YGS 2014 Açıklanmış!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    çok iyi ders çalışıarak ygsden çok daha iyi performans gösterirseniz ygs başarı sıranızın 1/10 oranına çekebilirsiniz. Yani örneğin ygs başarısı 200bin olan öğrenci lys başarısıyla 20 bine kadar çekebilir.bahsettiğim full çekmek değil ama netleri iki katına yakın yükseltmek gibi bi şey. Bu yüzden morali bozmayın lysye iyi hazırlanın bu sene olmayacaksa bile en kötü çalıştıklarınız gelecek yıla yatırım olur ;) ha gayret genjjler!


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    Türkçe sosyal oluyor

    benim beklentimin çok çok altında öyle deme :((


    iyibu! yeniden..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    türkçe matematik alanı puan türleri.

    ygs5 türkçe ağırıklı

    ygs6 matematik ağırlıklı


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    Türkçe sosyal oluyor

    benim beklentimin çok çok altında öyle deme :((

    Hadi ya :/ ikinci aşamadan falan kurtarmaz mı? Nereleri istiyordun? Baktım da yazmamışsın sonucunu..

    edit: Teşekkür ederim sana ve kuytula. Ben gireli çok oldu da puan türlerini anlayamamıştım.

    izzmarit tarafından 29/Mar/14 19:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    Türkçe sosyal oluyor

    benim beklentimin çok çok altında öyle deme :((

    Hadi ya :/ ikinci aşamadan falan kurtarmaz mı? Nereleri istiyordun? Baktım da yazmamışsın sonucunu..

    edit: Teşekkür ederim sana ve kuytula. Ben gireli çok oldu da puan türlerini anlayamamıştım.

    Yani odtü bilgisayar mühendisliği için imkansıza yakın. 53 bininci oldum ygs1'de odtü 5580. Buarada sanırsam kuytul hocam daha doğrusunu söylemiş.

    Şu ülkede bir milyon dokuzyüz elli bin kişinin yapamadığını yapıp da doğru dürüst bir üniversiteye yerleşemeyecek olmam ne kötü. iş garantisi falan diyorum.

    yine sisteme küfüre çıkıyor her yol neyse sağlık olsun


    iyibu! yeniden..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    Türkçe sosyal oluyor

    benim beklentimin çok çok altında öyle deme :((

    Hadi ya :/ ikinci aşamadan falan kurtarmaz mı? Nereleri istiyordun? Baktım da yazmamışsın sonucunu..

    edit: Teşekkür ederim sana ve kuytula. Ben gireli çok oldu da puan türlerini anlayamamıştım.

    Yani odtü bilgisayar mühendisliği için imkansıza yakın. 53 bininci oldum ygs1'de odtü 5580. Buarada sanırsam kuytul hocam daha doğrusunu söylemiş.

    Şu ülkede bir milyon dokuzyüz elli bin kişinin yapamadığını yapıp da doğru dürüst bir üniversiteye yerleşemeyecek olmam ne kötü. iş garantisi falan diyorum.

    yine sisteme küfüre çıkıyor her yol neyse sağlık olsun

    Hocam ben odtüdeyim, hele ki bilgisayar mühendisliği diyorsan büyük üniversitelerin sadece adı ve etiketi var başka da bir olayı yok onu söyleyeyim. Holy'e, Rene'ye bak, daha bir ton hatırlayamadığım çok çok başarılı bilgisayar mühendisi var burda, adamlar müthiş şeyler yapıyorlar. Hangi odtülünün adını duydun? İşe ilk alınma aşamasında etkili bir şey olabiliyor, başka da bir olayı yok üniversitenin adının. Şu anda düşündüğün şey, odtü hedeflediğin için üzülmen çok normal çok mantıklı ama iş hayatına atılmış insanlar da sanıyorum ki beni destekleyecektir, bir iki sene sonra herkes eşitlenir, hele ki kendini adamakıllı geliştirebildiysen kimse ikinci işinde sana ne mezunuydun diye sormaz bile. Yaptıklarınla projelerinle deneyiminle devam edersin.

    Üzülme sakın.. Disk bölüp linux kurmayı bana yaptıran bilgisayar mühendisliği 3. sınıf arkadaşlarım var burda daha ne diyeyim ki.

     

    daha önce başka bir konuda da aynı şeyi yazmaya çalışmışım,

    Bölümde verilen eğitimin çok önemli olduğu bölümler vardır. Bizim bölümde (genetik) okul inanılmaz önemli mesela, bölüm olmazsa genetik hakkında zerre bir şey öğrenmen mümkün değil. En fazla NTV bilimde klon koyun yazısı okursun. Bunun yanında, bilgisayar mühendisliğinde şahsi fikrimce hangi okula gittiğinin aşırı bir önemi yok. Kendini okul dışında geliştirebilmek için sınırsız şansı var bir bilgisayar mühendisinin.  ODTÜ İTÜden mezun olup pek bir şey başaramamış bir sürü insan var, çok başka üniversitelerde okuyup uçan kaçan da. Bence bilgisayar mühendisliğinde bölümün kişinin eğitimine katkısı etiket vermekle ve vizyon kazandırmakla sınırlı.

