1 Site İçin Kaç Mb Ram Gerekir - VPS

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan bizde keyfimizden almıyoz :D

    ipnetor emre nin yüzünden :| sunucuyu devretti :| g.t gibi kaldık :|

    kullandığım reseller tarifesi vps fiyatından daha yüksek :S o yüzden vps almayı düşünüyorum :| 40 lira reseller paketim tutuyor :| 30 lira 512 ram lik vps veriyorlar :/

    onun için istiyorum daha çok :D


    -----------------------------

    ayda 40 lira resellere veriyosun öyle mi?

    resellerin özelliklerini yazar mısın buradan? ve hangi firmadan aldığını?

    mutlaka konu altından dönüş yapıcam :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @ntxsoft 8 ~ 10  tane vps 2 çekirdekli işlemciyi paylaşıyor vps mantıklı mı yani? Bayi hostun server erişimli biraz daha büyük pay sahibi başka hiç bir özelliği yok. ortak server havuzunda daha çok sistem kaynağına sahip olabilirsin hatta.. sadece belirli cpu kullanım kısıtlaması haricinde.


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    • 25 Alan Adı Hesabı
    • 2500 MB Alan
    • 25 GB Bant Genişliği
    • Sınırsız Access Veritabanı
    • 100 E-Posta Hesabı
    • 35 Alt Alan Adı
    40 TL/AY
     
    ben daha vermedim. emre sunucuyu yeni devretti (emre = tr_ip müriddir)
    emredeyken 10 lira veriyodum bu pakede :D onuda arada sırada :D :D
     
    şimdi devredinde benim kullandığım paket bunların bu pakedine tekabül ediyo. bende daha ucuz olması için vps almayı düşünüyorum 
     

    • 512 MB Ram
    • 30 GB Alan
    • 300 GB Bant Genişliği
    • 10 Mbit Bağlantı
    • 2 IP Adresi
    • Plesk Panel 8.x
    • Ücretsiz Kurulum!
    • Türkiye Locasyon
    30 TL/Aylık
     
    şu paket meseka aklıma yatan. 10 lira 10 liradır. keyfimizden almıyoz ya bizde :|

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    valla kendim alsam 1 sunucu kaç VPS ye bölünmüş , bağlantı havuz mu yoksa garanti mi , full managed mi değil mi ve bunun gibi bir çok şeyine bakardım ama senin işin sen hallet.

    + o reseller paketine ayda 40 TL isteyen kim? ( isteyebilir ; sonuçta serbest piyasa dimi )

     

    şunu söyliyim ben :

     

    200k hitli ,  cacheli script  kullanan bi site , hostgatorun aylık 10$ lık paketinde sorunsuz barınıyo :)  bu cümle zaten özetliyo herşeyi :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hostgator windows sunucu veriyormuydu ?

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    hostgator windows sunucu veriyormuydu ?
    -----------------------------

    Hosting olarak dahi vericekti sanırım fakat şuan vermiyor. VPS/VDS veriyo olabilir bilmiyorum ama tekrar söylüyorum

    sana Reseller dahi gerekmiyor  . 1.5 hitli 1 site için normal host yeterli.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    noldu ne bitti foxli aldinmi?

    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    vazcaydım. resellere devam =)


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    vazcaydım. resellere devam =)


    -----------------------------

    oh be :D

Toplam Hit: 5916 Toplam Mesaj: 30