1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar
-
ilk sene beleş sonraki seneler için 10$ demiş.
neyse bikaç kişi alsın bokluk yoksa bende alırım kafama göre bişeler.
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
janni bunu yazdı:
-----------------------------
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar arkadaşlar,
müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.
böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.
bakın, domain hiçbir şeye benzemez.
domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...
karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.
ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?
sakın, sakın yapmayın.
şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.
ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.
yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..
Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..
-----------------------------Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?
Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.
Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.
-----------------------------selamlar,
evet, reseler olarak satan da var, direk kayıt yapanlar da..
sanırım yazdıklarımı yanlış anlamadın.
ters bir şey söylemedim ki? kimse illa ki almasın demedim ki? düşüncelerimi söylemem suç mu?
evet, dikkat etmeliler işte!
-----------------------------Can'ı tanıyan tanıyor ben şu ana kadar bi sorun yaşamadım. Uygun fiyat ve kalite.
-
daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D
ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D
ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D
-----------------------------godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D
ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D
-----------------------------godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın
-----------------------------godaddy kuponunu nerden bulabilirim hocam ?
-
dikkatlice okuyun orayaı 1&1 (1and1) den host paketi alana 12 aylık bedava diyor.!!!!
-
cihaatt bunu yazdı:
-----------------------------
dikkatlice okuyun orayaı 1&1 (1and1) den host paketi alana 12 aylık bedava diyor.!!!!
-----------------------------O ayrı bir kampanya arkadasım.
da
Herhangi bir görevli varsa lütfen kapatabilirmi bu konuyu.
Teşekkürler.
-
merhaba.
haklısın can abi ama o 1 dollarlık domainden sende alıyodun nası oluo bu iş?
:d
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D
ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D
-----------------------------godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın
-----------------------------godaddy kuponunu nerden bulabilirim hocam ?
-----------------------------kullandımda şerefsizlik yaptı hocam 13 küsür çekti 7 dolar için
-
ya domain el koyarlarsa :) g*te gelmeyek
