarken en detaylı şekilde ölçüm yaptırmalısınız.
    Kilo almak içinde yağlı yiyeceklere yüklenmeyin hiçbir zaman.
    Yağ ikinci derece enerjiye dönüşür 1. sırada karbonhidrat vardır.
    Yağı önermem yani.

    Sabah uyandığınızda taze sıkılmış bi bardak portakal suyu için.

    Peynir yumurta Tahinli pekmez fıstık ezmesi tam kepekli esmer ekmek yiyin.

    Öğle yemeği en az 100 gr mümkünse esmer pirinç. Tavuk gögsü salata ayran.

    Akşam üstü 3-4 ara öğün olarak kuru yemiş yiyebilirsiniz enerji açısından iyidir.

    Akşam yemeği tekrardan karbonhidrat ağırlıklı olsun sebze yemekleride olabilir. Pilavı eksik etmeyin.

    Gece yatmadan 1-2 saat önce kahvaltılık atıştırabilirsiniz.

    En önemli etkenlerden biride uyku düzenli bir uykunuz olsun vücut antrenman yaparken değil uyurken gelişir.

    Gainer kullanıyorsanız spordan 30-45 dakika önce için.
    Spordan sonra karbonhidrat enerji yapıcak şeyler atıştırıp gainer'inizi için.
    3 Öğün kullanıcaksanız her öğün yemeğinizi yedikten sonra için.

    Spor için en uygun saatte akşam 4 ile 7 arası saatlerdir.

    işin mantığı sürekli ve düzenli tıkınıp spor yapmak :D


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
Toplam Hit: 2421 Toplam Mesaj: 31