folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Yoksa Siz Hala İnsanoğlunun Aya Çıktığınımı Sanıyorsunuz :)



Yoksa Siz Hala İnsanoğlunun Aya Çıktığınımı Sanıyorsunuz :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bu makalemsi şey bilim teknikte vardı.bayrağın sallanmasının nedeni adam oraya saplaması onu.

    Bir tek ayın ışık kaynağı olduğu yerde Uzay mekiğinin arka tarafı nasıl görünüyor?

    ay değil ışık kaynağı güneş 

    Mekik yüzeye inerken, Armstrong konuşuyorya, bu arada 150 dblik motor sesi nerde?

    armstrong özel giysisindeki hoparlörle konuşyo.madde olmadan ses iletilmez.

    pek bilgim olmasada  sonuçta gitmişler ...


    http://www.tahminciyiz.com Garantili İDDİA Tahminleri Sitesi! =) http://www.tahminciyiz.com Önerileriniz için lütfen pm atın =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    helal hocam walla iyi bulmuşsun tebrikler

    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu makalemsi şey bilim teknikte vardı.bayrağın sallanmasının nedeni adam oraya saplaması onu.

    Bir tek ayın ışık kaynağı olduğu yerde Uzay mekiğinin arka tarafı nasıl görünüyor?

    ay değil ışık kaynağı güneş 

    Mekik yüzeye inerken, Armstrong konuşuyorya, bu arada 150 dblik motor sesi nerde?

    armstrong özel giysisindeki hoparlörle konuşyo.madde olmadan ses iletilmez.

    pek bilgim olmasada  sonuçta gitmişler ...


    -----------------------------

    Videoyu izledinmi yoksa işkembedenmi konuşuyorsun?


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Madem ABD aya gitmedi, en büyük rakibi RUSYA, ÇİN, JAPONYA gibi devletler tarafından aleni bir şekilde bilimsel belgeleriyle ortaya çıkarılmıyor?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    atat
    atat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2004
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu makalemsi şey bilim teknikte vardı.bayrağın sallanmasının nedeni adam oraya saplaması onu.

    Bir tek ayın ışık kaynağı olduğu yerde Uzay mekiğinin arka tarafı nasıl görünüyor?

    ay değil ışık kaynağı güneş 

    Mekik yüzeye inerken, Armstrong konuşuyorya, bu arada 150 dblik motor sesi nerde?

    armstrong özel giysisindeki hoparlörle konuşyo.madde olmadan ses iletilmez.

    pek bilgim olmasada  sonuçta gitmişler ...


    -----------------------------

    Videoyu izledinmi yoksa işkembedenmi konuşuyorsun?


    -----------------------------
    bazı sorularda şahsen bende çelişki yaşadım videoyuda izledim. Ama genel görüşüm %90 rene ye katılıyorum(yani rene nin vermiş oldugu videolar fln filan vs ne varsa) Zaten her şeydede yokmudur biraz çelişki

     edit: birde burda atıp tutanlar fln var olur mu öyle şey diyenler. Len kardeşim hangi konuda ne kadar bilgin var ki? Ne kadar araştırıyorsun ne kadar biliyorsun. rene nin dediği gibi işkembeden mi sallıyorsun. Bu tür bilimsel konular hakkında aksini belirtmen için bir nedenin olmalı bir kaynağın olmalı. Adam size vermiş kaynağını, aksini belirtiyor. bence burda işkembeden sallayanların %90 ı o videoları bile izlemedi. Ben yorum yapmak için önce indirdim sonra izledim yorumumu öyle yaptım. Konu hakkında araştırmadan bilmeden kendi sosyal mühendisliğiyle konuşan yalan söylüyordur :)


    eski bir dost mu aradınız?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------
    verdiğin bilgiler çok ilginç ama hepsinin tamamen düzmece photoshop olmadığını nası bilcez ordaki esrarengiz ışıkların yapma olduğunu nerden bilcez
    -----------------------------
    o zamanlar photoshop varmıydı :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------
    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------
    verdiğin bilgiler çok ilginç ama hepsinin tamamen düzmece photoshop olmadığını nası bilcez ordaki esrarengiz ışıkların yapma olduğunu nerden bilcez
    -----------------------------
    o zamanlar photoshop varmıydı :D
    -----------------------------

    :D valla windows ne zman ew kullanıcıları için yazılmıştı acep ! 85 miydi. her neyse. saten photoshop olsa adamlarda düşünmezmiydi geminin arkasını bayrağı filan. belliki fotoğraf makinası kullanılmış stüdyoda :S ben belgeseli islemedim... 


    Living Death
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hangi dilde yahut altyazı fln var mı?
    -----------------------------

    İngilizce ama Türkçe alt yazı var


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilovethisgame
    ilovethisgame's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Benim duydugumda O tarihte amerika ay'a cikmistir, fakat buLguLari payLasmamak adina boyLesi sacma seyLer hazirLanmistir... Ve o zamanin teknoLojisi iLe de bu goruntuLer reddediLememistir...

    bunLar bize Lise siraLarinda, biLim teknik manyagi hocaLar tarafindan soyLenenLer...

    rene'nin veridigi beLgeseL LinkLerinde oLdugu gibi o cekimLer tatmiyLe duzmecedir...

    bugun abd aya cikmamistir diyenLer azinLik degiLdir... tersini savunanLar azinLiktir...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    aslında şimdi belgeseli indiriyorum.
    ama yinede böyle birşeye inanmıyorum yani zaten büyük olan amerika 3-5 prestij kazanıyım diye bu görüntüleri kendi yapmış olamaz. ki yaptı bayrağın sallanmasını düşünemiyecek kadar salak değil.
    ama 69 daki teknolojiyle şuan kullandığım teknoloji arasında bi fark yok aya çıkma manasında söylüyorum
    televizyon kullanılmaya başladı cep telefonları çıktı diye şimdiki teknolojiyle 69 taki teknolojinin arasında dağlar kadar fark olduğunu söylüyemezsiniz.
    böyle birşey olsa bile bizim resimlere bakarak böyle varsayımlar yapmamız imkansız olurda amerika bu planı piyasaya sürmeden önce herşeyine bakardı zaten hata var mı yok mu.
    siz tutmuşsunuz bayrak sallanıyor diyosunuz.
    http://www.youtube.com/watch?v=RMINSD7MmT4&feature=related
    bu video da sallanmıyor mesela.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
Toplam Hit: 8150 Toplam Mesaj: 55