1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar arkadaşlar,
müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.
böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.
bakın, domain hiçbir şeye benzemez.
domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...
karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.
ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?
sakın, sakın yapmayın.
şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.
ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.
yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..
Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..
-----------------------------isimtescil ve turkticaretten uzak durun derim.
böyle beleş domain kayıt ederken, projelik domain almayın, öyle kalsın kenarda diye alın.
ama sağlam iş yapacaksanız godaddy.com dan alın...
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar arkadaşlar,
müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.
böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.
bakın, domain hiçbir şeye benzemez.
domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...
karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.
ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?
sakın, sakın yapmayın.
şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.
ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.
yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..
Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..
-----------------------------Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?
Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.
Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.
-
janni bunu yazdı:
-----------------------------
Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?
Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.
Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.
-----------------------------dediğin gibi isteyen alır o zaman senin gerginliğin niye?
tmm haber vermişsin sağol ama uzatmana gerek yok
cankırca bu konuda oldukça deneyimli bi arkadaşımız
tecrübelerini aktarması değil aktarmaması kabahat olurdu
-
bence denemeden etmeden konu acmayin arkadasim millet kaziklansa dolandirilsa ne olacak ? icin rahat edecek mi ? acaba sen kendin paypal yada cc bilgilerini verdin mi oraya ?
-
acikcasi guvenemiyorum artik :S
godaddy den alirim daha iyi..
-
janni bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar arkadaşlar,
müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.
böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.
bakın, domain hiçbir şeye benzemez.
domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...
karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.
ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?
sakın, sakın yapmayın.
şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.
ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.
yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..
Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..
-----------------------------Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?
Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.
Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.
-----------------------------selamlar,
evet, reseler olarak satan da var, direk kayıt yapanlar da..
sanırım yazdıklarımı yanlış anlamadın.
ters bir şey söylemedim ki? kimse illa ki almasın demedim ki? düşüncelerimi söylemem suç mu?
evet, dikkat etmeliler işte!
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
janni bunu yazdı:
-----------------------------
Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?
Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.
Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.
-----------------------------dediğin gibi isteyen alır o zaman senin gerginliğin niye?
tmm haber vermişsin sağol ama uzatmana gerek yok
cankırca bu konuda oldukça deneyimli bi arkadaşımız
tecrübelerini aktarması değil aktarmaması kabahat olurdu
-----------------------------ben de anlamadım..
sanki kötü bir şey söyledim, konuyu açtığı için eleştirdim..
herneyse, sağlık ola..
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
acikcasi guvenemiyorum artik :S
godaddy den alirim daha iyi..
-----------------------------Cüneyt, rica etsem niye güvenemediğini de yazar mısın?
sen de şu geçenlerde domain veren yerden almıştın. niye güvenmiyorsun ki onlara?
-
Hocam bedava domain iyi güzel de, domain büyük bir ihtimalle senin adına kaydolmuyor. Domainin sahibi 1and1.com görünüyor ve diyelim ki siteniz tuttu ve hitleri tavan yaptı. Bu durumdan 1and1'in muhtemelen haberi olacak ve 2. yıl domain'i parayla satın almanız istenecek.
Sıfırını 9 dolara alacağınız domain, 2. yılından sonra PR'ı yüksek meşhur bir domain olacağı için belki de size fahiş fiyattan satılacak. Çünkü domain sizin adınıza değil , yani PR'ı yüksek bir domaini kendi adınıza transfer işlemi yapıyor olacaksınız.
Yada çok daha kötüsü PR'ı yüksek domaininize, site el koyabilir. Hiç bir hak iddaa edemezsiniz, zaten domain sizin adınıza değil. Adamların Kullanım Koşullarında muhtemelen hak iddaa edilemeyeceği ile ilgili bilgiler de vardır.
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
acikcasi guvenemiyorum artik :S
godaddy den alirim daha iyi..
-----------------------------Cüneyt, rica etsem niye güvenemediğini de yazar mısın?
sen de şu geçenlerde domain veren yerden almıştın. niye güvenmiyorsun ki onlara?
-----------------------------hocam güvenmedigim dedigim Türk sirketleri degil..Bu tür kampanya cart-curt islerine güvenmiyorum artik..
gecenlerde netfirms vardi, ordan aldim, bilgileri herseyi göndermeme ragmen 3 domaini de iptal ettiler. Parasini gonderdiler ama genede sogudum bu tür kampanyalardan..
godaddy den aldim arkadasa bir domain..11 tl gibi birsey tuttu..daha once isimtescilden almistim..15 tl gibi bisey tutmustu..her ikisi de paypal ile ödeme :)
bir de isimtescil mi godaddy mi derlerse tabi ki godaddy :) adamlar isinde profesyonel..
yani velhasil kelam bu tur kampanyalardan bi cacik olmaz...
sanirim bir arkadas almis, 10 Tl kesmisler..Hayirlisi olsun :)
