Yar Çekimi
-
Facebookda gördüm paylastım benim profilden aldım screeni.Benim bi arkadas paylasmıs.Kız olmasa direk listeden silcektm de zaten çevremdeki kzlarn zeka seviysi bir adım geriden geldiği için mazur gördüm : D

-
1 Mürideler ayaklanacak ( ki haklılar )
2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..
3 Gereksiz bişi be hocam :|
-
face'teki kızların %99.9'unun içinde bulunduğu durum :D bide saçma sapan triplere girerler işte umrumda değilsin paylaşımları yaparlar sanki düşmanları varmış gibi falan şeyler paylaşıp dururlar.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
1 Mürideler ayaklanacak ( ki haklılar )
2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..
3 Gereksiz bişi be hocam :|
-----------------------------valla bana ilgnc geldi :D mürideler ayaklanmasın ben çevremdeki diye belirttim tüm herkez aynı demedim :D
Bide geçende biri paylasmıs " beni bilmiyorsan kursa git xD " diye bişey :D:D
-
fotodaki ss tamamen kıza aitse
oda zaten amk insanlıktan soğudum tepkisi vermiş bizim gibi normal yani tebrik etmek lazım
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
fotodaki ss kızamı ait
kızın paylastığıysa oda zaten amk insanlıktan soğudum tepkisi vermiş bizim gibi normal yani tebrik etmek lazım
-----------------------------enim profilden aldım screeni.
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
1 Mürideler ayaklanacak ( ki haklılar )
2 paylaşımda bişi göremedim herzamanki facebook saçmalaıkları milletin ağzı torba değilki büzesin hesabı..
3 Gereksiz bişi be hocam :|
-----------------------------valla bana ilgnc geldi :D mürideler ayaklanmasın ben çevremdeki diye belirttim tüm herkez aynı demedim :D
Bide geçende biri paylasmıs " beni bilmiyorsan kursa git xD " diye bişey :D:D
-----------------------------
çekemiyorsanız anten takın. gülüm umrumda değilsin gibi 10larca laf hergün görüyorum :D -
bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz
sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı
bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir
edit : kızların zeka sewiyesi bi adım geriden gelio demek genelleme yapmaktır
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz
sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı
bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir
-----------------------------işte bahsettiğim şey buydu..
-
genelleme yapmak yanlıştır, fakat facede bu tür kızlar çoğunluktur, gerçekten kendilerini daima herkesten üstün görüp düşmanları varmışcasına paylaşımlar, ilgi çekme çabası, kimsenin anlayamayacağı sadece 2 kişilik bir diyaloğun aptalca bir cümlesini yazan kızlarla dolmuştur facebook.
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bu paylaşımda ne war ? çaresizsiniz ya da çare sizsiniz lafının bi benzerini yapmışlar bu cümleyi bulanlar akıllı oluodu da biz mi zeka kıtı oluoruz
sadece kadınlara laf atiim egomu tatmin ediim diosan yanlış yerdesin hacı
bu zekada kastettiğin saygısızlıktır saygısızlığın mekanıda burası deildir
edit : kızların zeka sewiyesi bi adım geriden gelio demek genelleme yapmaktır
-----------------------------benimle aynı çevredemisin irva ? Yok.Benimle tbt dışında tanıdıgın ortak insanlar var mı ? Yok.Çevremdeki diye yazdığımı görmen için altı kalın 72 puntoyla gözüne sokarcasına mı yazmam lazım.Sen çevremdeki erkekler çok salak diye bir genelleme yaparsan hiç sallamam bile.Boşuna feministlik yapıp mizahi bir konuyu baltalıyorsun.
