folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder 1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !



1 Yıllık Norton Internet Security 2008 NIS 2008 !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    sen burada crackli norton paylaşsan onu bile indirmem norton olduğu için :S kaldı ki sen bi de birisinden para verip almasını bekliyosun, işin zor, bi işyerine falan satmaya çalış bence, alırsa işyeri alır.


    Metallica Rules
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    oldwolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen burada crackli norton paylaşsan onu bile indirmem norton olduğu için :S kaldı ki sen bi de birisinden para verip almasını bekliyosun, işin zor, bi işyerine falan satmaya çalış bence, alırsa işyeri alır.


    -----------------------------

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    kaspersky rulz..


    bazen inanmak en büyük kumardır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    amma abartıyonuz ha :/

    benım arkabam kullanıyodu gayet memnundu

    notron eskiden öyleydi gittikce düzelmeye başladı 

    ayrıca

    Norton Internet Security 2008

     
    MSRP: $69.99
    $59.99
    Stay protected from the latest online threats
     
     
    ve siz ev kullanıcısı oldugunuz içni varez kullanıyosunuz ama resmi kurumlar kullanamaz :| 

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    amma abartıyonuz ha :/

    benım arkabam kullanıyodu gayet memnundu

    notron eskiden öyleydi gittikce düzelmeye başladı

    ayrıca

    Norton Internet Security 2008

     
    MSRP: $69.99
    $59.99
    Stay protected from the latest online threats
    ve siz ev kullanıcısı oldugunuz içni varez kullanıyosunuz ama resmi kurumlar kullanamaz :|

     


    -----------------------------

     

    hadi bakam burda 59$ demiş 59 YTL ye veriyorum gitsin :D 


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    50 liradan koy hepsiburda vb siteler anca satarsın

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    NeddLoyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    saçma sapan konuşma nerde siliyo ben norton kullanıyorum ve üstüne tanımıyorum arkadaşın modzilla kullanıyorum hiç bir eklentimide silmedi

    yok bilgisayarı yavaşlatıyo diyolar arakadaşım öncede 128 ram vardırda kasıyordu şimdi öylemi yani bende bir sürü ram var bazı insanlar rocetdock kullanıyo ram in 36

    sını alıyo norton kaçını kullanıyormuşda kasıyormuşda eklentileri siliyormuşda kulakdan duyma şeylerle milletide saçmalatmayın nortondan daha iyi bir antivirüs göstersene ben onu alacam ...

     

    Hocam aslında senin soruna gelince ben alırdım ev arkadaşımla beraber ama çift kişi kullanamadığından dolayı almıyorum ....

    Flash disklerin yüzde 90 nında trojen vardır virüs vardır tek denememi açıklıyorum size Kaspersky Full olan bi makinede takıyoum hiç bi şey yok güncellemeleri full olan

    ama geliyorum benim acizane 90 günlük deneme sürümü olan Norton anasını ağlatıyo ortalığın buna ne diyeceksin tabiki kişisel becerileriniz bunlar sizin ne diyim

    allah doğru yolu göstersin doğru yolda olduğuna inanıyorsanda devam et :)

     


    -----------------------------

    sana burdan bişi derdim ama dua et küfür yasak , ulan o anti virüsün 2007 sürümü anakartın içinden çıktı kurdum update yaptı 2008 e çevirdi ve ne varsa silmeye başladı kulakdan dolma habermiş burda kimseye iftira atmıyoruz ben başıma geleni anlatıyorum ondan sora da kırdım cd yi attım çöpe kurmaz olaydım neyim varsa

    silindi bir anti virüs msn den ne ister ya ? adam gibi konuş ondan sora gel karşında bebek yok


    -----------------------------

     

    Bak güzel kardeşim antivirüs programı direk cd diye çıkmıyor zaten onlar lisansız sürümü hadi lisansız olsun yine fark etmez sen Anakart Cd sinin içinden çıkar

    Bir vürüs programının işi sadece sizin gibilerde aman virüs kapmasın internet sitelerindendir ama öyle değil işte Msn Icq ağ resim cart curt hepsini denetler Msn den

    ne istediğini belki anlamışsındır demekki bilgisayarında trojen virüs VS şeyler varmışda silmiş güzel arkadaşım ... benim az kafanı çalıştır kaspersky benim Cd 

    Room sürücümü sildi buna ne diyon yani olabilir ama benim bilgisayarımda Kaspersky ın bulmadığı 10 15 tane Trojen Truva atı Vs ( ziplerin aralarına sıkışmış olanlar

    dahil hepsini sildii diyorum sana sen bana msn den ne ister diyon bi şey istemezse kullanma arkadaşım Usb belleği sok internet kafede fark etmez dosya at sonra 

    evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen 

    bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....

    Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen  


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    NeddLoyd bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen 

    bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....

    Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen  


    -----------------------------

     

     

    bi kere play stationa zaten antivirüs kurulmaz, he kastettiğin masaüstü bilgisayarsa ona pc derler ps demezler yavrum.

    Ben sana durumu açıklyım, norton ota boka virüs diyo hiç alakası olmayana bile sen de seviniyosun oh oh bi sürü virüs buldu demek bu çok iyi diye!!

     

    http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_05.php

     

    Gözün test görsün. Dünya çapında araştırın diyosun ya al bak çapa!

    http://www.av-comparatives.org/  burdan yıllarca yapılan testlere bakabilirsin.

    Ters cevap yazma durduk yere banlatma beni.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    NeddLoyd bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    evdeki ps ye tak bakalım ne oluy Kespersky bi bok bulmuyo hee gir süper diyo ama norton olan ps de direk çatır çutur buluyo sen istediğini kullan senin düşüncen

    bu benim ki bu birilerin iftira attın demedim düzgün oku saçma sapan şeyler yapma dedim o kadar ....

    Yol sizin yolunuz arkadaşım bide dünya çapında araştır bakalım Norton mu sizin prgoramlarınızmı :) çok merak ettim aslında siz merak edin bunu :) yada sen


    -----------------------------

     

     

    bi kere play stationa zaten antivirüs kurulmaz, he kastettiğin masaüstü bilgisayarsa ona pc derler ps demezler yavrum.

    Ben sana durumu açıklyım, norton ota boka virüs diyo hiç alakası olmayana bile sen de seviniyosun oh oh bi sürü virüs buldu demek bu çok iyi diye!!

     

    http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_05.php

     

    Gözün test görsün. Dünya çapında araştırın diyosun ya al bak çapa!

    http://www.av-comparatives.org/ burdan yıllarca yapılan testlere bakabilirsin.

    Ters cevap yazma durduk yere banlatma beni.


    -----------------------------

    hocam senin verdiğin proaktif test. kaspersky le hemen hemen ayni seviyede norton

    sadece avirayla eset(nod32) gecer not almış yani en az yanlış alarm verme


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin verdiğin proaktif test. kaspersky le hemen hemen ayni seviyede norton

    sadece avirayla eset(nod32) gecer not almış yani en az yanlış alarm verme


    -----------------------------

     

     tamam arkadaş diyo ya norton buluyo herbişeyi diye, onun için verdim bunu.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 2638 Toplam Mesaj: 21