folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder 1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar



1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhabalar arkadaşlar,

    müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.

      böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.

    bakın, domain hiçbir şeye benzemez.

    domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...

    karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.

    ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?

    sakın, sakın yapmayın.

    şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.

     ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.

     

    yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..

     

    Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..


    -----------------------------

    isimtescil ve turkticaretten uzak durun derim.

    böyle beleş domain kayıt ederken, projelik domain almayın, öyle kalsın kenarda diye alın.

    ama sağlam iş yapacaksanız godaddy.com dan alın...


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhabalar arkadaşlar,

    müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.

      böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.

    bakın, domain hiçbir şeye benzemez.

    domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...

    karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.

    ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?

    sakın, sakın yapmayın.

    şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.

     ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.

     

    yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..

     

    Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..


    -----------------------------

     

    Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?

    Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.

     

    Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.

     

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    janni bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?

    Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.

     

    Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.

    -
    ----------------------------

     

    dediğin gibi isteyen alır o zaman senin gerginliğin niye?

    tmm haber vermişsin sağol ama uzatmana gerek yok

    cankırca bu konuda oldukça deneyimli bi arkadaşımız

    tecrübelerini aktarması değil aktarmaması kabahat olurdu


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    bence denemeden etmeden konu acmayin arkadasim millet kaziklansa dolandirilsa ne olacak ? icin rahat edecek mi ? acaba sen kendin paypal yada cc bilgilerini verdin mi oraya ?


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    acikcasi guvenemiyorum artik :S

    godaddy den alirim daha iyi..


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    janni bunu yazdı:
    -----------------------------

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhabalar arkadaşlar,

    müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.

      böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.

    bakın, domain hiçbir şeye benzemez.

    domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...

    karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.

    ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?

    sakın, sakın yapmayın.

    şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.

     ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.

     

    yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..

     

    Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..


    -----------------------------

     

    Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?

    Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.

     

    Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.

     

     

     


    -----------------------------

    selamlar,

    evet, reseler olarak satan da var, direk kayıt yapanlar da..

    sanırım yazdıklarımı yanlış anlamadın.

    ters bir şey söylemedim ki? kimse illa ki almasın demedim ki? düşüncelerimi söylemem suç mu?

    evet, dikkat etmeliler işte!


    Twitter: @CanKirca
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    janni bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?

    Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.

     

    Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.

    -
    ----------------------------

     

    dediğin gibi isteyen alır o zaman senin gerginliğin niye?

    tmm haber vermişsin sağol ama uzatmana gerek yok

    cankırca bu konuda oldukça deneyimli bi arkadaşımız

    tecrübelerini aktarması değil aktarmaması kabahat olurdu


    -----------------------------

    ben de anlamadım..

    sanki kötü bir şey söyledim, konuyu açtığı için eleştirdim..

    herneyse, sağlık ola..


    Twitter: @CanKirca
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    acikcasi guvenemiyorum artik :S

    godaddy den alirim daha iyi..


    -----------------------------

    Cüneyt, rica etsem niye güvenemediğini de yazar mısın?

    sen de şu geçenlerde domain veren yerden almıştın. niye güvenmiyorsun ki onlara?


    Twitter: @CanKirca
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam bedava domain iyi güzel de, domain büyük bir ihtimalle senin adına kaydolmuyor. Domainin sahibi 1and1.com görünüyor ve diyelim ki siteniz tuttu ve hitleri tavan yaptı. Bu durumdan 1and1'in muhtemelen haberi olacak ve 2. yıl domain'i parayla satın almanız istenecek.

    Sıfırını 9 dolara alacağınız domain, 2. yılından sonra PR'ı yüksek meşhur bir domain olacağı için belki de size fahiş fiyattan satılacak. Çünkü domain sizin adınıza değil , yani PR'ı yüksek bir domaini kendi adınıza transfer işlemi yapıyor olacaksınız.

    Yada çok daha kötüsü PR'ı yüksek domaininize, site el koyabilir. Hiç bir hak iddaa edemezsiniz, zaten domain sizin adınıza değil. Adamların Kullanım Koşullarında muhtemelen hak iddaa edilemeyeceği ile ilgili bilgiler de vardır.


    Blue Screen of Death
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    acikcasi guvenemiyorum artik :S

    godaddy den alirim daha iyi..


    -----------------------------

    Cüneyt, rica etsem niye güvenemediğini de yazar mısın?

    sen de şu geçenlerde domain veren yerden almıştın. niye güvenmiyorsun ki onlara?


    -----------------------------

    hocam güvenmedigim dedigim Türk sirketleri degil..Bu tür kampanya cart-curt islerine güvenmiyorum artik..

    gecenlerde netfirms vardi, ordan aldim, bilgileri herseyi göndermeme ragmen 3 domaini de iptal ettiler. Parasini gonderdiler ama genede sogudum bu tür kampanyalardan..

    godaddy den aldim arkadasa bir domain..11 tl gibi birsey tuttu..daha once isimtescilden almistim..15 tl gibi bisey tutmustu..her ikisi de paypal ile ödeme :)

    bir de isimtescil mi godaddy mi derlerse tabi ki godaddy :) adamlar isinde profesyonel..

    yani velhasil kelam bu tur kampanyalardan bi cacik olmaz...

    sanirim bir arkadas almis, 10 Tl kesmisler..Hayirlisi olsun :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 4470 Toplam Mesaj: 31