folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Ayda Ne Öğrenilir?



1 Ayda Ne Öğrenilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    yaz tatilinden kendime 1 ay ayırdım kalan zamanın 1.5 ayında bir reklamcılık şirketinde (öğrenmek için) çalışacağım kalan zamandada dershane olacak yani koskoca 1 ayım var ben bu 1 ayda ne öğrenebilir( programcılık dili, veya görsel tasarım olarak)(azıcık ucundan Cinema 4D ile uğraşıyorum onun için bir de programcılı k dili arıyorum hanigisini öneririsiniz


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sosyopat
    Sosyopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    kanka bütün gün pc başındaysan photoshop ve office i iyice geliştirebilirsin gerisi zor


    Eğer En İyisi Olmak İstiyorsan Sana Saygı Duymalarını Sağla, Saygı Duymalarını İstiyorsan Kimseye Saygı Gösterme, Kimseye Saygı Göstermezsen Saygıyı Sen İcat Ettin Zannederler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    gerisi niye zor daha çok zaman m ı lazım


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    gerisi niye zor?
    şöyle zor..

    atıyorum c++ öğreneyim diye karar verdin,
    gittin kitapta aldın, görsel derslerinde hazır..
    başladın çalışmaya 1 ay komple çalıştın çalıştın.. 1 ayın sonunda dilin hemen hemen bütün özelliklerini biliyo olursun..
    polimorfizimmiş oymuş buymuş tamam.. kitaptan gittiğin için örnekte çözerek gideceğin için 2-3 örnekte kalır aklında..

    ama o kadar..
    1 ayda komple öğrenilmez programlama, heleki temelin yoksa daha da zor, if ler, while lar, mantığı vs derken zaman akar gider zaten..
    he şu da var, aralıskız vereceğin bi 30 günle bayaa bi yol kat edebilirsin ama bitirdim diyemezsin..

    tabi bide şu var,
    bu öğrendiğin şeyin üstüne devam ediceksen sonra yavaş yavaş, o zaman neye başlarsan başla o 1 aydan sonra devam edicek kıvama gelirsin zaten.
    ama amacın devam etmek değilde 1 ayda ne kapabilirim sonra üstüne bişey koymıcam hep  1 ayda öğrendikelrimle oyalanıcam diyosan,
    web site işine gir.. onuda şöyle yaparsın accık biraccık asp.net derslerine yoğunlaşırsn onu kaparsın, template çakıp arka planda 2-3 asp.net kodu kullanırsın al sana siten hazır :) 
    edt : şu son cümlelerim yanlış anlaşılmasın.. 1 ayda komple web işini çözersin webmaster olursun vs demeye çalışmadım.. 1 ayda öğreneceğin şeylerle bu şekilde site yaparsın anca demeye çalıştımda okyunca biraz farklıymış gibi geldi manası. :) 


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    dershane falan yazdıgına göre seneye sınav hazırlıgı var galiba bence bi bok yapma gez toz eylen sınav stresi başladımı dershane sıralarında çok bi tarafın terler zamanın varken tatil yap pc başında geçirme tüm zamanını söylemesi...


    Cagito ergo sum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    dershane falan yazdıgına göre seneye sınav hazırlıgı var galiba bence bi bok yapma gez toz eylen sınav stresi başladımı dershane sıralarında çok bi tarafın terler zamanın varken tatil yap pc başında geçirme tüm zamanını söylemesi...


    -----------------------------

     

    lise 3 e geçeceğim


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kazekage
    Kazekage's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    üstad 1 ayda Sıfırdan html + php öğrene bilirsin günde 7 8 saat çalışmayla tabi uzman seviyesinde değil ama en azından ufak bi panel yazabilirsin :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    gerisi niye zor?
    şöyle zor..

    atıyorum c++ öğreneyim diye karar verdin,
    gittin kitapta aldın, görsel derslerinde hazır..
    başladın çalışmaya 1 ay komple çalıştın çalıştın.. 1 ayın sonunda dilin hemen hemen bütün özelliklerini biliyo olursun..
    polimorfizimmiş oymuş buymuş tamam.. kitaptan gittiğin için örnekte çözerek gideceğin için 2-3 örnekte kalır aklında..

    ama o kadar..
    1 ayda komple öğrenilmez programlama, heleki temelin yoksa daha da zor, if ler, while lar, mantığı vs derken zaman akar gider zaten..
    he şu da var, aralıskız vereceğin bi 30 günle bayaa bi yol kat edebilirsin ama bitirdim diyemezsin..

    tabi bide şu var,
    bu öğrendiğin şeyin üstüne devam ediceksen sonra yavaş yavaş, o zaman neye başlarsan başla o 1 aydan sonra devam edicek kıvama gelirsin zaten.
    ama amacın devam etmek değilde 1 ayda ne kapabilirim sonra üstüne bişey koymıcam hep  1 ayda öğrendikelrimle oyalanıcam diyosan,
    web site işine gir.. onuda şöyle yaparsın accık biraccık asp.net derslerine yoğunlaşırsn onu kaparsın, template çakıp arka planda 2-3 asp.net kodu kullanırsın al sana siten hazır :) 


    -----------------------------

     

    dediğin çok mantıklı aslında bunları düşündüm ama başlarsam sonu gelir diyorum şu anlık aslında C4D istiyorum çok fazla ilgimi çekiyor 1 ay yeter mi yeter mi derken zaten neyin ne yaptığını bilsem yeter gerisi gelişme ile alakalı


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek

    visual basic 6 öğren. öğrenirken eğlenceli, sonra hiçbi b-*ka yaramaz. profesyonel bi pc'cilik düşünmüyorsan vb6 işini görür hem.


