folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Ayda Ne Öğrenilir?



1 Ayda Ne Öğrenilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    gerisi niye zor?
    şöyle zor..

    atıyorum c++ öğreneyim diye karar verdin,
    gittin kitapta aldın, görsel derslerinde hazır..
    başladın çalışmaya 1 ay komple çalıştın çalıştın.. 1 ayın sonunda dilin hemen hemen bütün özelliklerini biliyo olursun..
    polimorfizimmiş oymuş buymuş tamam.. kitaptan gittiğin için örnekte çözerek gideceğin için 2-3 örnekte kalır aklında..

    ama o kadar..
    1 ayda komple öğrenilmez programlama, heleki temelin yoksa daha da zor, if ler, while lar, mantığı vs derken zaman akar gider zaten..
    he şu da var, aralıskız vereceğin bi 30 günle bayaa bi yol kat edebilirsin ama bitirdim diyemezsin..

    tabi bide şu var,
    bu öğrendiğin şeyin üstüne devam ediceksen sonra yavaş yavaş, o zaman neye başlarsan başla o 1 aydan sonra devam edicek kıvama gelirsin zaten.
    ama amacın devam etmek değilde 1 ayda ne kapabilirim sonra üstüne bişey koymıcam hep  1 ayda öğrendikelrimle oyalanıcam diyosan,
    web site işine gir.. onuda şöyle yaparsın accık biraccık asp.net derslerine yoğunlaşırsn onu kaparsın, template çakıp arka planda 2-3 asp.net kodu kullanırsın al sana siten hazır :) 


    -----------------------------

     

     

    dediğin çok mantıklı aslında bunları düşündüm ama başlarsam sonu gelir diyorum şu anlık aslında C4D istiyorum çok fazla ilgimi çekiyor 1 ay yeter mi yeter mi derken zaten neyin ne yaptığını bilsem yeter gerisi gelişme ile alakalı


    -----------------------------

     

    ya da vazgeçtim müdür.. başla sen başla.. önce kafanda ne üstüne bişiler öğrenirsem dah azevkli olur onu bi düşün bikaç gün sonra gel neye karar verdiysen ona göre tavsiye edelim.. illa ki aklına giren biri olur burda şuna başla diye :) 
    başla sen başla müdür, ben lise de hep başladım başlıcam diye diye lise bitene kadar hiç başlamamıştım, şimdi pişmanm aslında, o zamanlar başlayaydım diye, temeli o zaman alırdık ne güzel.. 

     

    hiç programlama biliyon mu temelin var mı?


    -----------------------------

     

     

    babam çok ileri derece delphi biliyor ama ben 0 ım nerdeyse

     

    edit: delphi öğrenmek istemiyorum ama


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    delphi nin artılarını eksileri geçtimama sittir et delphiyi :)
    delphiyle iş bulaman mı? cayır cayır bulursun baban ve yaşıtları zamanında delphiye çok sardıkları için hala delphi kullanan sağlam cirolu şirketler var.. baya var hatta :)

    piyasa araştır dicem ama kafan hepten karışıcak forumlarda dolana dolana c# mı java mı , php mi asp.net mi konularında istediğin kadar gezin hiç bi sonuca ulaşamazsın.

    vaktin daha çok olsaydı hepsini azcık dene sen karar ver derdim ama 1 ayın varmış karar verip dalmak için..
    sen web e gircen gibi geliyo bana :) içime öyle doğdu, o yüzden her halükarda html den girmek zorundasın ki çok vaktini almaz.. sonra da ya php ten ya asp.net ten devam edersin.. direk php ya da asp.net diyemiyorum ona sen karar ver.. ben .net çiyim ama php nin çekiciliğine lafım yok :)

    masaüstü programclğna giricem diyosan, microsoft un hiç bi zaman batmıcağına inanyıosan gir c# tan bi kanala gitsin.. ama yok ben yazdığım bişeydeki her satır kod bana ait olsun diyosan java ya gir :)  gerçi ben sana bolo keseden javaya gir fln diormda, biz c -> c++ -> java sıralamasıyla gittiydik, direk javaya girersen zorlanır mısın bilemedim :) 

    edüt: dur bunu da yazayımda öyle gideyim sınavıma çalışmaya :) :) 
      müdür son olarak;
    ben başından, een başınadn başlayıp een sonunda gitmek istiyorum diyosan,  c den gir, bittiğine inandığında c++ a gir..  oda bittiğinde javaya gir. (yada c# a) kararını o zaman kendin verirsin zaten..
    web içinde(ki masaüstüne o uzuun srüvene devam edeceğinin garntisi olmadığından), gir html den ardından php ye başla hemen ama html de çok oyalanma..

    tavsiyeme gelince, karar verdm amk web den başla sen olaya.. eğer bilgisayar felan kazanırsan ünide sana zaten c den başlıcaklar öretmeye ama her ünide web konusunda dersler yok.  

