

1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !
-
Laptopla hediye verdiler alınca.0 kutusunda hiç açmadım.
Satsam en çok kaça satabilirim , nerde?
Lisanslı ilk antivirüsüm olcaktı peeh :P
-
türkiye şartlarında zor. kim alcakki? yani tbt de bulamazsın en azından. para verip program alacak
-
o anti virüsü kurup bilgisayarınızı çökertmeyiniz amanın dikkat :D
en fazla 30ytl eder + olarak msn i msn eklentilerini firefox eklentilerini sikior silemesse pc nin içine edior
amanın dikkat nortondan kaçın
-
walla norton nod32 kaspersky zonealarm deneyip beğenmediim programlar Avira kullanıorum yanında hijackthis isteye firewall kaymak gibi ne bi yawaşlatma ne bi uyuzluk... züper
-
nerde satayım peki?
not:
PanxeR bayan diilmiydi |:
-
GittiGidiyor.com:) orda alana olur heralde ama garanti veremem:D
-
saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi
yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36
sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...
Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....
Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan
ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim
allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)
-
gerek norton kullanıp makineyi kasmaya kullanacak olsam ne gerek para verip almaya
warez diye bişi var torrent var phazedll var
-
dengesiz bunu yazdı:
-----------------------------gerek norton kullanıp makineyi kasmaya kullanacak olsam ne gerek para verip almaya
warez diye bişi var torrent var phazedll var
-----------------------------hiç mi vicdanın sızlamayacak ?
adamların emeği var ortada !
:P =) =D
-
NeddLoyd bunu yazdı:
-----------------------------saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi
yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36
sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...
Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....
Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan
ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim
allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)
-----------------------------sana burdan bişi derdim ama dua et küfür yasak , ulan o anti virüsün 2007 sürümü anakartın içinden çıktı kurdum update yaptı 2008 e çevirdi ve ne varsa silmeye başladı kulakdan dolma habermiş burda kimseye iftira atmıyoruz ben başıma geleni anlatıyorum ondan sora da kırdım cd yi attım çöpe kurmaz olaydım neyim varsa
silindi bir anti virüs msn den ne ister ya ? adam gibi konuş ondan sora gel karşında bebek yok
-
xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------PanxeR bayan diilmiydi |:
-----------------------------nerden çıkarıon hocam ya kafan güzel heralde