folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Win İşletim Sisteminden Çalışan Bütün Uygulamalar Hakkında Yardım



Win İşletim Sisteminden Çalışan Bütün Uygulamalar Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Arkadaşlar ben cafemde windows xp kullanıyorum bu pclerde başka işletim sistemi kullanmak istiyorum ama hangileri hangi oyunları destekler bilmiyorum bunun için yardımınız gerekli bana win xpde çalışan bütün uygulamarın başka bir işletim sisteminde çalıştırmak isitiyorum bunun için varmı bildiginiz işletim sistemi


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    hocam winxp de calısan bütün uygulamalar dersen işin içinden cıkamayız, milyon tane uygulama var.Cafe kullanılan,kullanılacak olan programlar bellidir zaten.Sen bence bi liste çıkart,bu böyle olmaz çünkü,çalısmayan olsa bile alternatif bir şeyler öneririz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Hepsi çalışır da ne gerek var atraksiyona :S kaç kişi biliyor ki cafeye gelenlerden windows 7yi uğraşırsın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hepsi çalışır da ne gerek var atraksiyona :S kaç kişi biliyor ki cafeye gelenlerden windows 7yi uğraşırsın.


    -----------------------------

     

    hacım bidaha oku konuyu anlamamışsın 

     

    listeyi yapim size ben 

     

    1. Oyunlar

    2. msn

    3. skype

    4. deepfreez

    5. winamp gom player bsplayer v.s

    6. network limiti olmayacak gerçi bende server var ama oda win onuda değiştirmem gerek

     

    aklıma bunlar geliyor şimdilik


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hepsi çalışır da ne gerek var atraksiyona :S kaç kişi biliyor ki cafeye gelenlerden windows 7yi uğraşırsın.


    -----------------------------

     

    hacım bidaha oku konuyu anlamamışsın 

     

    listeyi yapim size ben 

     

    1. Oyunlar

    2. msn

    3. skype

    4. deepfreez

    5. winamp gom player bsplayer v.s

    6. network limiti olmayacak gerçi bende server var ama oda win onuda değiştirmem gerek

     

    aklıma bunlar geliyor şimdilik


    -----------------------------
    hocam bu yazdıklarının hepsinin vista,w7 sürümü var zaten,sorun olmaz,oyunlar açısından da bi sorun çıkacağını sanmam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Hepsi çalışır da ne gerek var atraksiyona :S kaç kişi biliyor ki cafeye gelenlerden windows 7yi uğraşırsın.

     
    -----------------------------

     

    hacım bidaha oku konuyu anlamamışsın 

     

    listeyi yapim size ben 

     

    1. Oyunlar

    2. msn

    3. skype

    4. deepfreez

    5. winamp gom player bsplayer v.s

    6. network limiti olmayacak gerçi bende server var ama oda win onuda değiştirmem gerek

     

    aklıma bunlar geliyor şimdilik


    -----------------------------
    hocam bu yazdıklarının hepsinin vista,w7 sürümü var zaten,sorun olmaz,oyunlar açısından da bi sorun çıkacağını sanmam

     


    -----------------------------

    Hocam siz konuyu anlamadınız galiba yada ben anlatmadım 

     

    microsoftun olamayacak işletim sistemi yani vista w7 bunlar zaten microsoft patentli işletim sistemleri benim istedigim

     

    örnek : ubuntu Gibi farklı işletim sistemlerinde çalıştırmak


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    tamam şimdi anladık,hocam demiyorsun ki linux diye.Bazı programların linux sürümü fakat hepsinin değil,alternatiflere yönebilirsin,yani linuxte de bsplayer gibi uygulamalar var,program yelpazesi geniş.Ayrıca Wine adlı program ile,linux de windows uygulamalarını çalıştırabilirsin,yalnız oyunlar da sorun olur.

    Kafe işlettiğin için de oyun temel taş,bu iş yatar.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamam şimdi anladık,hocam demiyorsun ki linux diye.Bazı programların linux sürümü fakat hepsinin değil,alternatiflere yönebilirsin,yani linuxte de bsplayer gibi uygulamalar var,program yelpazesi geniş.Ayrıca Wine adlı program ile,linux de windows uygulamalarını çalıştırabilirsin,yalnız oyunlar da sorun olur.

    Kafe işlettiğin için de oyun temel taş,bu iş yatar.


    -----------------------------

    hım demek ubuntuda lunix :( buna mutlak bi çözüm bulmam gerek benim


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamam şimdi anladık,hocam demiyorsun ki linux diye.Bazı programların linux sürümü fakat hepsinin değil,alternatiflere yönebilirsin,yani linuxte de bsplayer gibi uygulamalar var,program yelpazesi geniş.Ayrıca Wine adlı program ile,linux de windows uygulamalarını çalıştırabilirsin,yalnız oyunlar da sorun olur.

    Kafe işlettiğin için de oyun temel taş,bu iş yatar.


    -----------------------------

    hım demek ubuntuda lunix :( buna mutlak bi çözüm bulmam gerek benim


    -----------------------------
    hocam çözümü linuxde bulamazsın,şimdi yani adam gelip kafeye süper mario oynamıcak,need for speed,call of duty,gta sorucak sana,ayrıca kim kullanacak linux u ? net kafeye gelen adam mı ? iflas edersin.

    benim anladığım kadarıyla internet kafe acacaksın ? windows lisansları pahalı olduğu için alternatif arıyorsun ? doğru muyum ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamam şimdi anladık,hocam demiyorsun ki linux diye.Bazı programların linux sürümü fakat hepsinin değil,alternatiflere yönebilirsin,yani linuxte de bsplayer gibi uygulamalar var,program yelpazesi geniş.Ayrıca Wine adlı program ile,linux de windows uygulamalarını çalıştırabilirsin,yalnız oyunlar da sorun olur.

    Kafe işlettiğin için de oyun temel taş,bu iş yatar.


    -----------------------------

     

    hım demek ubuntuda lunix :( buna mutlak bi çözüm bulmam gerek benim


    -----------------------------
    hocam çözümü linuxde bulamazsın,şimdi yani adam gelip kafeye süper mario oynamıcak,need for speed,call of duty,gta sorucak sana,ayrıca kim kullanacak linux u ? net kafeye gelen adam mı ? iflas edersin.

     

    benim anladığım kadarıyla internet kafe acacaksın ? windows lisansları pahalı olduğu için alternatif arıyorsun ? doğru muyum ?


    -----------------------------

    doğru anlamışsın ama cafe zaten açık :D sadece işletim sistemini değiştirmem gerek alternatif arıyorum


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    bosuna arıyorsun hocam, windowstan baska alternatifim yok anlattığın durumda.

Toplam Hit: 1316 Toplam Mesaj: 19