

1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !
-
sen burada crackli norton paylaşsan onu bile indirmem norton olduğu için :S kaldı ki sen bi de birisinden para verip almasını bekliyosun, işin zor, bi işyerine falan satmaya çalış bence, alırsa işyeri alır.
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------sen burada crackli norton paylaşsan onu bile indirmem norton olduğu için :S kaldı ki sen bi de birisinden para verip almasını bekliyosun, işin zor, bi işyerine falan satmaya çalış bence, alırsa işyeri alır.
-----------------------------
-
kaspersky rulz..
-
amma abartıyonuz ha :/
benım arkabam kullanıyodu gayet memnundu
notron eskiden öyleydi gittikce düzelmeye başladı
ayrıca

Norton Internet Security 2008
MSRP: $69.99
$59.99Stay protected from the latest online threatsve siz ev kullanıcısı oldugunuz içni varez kullanıyosunuz ama resmi kurumlar kullanamaz :| -
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------amma abartıyonuz ha :/
benım arkabam kullanıyodu gayet memnundu
notron eskiden öyleydi gittikce düzelmeye başladı
ayrıca

Norton Internet Security 2008
MSRP: $69.99
$59.99Stay protected from the latest online threatsve siz ev kullanıcısı oldugunuz içni varez kullanıyosunuz ama resmi kurumlar kullanamaz :|
-----------------------------hadi bakam burda 59$ demiş 59 YTL ye veriyorum gitsin :D
-
50 liradan koy hepsiburda vb siteler anca satarsın
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
NeddLoyd bunu yazdı:
-----------------------------saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi
yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36
sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...
Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....
Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan
ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim
allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)
-----------------------------sana burdan bişi derdim ama dua et küfür yasak , ulan o anti virüsün 2007 sürümü anakartın içinden çıktı kurdum update yaptı 2008 e çevirdi ve ne varsa silmeye başladı kulakdan dolma habermiş burda kimseye iftira atmıyoruz ben başıma geleni anlatıyorum ondan sora da kırdım cd yi attım çöpe kurmaz olaydım neyim varsa
silindi bir anti virüs msn den ne ister ya ? adam gibi konuş ondan sora gel karşında bebek yok
-----------------------------Bak güzel kardeşim antivirüs programı direk cd diye çıkmıyor zaten onlar lisansız sürümü hadi lisansız olsun yine fark etmez sen Anakart Cd sinin içinden çıkar
Bir vürüs programının işi sadece sizin gibilerde aman virüs kapmasın internet sitelerindendir ama öyle değil işte Msn Icq ağ resim cart curt hepsini denetler Msn den
ne istediğini belki anlamışsındır demekki bilgisayarında trojen virüs VS şeyler varmışda silmiş güzel arkadaşım ... benim az kafanı çalıştır kaspersky benim Cd
Room sürücümü sildi buna ne diyon yani olabilir ama benim bilgisayarımda Kaspersky ın bulmadığı 10 15 tane Trojen Truva atı Vs ( ziplerin aralarına sıkışmış olanlar
dahil hepsini sildii diyorum sana sen bana msn den ne ister diyon bi şey istemezse kullanma arkadaşım Usb belleği sok internet kafede fark etmez dosya at sonra
evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen
bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....
Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen
-
NeddLoyd bunu yazdı:
-----------------------------evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen
bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....
Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen
-----------------------------bi kere play stationa zaten antivirüs kurulmaz, he kastettiğin masaüstü bilgisayarsa ona pc derler ps demezler yavrum.
Ben sana durumu açıklyım, norton ota boka virüs diyo hiç alakası olmayana bile sen de seviniyosun oh oh bi sürü virüs buldu demek bu çok iyi diye!!http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_05.php
Gözün test görsün. Dünya çapında araştırın diyosun ya al bak çapa!
http://www.av-comparatives.org/ burdan yıllarca yapılan testlere bakabilirsin.
Ters cevap yazma durduk yere banlatma beni.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------NeddLoyd bunu yazdı:
-----------------------------evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen
bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....
Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen
-----------------------------bi kere play stationa zaten antivirüs kurulmaz, he kastettiğin masaüstü bilgisayarsa ona pc derler ps demezler yavrum.
Ben sana durumu açıklyım, norton ota boka virüs diyo hiç alakası olmayana bile sen de seviniyosun oh oh bi sürü virüs buldu demek bu çok iyi diye!!http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_05.php
Gözün test görsün. Dünya çapında araştırın diyosun ya al bak çapa!
http://www.av-comparatives.org/ burdan yıllarca yapılan testlere bakabilirsin.
Ters cevap yazma durduk yere banlatma beni.
-----------------------------hocam senin verdiğin proaktif test. kaspersky le hemen hemen ayni seviyede norton
sadece avirayla eset(nod32) gecer not almış yani en az yanlış alarm verme
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin verdiğin proaktif test. kaspersky le hemen hemen ayni seviyede norton
sadece avirayla eset(nod32) gecer not almış yani en az yanlış alarm verme
-----------------------------tamam arkadaş diyo ya norton buluyo herbişeyi diye, onun için verdim bunu.
