folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder 1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar



1 Yıllık .Com Domain Acele Edin Arkadaşlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ilk sene beleş sonraki seneler için 10$ demiş.

    neyse bikaç kişi alsın bokluk yoksa bende alırım kafama göre bişeler.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    monsterofcom
    monsterofcom's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2009
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    janni bunu yazdı:
    -----------------------------

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhabalar arkadaşlar,

    müsadenizle, birkaç noktaya değinmek istiyorum.

      böyle bedava-ücretsiz, ucuz domain gördüğünüzde, gözünüzü seveyim, 'site büyük bir site' 'benim ordan hesabım var' gibi şeylere kanmayın.

    bakın, domain hiçbir şeye benzemez.

    domaini kullanırsınız, pr değeri artar, para etmeye başlar, bir de bakarsınız ki uçup gitmiş...

    karşınızda Türk firması yok arayıp türk usulleriyle halledin, unutmayın.

    ne oldu şu 1 dolara domain veren yere?

    sakın, sakın yapmayın.

    şuana kadar kimse sorun yaşamadı diye, bir başkası yaşamayacak anlamına gelmez bu.

     ha bu arada, konuyu açan arkadaşlarımızın, sadece bizlere iyilik yapmak için açtıklarının farkındayım, bu uyarrılarım onlar için de geçerli, kabul ederlerse.

     

    yukarıda yazdıklarımı, gelin, benden alın diye de yazmadım..

     

    Türklerden almak isterseniz eğer ,biriktirin paranızı, 15 tl falan filan zaten, ihs, istiyorsanız İSİMTESCİL veya KircaHosting'den alın, rahat edin işte..


    -----------------------------

     

     

    Anladığım kadarı ile sen bu işi yapıyorsun Türk hosting veya domain firmaları domaini kendilerimi yapıyor nerden alıyorlar?

    Türkiyedeki bütün domain satan firmalar reseller dır. Arkadaşlar verdiğim site baya tanınan ve bu işte iyi firmalardan biridir.İsteyen alır isteyen almaz sonucta beles.Teknik destek istemeyin arkadaşlar paylaşım yapıyoruz adamın biri ne ayak diye sormus AYAK 45 numara arkadaşım.

     

    Bütün bilgi sitede mevcut isteyen alır istemeyen almaz.

     

     

     


    -----------------------------

     

    selamlar,

    evet, reseler olarak satan da var, direk kayıt yapanlar da..

    sanırım yazdıklarımı yanlış anlamadın.

    ters bir şey söylemedim ki? kimse illa ki almasın demedim ki? düşüncelerimi söylemem suç mu?

    evet, dikkat etmeliler işte!


    -----------------------------

    Can'ı tanıyan tanıyor ben şu ana kadar bi sorun yaşamadım. Uygun fiyat ve kalite.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D

    ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D

    ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D


    -----------------------------

    godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D

    ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D


    -----------------------------

    godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın


    -----------------------------

    godaddy kuponunu nerden bulabilirim hocam ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihaatt
    cihaatt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2010
    Erkek

    dikkatlice okuyun orayaı 1&1 (1and1) den host paketi alana 12 aylık bedava diyor.!!!! 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    cihaatt bunu yazdı:
    -----------------------------

    dikkatlice okuyun orayaı 1&1 (1and1) den host paketi alana 12 aylık bedava diyor.!!!! 


    -----------------------------

     

    O ayrı bir kampanya arkadasım.

     

    da

     

    Herhangi bir görevli varsa lütfen kapatabilirmi bu konuyu.

    Teşekkürler.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

     

    merhaba.

    haklısın can abi ama o 1 dollarlık domainden sende alıyodun nası oluo bu iş?

    :d


    dokunmak sanattır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    nolanded bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha dün 2 dolarımı paypal yürttü netfirms para iadesi yapmış 2 dolar kayıp 2 dolar yahodan 2 dolar a domain kuponu vardı ödeme yaptım domain i reglemedi 14 lirada en sonunda gittim godaddy ye verdim direk aldım yani kısacası dün nerdeydin hocam :D

    ya bide godaddyde domaini uzatmayı unutmuştum kendisi uzatmış 8 dolar ödedim gösteriyor ama ben hiç bişey ödemedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı :D


    -----------------------------

    godaddy kupon niye kullanmadın 10 tlye alırdın


    -----------------------------

    godaddy kuponunu nerden bulabilirim hocam ?


    -----------------------------

    kullandımda şerefsizlik yaptı hocam 13 küsür çekti 7 dolar için

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ya domain el koyarlarsa :) g*te gelmeyek

Toplam Hit: 4469 Toplam Mesaj: 31