Yar Çekimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Facebookda gördüm paylastım benim profilden aldım screeni.Benim bi arkadas paylasmıs.Kız olmasa direk listeden silcektm de zaten çevremdeki kzlarn zeka seviysi bir adım geriden geldiği için mazur gördüm : D

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    1 Mürideler ayaklanacak  ( ki haklılar )

    2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..

    3 Gereksiz bişi be hocam :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    face'teki kızların %99.9'unun içinde bulunduğu durum :D bide saçma sapan triplere girerler işte umrumda değilsin paylaşımları yaparlar sanki düşmanları varmış gibi falan şeyler paylaşıp dururlar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 Mürideler ayaklanacak  ( ki haklılar )

    2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..

    3 Gereksiz bişi be hocam :|


    ----------------------------- 

     

    valla bana ilgnc geldi :D mürideler ayaklanmasın ben çevremdeki diye belirttim tüm herkez aynı demedim :D

    @pcdoktor636

    Bide geçende biri paylasmıs " beni bilmiyorsan kursa git xD " diye bişey  :D:D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    fotodaki ss tamamen kıza aitse

    oda zaten amk insanlıktan soğudum tepkisi vermiş bizim gibi normal yani tebrik etmek lazım


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    fotodaki ss  kızamı ait

    kızın paylastığıysa oda zaten amk insanlıktan soğudum tepkisi vermiş bizim gibi normal yani tebrik etmek lazım


    ----------------------------- 

    enim profilden aldım screeni.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 Mürideler ayaklanacak  ( ki haklılar )

    2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..

    3 Gereksiz bişi be hocam :|


    ----------------------------- 

     

    valla bana ilgnc geldi :D mürideler ayaklanmasın ben çevremdeki diye belirttim tüm herkez aynı demedim :D

    @pcdoktor636

    Bide geçende biri paylasmıs " beni bilmiyorsan kursa git xD " diye bişey  :D:D


    -----------------------------
    çekemiyorsanız anten takın. gülüm umrumda değilsin gibi 10larca laf hergün görüyorum :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz

     

    sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı 

     

    bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir 

     

    edit : kızların zeka sewiyesi bi adım geriden gelio demek genelleme yapmaktır 


    dewdim dewrildim geldim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz

     

    sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı 

     

    bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir 


    -----------------------------

    işte bahsettiğim şey buydu..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    genelleme yapmak yanlıştır, fakat facede bu tür kızlar çoğunluktur, gerçekten kendilerini daima herkesten üstün görüp düşmanları varmışcasına paylaşımlar, ilgi çekme çabası, kimsenin anlayamayacağı sadece 2 kişilik bir diyaloğun aptalca bir cümlesini yazan kızlarla dolmuştur facebook.


    Nerde o eski TBT...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz

     

    sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı 

     

    bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir 

     

    edit : kızların zeka sewiyesi bi adım geriden gelio demek genelleme yapmaktır 


    ----------------------------- 

     

    benimle aynı çevredemisin irva ? Yok.Benimle tbt dışında tanıdıgın ortak insanlar var mı ? Yok.Çevremdeki diye yazdığımı görmen için altı kalın 72 puntoyla gözüne sokarcasına mı yazmam lazım.Sen çevremdeki erkekler çok salak diye bir genelleme yaparsan hiç sallamam bile.Boşuna feministlik yapıp mizahi bir konuyu baltalıyorsun.

Toplam Hit: 3801 Toplam Mesaj: 26