07/07/07 Tarihinde Nerdesiniz ....?
-
[black] Yedi (7) Sayısının Enteresanlığına Bakınız....
Hafta 7 gun,Gokkusagi 7 renk,
Dunyanin 7 Harikasi kabul gormus,
Soyumuz 7 gobek,
Dunyada varsayilir 7 kapi,
Buyuk Ayi 7 yildiz'li,
Insan 7 cakrali,
Nota sayisi 7,
Islam dininine gore Kainat 7 safhada yaratildi,
Kabe'nin etrafi 7 kere tavaf edilir (dolasilir),
Manevi bilgeligin rakami yine 7,
Katoliklerde 7 sakrament esas,
Yahudilerde Kutsal Samdan 7 Mumlu ,
Eski Yunan Uygarliginda 7 Akilli Adam varsayilmis,
Mitolojide ise 7 esas Tanri varsaymislar,
Misir'da Gunes Tanrisi RA 7 ruhlu,
Tibet'te 7 Buda,
Cin'de kutsal 7 element varmis,
Feng Shui'de iletisim sayisi 7,
Tamamlanmis olmak esittir 7,
Afrikalilarin Kwanza Bayrami 7 sembollu,
Zulu susleri 7 renkli,
Eskimolarda Kar 7 isimli,
Hurmuz bile 7 kocali,
Dinlenmek haftanin 7. gununde,
Ciceklerden 7 veren gul ,
7 Tepe ustunde Rio,
7 Tepe ustunde Roma,
7 Tepe ustunde Istanbul,
James Bond bile 007,
Yuzde 7 nokta (acik) var. (agiz, kulak 2, burun 2, goz 2),
Dunyada var olmus 7 kita,
Denizlerin figurativ sayisi 7,
Kizilderililere gore mevsimler 7 tane,
Avustralya yerlileri Aborjin ve Kulin'lere gore de mevsim 7 tane,
Tum Japonlarda rakamlarin en ugurlusu 7,
Tarot falinda 7 zafer,
Pamuk Prenses ve 7 cuceler,
Ilkokulun baslangici 7 yas
Gokyuzu 7 kat,
Ve...
UNESCO'nun bu sene 7 nci "kisiye ozel" yili : 2007 Mevlana Yili (MEVLANA Dogum yil donumu 1207 - 2007)[/black]
-
Kim bilir..
-
aq 70 yıl sonrada 7/7/77 de nerdesiniz olucak :/ ne zaman böyle rastlasa birileri böyle bi konu açar :D
-
evimdeyim hocam xD
-
tüh keske ehliyeti 666 aLacagıma 777 de aLsaydım bunun uyumu daha güzeLmis :)
-
vaaay bea
-
6/6/6 ya karşılık 7/7/7 vay bee güzel araştırmışlar ama helala olsun adamlara
-
07*07*07 küresel ısınmaya karşı yapılacak dünya turu "live 8" mi neydi konserleri Türkiyede yapılacaktı. Devlet tarafından iptal edildi olsaydı oraya giderdim ama...
-
amk bunun 04 - 05 ve 06 versiyonlarınıda duymuştum :D 08 de varsa onuda yazın abü
sayı işte 07.07.2007 güzel ve özel sayı gerçekten bende dikkat ederm böyle şeylere bakalım ne olcak :D
-
Tahribat.com Dayım ;)
-
Allah bilir.. ama büyük ihtimalle ondan iki gün önce (doğum gnümde) evimde uyuyo olcam :D çünkü doğum gününde uyumak gibisi yoktur..