    1 ayda html+php de iyi yol katedersin, zaten arada bi üzerine düştükçe ilerler o bilgilerin kendilğinden :) 


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    reklam şirketinde çalışasaksan eğer corel veya illusrator, photoshop, bide yanına 3d programı kattın mı tamamdır. bir ayda hepsi öğrenilir, işte pekiştirilir.


    boş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    delphi nin artılarını eksileri geçtimama sittir et delphiyi :)
    delphiyle iş bulaman mı? cayır cayır bulursun baban ve yaşıtları zamanında delphiye çok sardıkları için hala delphi kullanan sağlam cirolu şirketler var.. baya var hatta :)

    piyasa araştır dicem ama kafan hepten karışıcak forumlarda dolana dolana c# mı java mı , php mi asp.net mi konularında istediğin kadar gezin hiç bi sonuca ulaşamazsın.

    vaktin daha çok olsaydı hepsini azcık dene sen karar ver derdim ama 1 ayın varmış karar verip dalmak için..
    sen web e gircen gibi geliyo bana :) içime öyle doğdu, o yüzden her halükarda html den girmek zorundasın ki çok vaktini almaz.. sonra da ya php ten ya asp.net ten devam edersin.. direk php ya da asp.net diyemiyorum ona sen karar ver.. ben .net çiyim ama php nin çekiciliğine lafım yok :)

    masaüstü programclğna giricem diyosan, microsoft un hiç bi zaman batmıcağına inanyıosan gir c# tan bi kanala gitsin.. ama yok ben yazdığım bişeydeki her satır kod bana ait olsun diyosan java ya gir :)  gerçi ben sana bolo keseden javaya gir fln diormda, biz c -> c++ -> java sıralamasıyla gittiydik, direk javaya girersen zorlanır mısın bilemedim :) 

    edüt: dur bunu da yazayımda öyle gideyim sınavıma çalışmaya :) :) 
      müdür son olarak;
    ben başından, een başınadn başlayıp een sonunda gitmek istiyorum diyosan,  c den gir, bittiğine inandığında c++ a gir..  oda bittiğinde javaya gir. (yada c# a) kararını o zaman kendin verirsin zaten..
    web içinde(ki masaüstüne o uzuun srüvene devam edeceğinin garntisi olmadığından), gir html den ardından php ye başla hemen ama html de çok oyalanma..

    tavsiyeme gelince, karar verdm amk web den başla sen olaya.. eğer bilgisayar felan kazanırsan ünide sana zaten c den başlıcaklar öretmeye ama her ünide web konusunda dersler yok.  

    1 ayda html+php de iyi yol katedersin, zaten arada bi üzerine düştükçe ilerler o bilgilerin kendilğinden :) 


    -----------------------------

     

    süpersin valla ikna ettim web e bakalım inşallah reklam yerinde çok bir şey bekelrlerse zorunlu ps 3d kasıcam zaten


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hadi hayırlı olsun :)

     


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi hayırlı olsun :)

     


    -----------------------------
    giriyorum yarın hemen :)

    I am Jack's inflamed sense of rejection
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    ne oğlum bu çocuk oyuncağımı.

    web olayına giriyosan html ve css öğren. ama sağlam öğren html5 ve javascript öğren (çok gerekli javascirpt) jquery kütüphanesiyle dehşet şeyler yapılabilir.

    ciddi anlamda javascript bilenleri istiyorlar hep iş yerlerinde. artık dinamik tasarımlar önemli. neyse sonra php yada asp.net

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    piyano çalmayı öğren :)


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    java nın temel kısmını ogrenirsin objectler olmadan ileri de programlama ile devam edeceksen cokda yararlı olur.

    java olur dersen kaynaklar belirtirim.

Toplam Hit: 2934 Toplam Mesaj: 20