Üye GangShot

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı GangShot
Adı Soyadı Bahadır Öhe Bahadır Öhe
Yaş 28
ID 36372
Kayıt 08/Ara/09 21:25
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 23/May/11 22:51
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/534.24 (KHTML, like Gecko) Chrome/11.0.696.68 Safari/534.24
Login sayısı 324
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 3086
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

Toplam 0 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuFluence Reklamındaki Baba Harbi Türk Olursa ... 960 27/Oca/11 08:50
KonuGoogle Seo ile ilgili bir sorum var 874 24/Oca/11 14:50
KonuHarddisk Sapıtması ile ilgili bir soru 807 18/Ara/10 16:42
KonuTorrent Finder 1535 16/Eyl/10 14:31
Konuİstek bi program 1178 03/Eyl/10 09:52
KonuVB.NET ile uzak veritabanı kayıt işlemi yapalım 1787 02/Eyl/10 13:34
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuAz önce başımıza gelen 10113 21/May/11 23:41
KonuHost alıcam önerileriniz 2754 16/May/11 22:40
Konu LockedAllah Yok Din Yalan Cennet Masal 16146 16/May/11 17:07
KonuDövme Yaptırmak İstiyorum(öneri) 10030 15/May/11 03:09
Konucommand and conquer zero hour 1951 14/May/11 22:29
KonuOyun Tavsiyesi lazım 2310 14/May/11 21:55
KonuHTML CSS farkli tarayici problemleri 2826 14/May/11 14:46
KonuRap film tavsiyesi 5789 12/May/11 13:13
Konuandroid mi diğerleri mi? 2627 08/May/11 00:19
KonuYeni Website Projesi. Ciddi düşünenlere 6687 07/May/11 21:11

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, GangShot Hakkındaki Yorumları

MemberNote Helyum 24/Mart/2011 Tarihinde:
naber lan meme kanseri :F
MemberNote abdullahazad 14/Şubat/2011 Tarihinde:
evet haci.
MemberNote Helyum 04/Şubat/2011 Tarihinde:
Geri Geldim :W
MemberNote Helyum 14/Ocak/2011 Tarihinde:
lan kesin öldün bu defa amk :D
MemberNote Helyum 13/Aralık/2010 Tarihinde:
yaşıyom lan sen yaşıyonmu :F psikolojim bozuldu Oracle Tns in amk :W
MemberNote Helyum 17/Eylül/2010 Tarihinde:
kanka naber yaaaaaaaa :F
MemberNote Efendi 17/Eylül/2010 Tarihinde:
Karikatür Olayına girmiş. İyi Etmiş. Aferin Mürit :)
MemberNote Helyum 01/Eylül/2010 Tarihinde:
bu adam birşeyler biliyor:W 6 yıldır yazılımın icindeyim bu adamın anlattıgı gibi anlatamam:W eyw hacı konuya attıgın post cok işime yarayacak...
MemberNote HeYeT 01/Temmuz/2010 Tarihinde:
c# konusunda yaptığın yorum için teşekkür ederim :)