Windows 8 Developer Preview Pre-Beta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    windows xp rulz!

     

    ama bunuda denemek için yüklüycem.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Yazılım Amatörce Olmuş Ama Açılışı 5-10 Saniye Sürüyor Menüler Amatörce Wifi Yeri Tam Bir Kezat Bu Yazılımı Daha iyi Yapabilirlerdi Görünürlük Kullanışlık Açısından Win 7 Başlat Sistemi Felan Olsa Daha iyi Olurdu Yada Başlata Basınca Açılan Menü Daha Profesyonelce Zaten Yüzde 90 Yeri Win 7 Ama işte Kullanışı Zorlaştıran yerleri yeni o da tutulmaz microsofta mail atmak lazım destege zaten bu geliştirme test yazilimi begenilmeyen yerleri degiştirilecek tam versiyonda tüm sorunlar hallolur inşallah yoksa buda vista gibi çöpe gider.


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    önce vmware 8 de denedim baktım çalışıyor,sorunsuz

    pc ye direk boot..ms grafikten feragat etmiş gibi geldi.son derece hızlı.kurulum bile xp kurulumunan

    daha kısa sürdü.alışmak gerek menüler stadart win7 den biraz daha farklı.pc yi başlatırken açılmama sorunu

    olunca kaldırdım


    mademki türksün systeme göster ürksün
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    İnsanlar yanlış yapıyor.

    Örneğin Windows XP'nin hala daha çok tutulması gibi.

    Belki size sorun çıkartmıyordur gayet kullanışlıdır ama yeni mimarilere geçilmesi gerek.

    Hiç değilse Windows 7'ye bir geçiş yapılması gerekmekte.

    Gerek güvenlik gerek hız konusunda gerekli.

    Neden insanlar bu kadar diretiyor anlamıyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Edit: oldu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    System Requirements

    Windows Developer Preview works great on the same hardware that powers Windows Vista and Windows 7:

    • 1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
    • 1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
    • 16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
    • DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
    • Taking advantage of touch input requires a screen that supports multi-touch

    Neyse Allahtan benim pc yetiyor :P
    indirip sanal pc'de bir bakalım ne melem bir şeymiş ??


    -----------------------------

     

    hangi sanal pc deneyecen bende  workstation ile  denedim de  bi b---k  çok fark göremedim


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    hata  verdi

    http://b1109.hizliresim.com/11/9/24/6694.jpg


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Eski Başlat Menüsünü Buldum Güzel Oldu Eskisi Gibi Hızı Da Fena Degil Bazi Uygulamarda  Sorun Veriyor Onlarda Tam Versiyon Updatelerde Düzelir .


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    müridler win8i kurdum bikaç sorum olacak.

    1, nasıl activate edicez?

    2,metroda uygulama açtımmı kapanmıyor task managerdan kapatmam gerekiyor bunu nasıl kapatocaz? alt+f4  esc falan kar etmedi :W

    3,online üyelerden baktığımda benim işletim sistemi vista gözüküyo bu meret vista tabanlı falan mı oldu acaba :F

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler win8i kurdum bikaç sorum olacak.

    1, nasıl activate edicez?

    2,metroda uygulama açtımmı kapanmıyor task managerdan kapatmam gerekiyor bunu nasıl kapatocaz? alt+f4  esc falan kar etmedi :W

    3,online üyelerden baktığımda benim işletim sistemi vista gözüküyo bu meret vista tabanlı falan mı oldu acaba :F


    -----------------------------

    1 hocam win 8 beta priview her ne haltsa zaten orjinal simdilik beta oldugu icin bilgisayarim ozellklere bakarsan gorursun.

    2 uygulamalari kapatmiyorsun oyle kaliyor o evet herkesin canini sikiyor bu durum ama windows kullanmadigin uygulamayi kendi kapatiyormus yada sistemem yuk bindirmesini engeleyen bisey gelistirmis uygulama acik kalsa bile sisteme agirlik yapmiyor.

    3 hocam windows 8 sanirim nt 6.2 olmasi lazim vista tabanli degil yani hocam :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 11930 Toplam Mesaj: 97