07/07/07 Tarihinde Nerdesiniz ....?
-
ewde olacam herkesi beklerim :D
-
kız arkadaşımla benim doğum günümüz :) evde oturcam büük ihtimalle...
-
kimsenin aklına en önemli şey gelmemiş :\
N!ghT-7 (H)
:D
bu tarihte Şeb-i Yelda ayini yapcam bizim arkadaşlarla :)
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
aq 70 yıl sonrada 7/7/77 de nerdesiniz olucak :/ ne zaman böyle rastlasa birileri böyle bi konu açar :D
-----------------------------ben mezarda olurum şimdiden yazayım bari :)))
-
sewglimle 1. yılımız inşallah
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------kimsenin aklına en önemli şey gelmemiş :\
N!ghT-7 (H)
:D
-----------------------------Ben okurken ilk sen geldi aklıma :P Nasıl akıllarına gelmezsin hoca ya :D
O Tarihte Stajda Olucam :((
edit:C.tesiye denk geliyomuş stajda olmicam.Allah büyük nerde olucağımız belli olmaz.
-
geçen senede 6 lısı mevcuttu bunun.forumda konuşlduydu flan.onada bulmuşlardı böle bşiler.saçmalık başka bişe deil :)
-
LostDream bunu yazdı:
-----------------------------
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------kimsenin aklına en önemli şey gelmemiş :\
N!ghT-7 (H)
:D
-----------------------------Ben okurken ilk sen geldi aklıma :P Nasıl akıllarına gelmezsin hoca ya :D
O Tarihte Stajda Olucam :((
-----------------------------yeah men, sevdim ve saygı duydum OG Arkadaşım (orjinal Gangsta) :D
-
:D07/07/07 ---> heraLda evDe yatıyor oLurUm07/07/77 ---->ALLaH sonumuzu hayretsin
-
tabi bisi olucak degil sacmaligi ayri da, 7 sayisi diger cok konusulan sayilardan daha saglam yerlerde gecer orasi da gercek. severim kendisini:)
