1 Mayis Kutlu Olsun !
-
Arkadaşlar an itibari ile 1 mayısa girdik.. Bütün işçilerin, emekçilerin işçi bayramını kutlamayı kendime bir borç bilirim.
Hepinizin, hepimizin İşçi bayramı kutlu olsun..
Yaşasın 1 Mayıs !
Grup Yorum - 1 Mayıs ;
http://www.youtube.com/watch?v=XNNCls2hjig
teşekkürler saygılar sevgiler dostlarım.
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar an itibari ile 1 mayısa girdik.. Bütün işçilerin, emekçilerin işçi bayramını kutlamayı kendime bir borç bilirim.
Hepinizin, hepimizin İşçi bayramı kutlu olsun..
Yaşasın 1 Mayıs !
----------------------------- -
1 Mayıııss işçinin emekçinin bayramıı !
Bütün emekçilerin bayramını kutlarım...
-
Saol yienim:)
-
kutlu olsun...
-
hadi bakalım bi elimize çekiç bi elimize orak çıkıyoruz meydana
-
opensource2009 bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar an itibari ile 1 mayısa girdik.. Bütün işçilerin, emekçilerin işçi bayramını kutlamayı kendime bir borç bilirim.
Hepinizin, hepimizin İşçi bayramı kutlu olsun..
Yaşasın 1 Mayıs !
-----------------------------
----------------------------- -
http://www.youtube.com/watch?v=MvFZi5BHNL4&feature=player_embedded#at=67
işçinin emekçinin bayramı kutlu olsun. 1 mayısta taksimdeyiz
-
15 dk önce 19 yaşıma girdim yaşlanıyoruz gerçektende 1yıl sonra birdaha başında bir olan bir yaşa sahip olamıycağımı düşünmek beni korkutuyor madem konu 1mayıs yazam dedim
-
ezik işçiler sizi alın bunu da alın.
http://www.youtube.com/watch?v=MvFZi5BHNL4
hadi bakalım hepinize hayırsız uğursuz olsun, iyice laçka oldu zaten, yine bütün örgütler içine edecektir bayramınızın.
-
Ortalığı kırıp dökmek polis taşlamak eylemini kendine görev bilmiş provokatörlerin haricinde tüm gerçek emekçilerin , emekçi bayramı kutlu olsun..
İşçiler , emekçiler candır , kandır..