    Im Boned, All Boned.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    dershane falan yazdıgına göre seneye sınav hazırlıgı var galiba bence bi bok yapma gez toz eylen sınav stresi başladımı dershane sıralarında çok bi tarafın terler zamanın varken tatil yap pc başında geçirme tüm zamanını söylemesi...


    -----------------------------

     

     

    lise 3 e geçeceğim


    -----------------------------

    en temizi eeen erken yaşta başlamak programlama vs işlerine ne kadar erken başalrsan ilerde hep o kadar önde olursun yaşıtlarından bu konuda.. ilkokulda nerden geçtiyse elime html in ufacık bi kitapçığı geçmişti, ne olduğunu anlamam etmem bilgisayarda merakım vardı tabi, oturup renk kodlarınıe zberlemeye çalışıyodum salak gibi :) çocuk aklı işte.. babamdan "bunlarla mı uğraşıyosun ödevlerini yap" diye azarı yiyince bırakmıştım tabi daha 2 renk öğrenemeden.. adam ne bilsin o olaydan 10 küsür yıl sonra çocuğu yazılım mühendisi olucak :) :)  senin duruma gelince tabi lise 3 e geçicem diyosun, sınavdı buydu lise 4 te zaten hiç vakit ayıramazsın programlamaya..  gez toz bencede.. ama illa bunla uğraşıcam dersen web işine gir bence, en azından şimdilik çaylak çaylak takılırsıni zaten 1-2 amatör iş yaptıktan sonra lise de de işe yarayn bişedir bu yaşta site vs yapmak :) havan olur :) onun tadını aldın mı sen lise 3 bitene kadar iyi kötü bişiler öğrenirsin eklersin üstüne :) 
    bi tane kendince bi site yapıp, browserından sitenin adın azıp girdğinde onuntadını almış olursun işte o zamanda gayet gierersin işin içine daha iyisini öğreneyim diye :) 


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    gerisi niye zor?
    şöyle zor..

    atıyorum c++ öğreneyim diye karar verdin,
    gittin kitapta aldın, görsel derslerinde hazır..
    başladın çalışmaya 1 ay komple çalıştın çalıştın.. 1 ayın sonunda dilin hemen hemen bütün özelliklerini biliyo olursun..
    polimorfizimmiş oymuş buymuş tamam.. kitaptan gittiğin için örnekte çözerek gideceğin için 2-3 örnekte kalır aklında..

    ama o kadar..
    1 ayda komple öğrenilmez programlama, heleki temelin yoksa daha da zor, if ler, while lar, mantığı vs derken zaman akar gider zaten..
    he şu da var, aralıskız vereceğin bi 30 günle bayaa bi yol kat edebilirsin ama bitirdim diyemezsin..

    tabi bide şu var,
    bu öğrendiğin şeyin üstüne devam ediceksen sonra yavaş yavaş, o zaman neye başlarsan başla o 1 aydan sonra devam edicek kıvama gelirsin zaten.
    ama amacın devam etmek değilde 1 ayda ne kapabilirim sonra üstüne bişey koymıcam hep  1 ayda öğrendikelrimle oyalanıcam diyosan,
    web site işine gir.. onuda şöyle yaparsın accık biraccık asp.net derslerine yoğunlaşırsn onu kaparsın, template çakıp arka planda 2-3 asp.net kodu kullanırsın al sana siten hazır :) 


    -----------------------------

     

     

    dediğin çok mantıklı aslında bunları düşündüm ama başlarsam sonu gelir diyorum şu anlık aslında C4D istiyorum çok fazla ilgimi çekiyor 1 ay yeter mi yeter mi derken zaten neyin ne yaptığını bilsem yeter gerisi gelişme ile alakalı


    -----------------------------

    ya da vazgeçtim müdür.. başla sen başla.. önce kafanda ne üstüne bişiler öğrenirsem dah azevkli olur onu bi düşün bikaç gün sonra gel neye karar verdiysen ona göre tavsiye edelim.. illa ki aklına giren biri olur burda şuna başla diye :) 
    başla sen başla müdür, ben lise de hep başladım başlıcam diye diye lise bitene kadar hiç başlamamıştım, şimdi pişmanm aslında, o zamanlar başlayaydım diye, temeli o zaman alırdık ne güzel.. 

     

    hiç programlama biliyon mu temelin var mı?


    .
Toplam Hit: 2936 Toplam Mesaj: 20