    Kaldı ki mühendis olarak çalışmaya başladığında, bir süre sonra etiketin de pek bir önemi kalmıyor. O "iyi üniversite" olayı, işe kabul edilirken sayısız cvnin önünde bir adım yükselmeni sağlıyor, başka da bir olayı yok. Çalışma hayatına girip iki sene geçirdikten sonra kimin hangi üniversite mezunu olduğu hiçbir önem arz etmez, hangi işi ne kalitede yapıyorsun, referansların nedir ona bakılır. Aklıma gelen her sektörde böyle bu.

     

    izzmarit tarafından 29/Mar/14 20:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    hadi geçmiş olsun herkesin iyi görünüyor sanki ((: fakat ygs 5 ve 6 puanı ne oluyor?

    Türkçe sosyal oluyor

    benim beklentimin çok çok altında öyle deme :((

    Hadi ya :/ ikinci aşamadan falan kurtarmaz mı? Nereleri istiyordun? Baktım da yazmamışsın sonucunu..

    edit: Teşekkür ederim sana ve kuytula. Ben gireli çok oldu da puan türlerini anlayamamıştım.

    Yani odtü bilgisayar mühendisliği için imkansıza yakın. 53 bininci oldum ygs1'de odtü 5580. Buarada sanırsam kuytul hocam daha doğrusunu söylemiş.

    Şu ülkede bir milyon dokuzyüz elli bin kişinin yapamadığını yapıp da doğru dürüst bir üniversiteye yerleşemeyecek olmam ne kötü. iş garantisi falan diyorum.

    yine sisteme küfüre çıkıyor her yol neyse sağlık olsun

    Hocam ben odtüdeyim, hele ki bilgisayar mühendisliği diyorsan büyük üniversitelerin sadece adı ve etiketi var başka da bir olayı yok onu söyleyeyim. Holy'e, Rene'ye bak, daha bir ton hatırlayamadığım çok çok başarılı bilgisayar mühendisi var burda, adamlar müthiş şeyler yapıyorlar. Hangi odtülünün adını duydun? İşe ilk alınma aşamasında etkili bir şey olabiliyor, başka da bir olayı yok üniversitenin adının. Şu anda düşündüğün şey, odtü hedeflediğin için üzülmen çok normal çok mantıklı ama iş hayatına atılmış insanlar da sanıyorum ki beni destekleyecektir, bir iki sene sonra herkes eşitlenir, hele ki kendini adamakıllı geliştirebildiysen kimse ikinci işinde sana ne mezunuydun diye sormaz bile. Yaptıklarınla projelerinle deneyiminle devam edersin.

    Üzülme sakın.. Disk bölüp linux kurmayı bana yaptıran bilgisayar mühendisliği 3. sınıf arkadaşlarım var burda daha ne diyeyim ki.

    Çok samimiyim içimden şuan 'allah razı olsun abla' demek geldi cidden bak hocam.

    Sürekli kendime söylediğim şeyler bunlar. Mevzu bilgisayar olunca 12 saat başında durup öğrenemeyince bebeler gibi ağlayıp zırlayıp eninde sonunda öğrenip mutlu olabiliyorum. Kendime inanıyordum ki önüm çok açık holyone gibi renegadealien gibi olurum diyordum.

    Ama yordum ile kaldı 53 bini görünce.

    Tekrar hatırlattığın için sağolasın abla :)


    iyibu! yeniden..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    by_Tet bunu yazdı

    Çok samimiyim içimden şuan 'allah razı olsun abla' demek geldi cidden bak hocam.

    Sürekli kendime söylediğim şeyler bunlar. Mevzu bilgisayar olunca 12 saat başında durup öğrenemeyince bebeler gibi ağlayıp zırlayıp eninde sonunda öğrenip mutlu olabiliyorum. Kendime inanıyordum ki önüm çok açık holyone gibi renegadealien gibi olurum diyordum.

    Ama yordum ile kaldı 53 bini görünce.

    Tekrar hatırlattığın için sağolasın abla :)

    Rene muhteşem bir örnek sana. Adam Erciyes'ten, bi de 2.6 gibi rezil bi ortalamayla mezun olmuş bak :D bizim okulun 4.0larını yanına koy, eblek eblek bakarlar (: Yaptığı damar haritalama olayını biliyorsun, var mı ötesi? Sıkma canını ^^ şu an biraz zor olur görmek rahatlamak ama vallahi teselli etmek için falan söylemiyorum.


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    bil müh. düşünüp çok çalışacağım diyenleri tobb üni. beklerim. Mezun olunca karşılığını alırsınız.


    “The Fourteenth Book is entitled, "What can a Thoughtful Man Hope for Mankind on Earth, Given the Experience of the Past Million Years?" It doesn't take long to read The Fourteenth Book. It consists of one word and a period. This is it: "Nothing.” ― Kurt Vonnegut, Cat's Cradle
Toplam Hit: 7024 Toplam Mesaj: 88