folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder 1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !



1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Laptopla hediye verdiler alınca.0 kutusunda hiç açmadım.

    Satsam en çok kaça satabilirim , nerde?

    Lisanslı ilk antivirüsüm olcaktı peeh :P 


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    türkiye şartlarında zor. kim alcakki? yani tbt de bulamazsın en azından. para verip program alacak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    o anti virüsü kurup bilgisayarınızı çökertmeyiniz amanın dikkat :D

    en fazla 30ytl eder + olarak msn i msn eklentilerini firefox eklentilerini sikior silemesse pc nin içine edior

    amanın dikkat nortondan kaçın 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    walla norton nod32 kaspersky zonealarm deneyip beğenmediim programlar Avira kullanıorum yanında hijackthis isteye firewall kaymak gibi ne bi yawaşlatma ne bi uyuzluk... züper

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    nerde satayım peki?

     

    not:

    PanxeR bayan diilmiydi |: 


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    GittiGidiyor.com:) orda alana olur heralde ama garanti veremem:D

    NEDEN? (soru olarak)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi

    yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36 

    sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...

     

    Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....

    Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan

    ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim

    allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    gerek norton kullanıp makineyi kasmaya  kullanacak olsam ne gerek para verip almaya

    warez diye bişi var torrent var phazedll var 


    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    dengesiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    gerek norton kullanıp makineyi kasmaya kullanacak olsam ne gerek para verip almaya

    warez diye bişi var torrent var phazedll var


    -----------------------------

     

    hiç mi vicdanın sızlamayacak ?

    adamların emeği var ortada !

     

    :P =) =D 


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    NeddLoyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi

    yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36

    sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...

     

    Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....

    Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan

    ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim

    allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)

     


    -----------------------------

    sana burdan bişi derdim ama dua et küfür yasak , ulan o anti virüsün 2007 sürümü anakartın içinden çıktı kurdum update yaptı 2008 e çevirdi ve ne varsa silmeye başladı kulakdan dolma habermiş burda kimseye iftira atmıyoruz ben başıma geleni anlatıyorum ondan sora da kırdım cd yi attım çöpe kurmaz olaydım neyim varsa

    silindi bir anti virüs msn den ne ister ya ?  adam gibi konuş ondan sora gel karşında bebek yok  

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    xyzw__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bayan diilmiydi |:


    -----------------------------

    nerden çıkarıon hocam ya kafan güzel heralde  

Toplam Hit: 2637 Toplam Mesaj: 21