1 Mayis Kutlu Olsun !
-
meydanlarda işçilerden çok " devrimciler" olacak
-
İşçi bayramı evrenseldir. Hİçbir örgütün veya siyasi organizasyonun sığ akıllarıyla bir emek ve dayanışma mücadelesi olan işçi bayramını kullanmaya çalışması kabul edilemez. Sendikalar bu konuyu halledeceklerdir. Tüm dünya işçilerinin işçi bayramı kutlu olsun.
http://tr.wikipedia.org/wiki/1_May%C4%B1s_%C4%B0%C5%9F%C3%A7i_Bayram%C4%B1
-
1 Mayıs işçi günü bütün Dünyanın kutlu olsun!...
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Molotoflar hazır mı heval.
Hadi dağıtalım ortalığı da işçi emekçi kardeşlerimiz kırılan camları yapsın parçalanan arabaları tamir etsin yerleri temizlesin falan iş çıksın aç kalmasın. Maksat emekçi dayanışması.
-----------------------------
lo lo mahsun, önderlikden haber gelmiştir HA!, işçi kardaşlarla taş üstünde taş komayacaz HA!
-----------------------------Sizin bu yazılarınızı görünce nedense aklıma Samanyolu kanalı geldi :D
ho ho ho :D
bahtsız kaderim, bende yarın çalışacağım herhalde :(
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Molotoflar hazır mı heval.
Hadi dağıtalım ortalığı da işçi emekçi kardeşlerimiz kırılan camları yapsın parçalanan arabaları tamir etsin yerleri temizlesin falan iş çıksın aç kalmasın. Maksat emekçi dayanışması.
-----------------------------
lo lo mahsun, önderlikden haber gelmiştir HA!, işçi kardaşlarla taş üstünde taş komayacaz HA!
-----------------------------Rêber Apoş piçi ayaklanın demiş zaten bundan iyi fırsat mı var.
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
15 dk önce 19 yaşıma girdim yaşlanıyoruz gerçektende 1yıl sonra birdaha başında bir olan bir yaşa sahip olamıycağımı düşünmek beni korkutuyor madem konu 1mayıs yazam dedim
-----------------------------bende 24 :))
-
dershanedeydim bi ara yürüyüşte dershanenin oradan geçtiler. bakayım dedim baktım sınıf üstüme çıktı :| bişey göremedim ama gören bir kaç kişi bdpliler o paçavralarından sallamışlar. İşçi bayramından çok propaganda aracı gibi duruyor :|
Yine de işçilerin bayramı kutlu olsun.
-
kutlamıyorum kendimi işci gibi hissetmiyorum kutlayanlara kutlu olsun
