1000TL'ye Kadar Televizyon Önerisi
-
muaythaist bunu yazdı
Lg-37LM611S'i en makul fiyata 1020TL olarak bedavacim.com'da bulmuştum, ama adamların stoğu yokmuş olsaydı ikitelli'ye gidip elden alacaktım (güven sorunu yaşayan bir insanım, öyle bir opsiyon olması iyiydi.)
sonra 1150TL'ye burada buldum: http://www.teknomina.com/Lg-37LM611S-3D-Led-Televizyon-4-Adet-Gozluk-Hediyeli,PR-20324.html
adamlar ankara'da, telefon açtım stok teyiti aldım, teşhir ürünü değil di mi falan dedim, velhasıl siparişi geçtim, hayırlısı bakalım, umarım pişman etmezler. denilene göre bugün kargoluyorlarmış, yarın bendeymiş.Lg nin samsungdan en önemli farkı gözü ağrıtmaması. samsungda 1080 p film bittikten sonra gözlerim kan çanağına dönüyor, aynı filmi lg de izlediğimde hiç bir batma kanlanma olmuyor, renkleri de bence samsungdan daha gerçekçi. Samsunglarda abartılı bir kontras var düşürdüğünde de renk pastele dönüyor adama neden böyle dedim amoled böyle oluyor dedi :| rengi doğal gerçek şeklinde görmek ve göz sağlığını korumak bence çok daha iyi.
-
RETRET bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
Lg-37LM611S'i en makul fiyata 1020TL olarak bedavacim.com'da bulmuştum, ama adamların stoğu yokmuş olsaydı ikitelli'ye gidip elden alacaktım (güven sorunu yaşayan bir insanım, öyle bir opsiyon olması iyiydi.)
sonra 1150TL'ye burada buldum: http://www.teknomina.com/Lg-37LM611S-3D-Led-Televizyon-4-Adet-Gozluk-Hediyeli,PR-20324.html
adamlar ankara'da, telefon açtım stok teyiti aldım, teşhir ürünü değil di mi falan dedim, velhasıl siparişi geçtim, hayırlısı bakalım, umarım pişman etmezler. denilene göre bugün kargoluyorlarmış, yarın bendeymiş.Lg nin samsungdan en önemli farkı gözü ağrıtmaması. samsungda 1080 p film bittikten sonra gözlerim kan çanağına dönüyor, aynı filmi lg de izlediğimde hiç bir batma kanlanma olmuyor, renkleri de bence samsungdan daha gerçekçi. Samsunglarda abartılı bir kontras var düşürdüğünde de renk pastele dönüyor adama neden böyle dedim amoled böyle oluyor dedi :| rengi doğal gerçek şeklinde görmek ve göz sağlığını korumak bence çok daha iyi.
amoled değilde led olmasın hocam o. AMOLED tv üretimi yok bildiğim kadarıyla.
-
deja-vu bunu yazdıRETRET bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
Lg-37LM611S'i en makul fiyata 1020TL olarak bedavacim.com'da bulmuştum, ama adamların stoğu yokmuş olsaydı ikitelli'ye gidip elden alacaktım (güven sorunu yaşayan bir insanım, öyle bir opsiyon olması iyiydi.)
sonra 1150TL'ye burada buldum: http://www.teknomina.com/Lg-37LM611S-3D-Led-Televizyon-4-Adet-Gozluk-Hediyeli,PR-20324.html
adamlar ankara'da, telefon açtım stok teyiti aldım, teşhir ürünü değil di mi falan dedim, velhasıl siparişi geçtim, hayırlısı bakalım, umarım pişman etmezler. denilene göre bugün kargoluyorlarmış, yarın bendeymiş.Lg nin samsungdan en önemli farkı gözü ağrıtmaması. samsungda 1080 p film bittikten sonra gözlerim kan çanağına dönüyor, aynı filmi lg de izlediğimde hiç bir batma kanlanma olmuyor, renkleri de bence samsungdan daha gerçekçi. Samsunglarda abartılı bir kontras var düşürdüğünde de renk pastele dönüyor adama neden böyle dedim amoled böyle oluyor dedi :| rengi doğal gerçek şeklinde görmek ve göz sağlığını korumak bence çok daha iyi.
amoled değilde led olmasın hocam o. AMOLED tv üretimi yok bildiğim kadarıyla.
tvden pek anlamam ben, servisteki ibne öyle dedi. hatta superamoled dedi amoled de değil.
-
RETRET bunu yazdıdeja-vu bunu yazdıRETRET bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
Lg-37LM611S'i en makul fiyata 1020TL olarak bedavacim.com'da bulmuştum, ama adamların stoğu yokmuş olsaydı ikitelli'ye gidip elden alacaktım (güven sorunu yaşayan bir insanım, öyle bir opsiyon olması iyiydi.)
sonra 1150TL'ye burada buldum: http://www.teknomina.com/Lg-37LM611S-3D-Led-Televizyon-4-Adet-Gozluk-Hediyeli,PR-20324.html
adamlar ankara'da, telefon açtım stok teyiti aldım, teşhir ürünü değil di mi falan dedim, velhasıl siparişi geçtim, hayırlısı bakalım, umarım pişman etmezler. denilene göre bugün kargoluyorlarmış, yarın bendeymiş.Lg nin samsungdan en önemli farkı gözü ağrıtmaması. samsungda 1080 p film bittikten sonra gözlerim kan çanağına dönüyor, aynı filmi lg de izlediğimde hiç bir batma kanlanma olmuyor, renkleri de bence samsungdan daha gerçekçi. Samsunglarda abartılı bir kontras var düşürdüğünde de renk pastele dönüyor adama neden böyle dedim amoled böyle oluyor dedi :| rengi doğal gerçek şeklinde görmek ve göz sağlığını korumak bence çok daha iyi.
amoled değilde led olmasın hocam o. AMOLED tv üretimi yok bildiğim kadarıyla.
tvden pek anlamam ben, servisteki ibne öyle dedi. hatta superamoled dedi amoled de değil.
oha çüş :D Samsung büyük boyutta SAMOLED üretemediği için note 3 de SLCD kullandı. Eleman birde televizyon demiş höh üfürmenin bu kadarı.
-
RETRET bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
Lg-37LM611S'i en makul fiyata 1020TL olarak bedavacim.com'da bulmuştum, ama adamların stoğu yokmuş olsaydı ikitelli'ye gidip elden alacaktım (güven sorunu yaşayan bir insanım, öyle bir opsiyon olması iyiydi.)
sonra 1150TL'ye burada buldum: http://www.teknomina.com/Lg-37LM611S-3D-Led-Televizyon-4-Adet-Gozluk-Hediyeli,PR-20324.html
adamlar ankara'da, telefon açtım stok teyiti aldım, teşhir ürünü değil di mi falan dedim, velhasıl siparişi geçtim, hayırlısı bakalım, umarım pişman etmezler. denilene göre bugün kargoluyorlarmış, yarın bendeymiş.Lg nin samsungdan en önemli farkı gözü ağrıtmaması. samsungda 1080 p film bittikten sonra gözlerim kan çanağına dönüyor, aynı filmi lg de izlediğimde hiç bir batma kanlanma olmuyor, renkleri de bence samsungdan daha gerçekçi. Samsunglarda abartılı bir kontras var düşürdüğünde de renk pastele dönüyor adama neden böyle dedim amoled böyle oluyor dedi :| rengi doğal gerçek şeklinde görmek ve göz sağlığını korumak bence çok daha iyi.
valla hocam 2-3 gündür baya araştırdım, ben de nihayet LG'de karar kıldım.
geçen yıl ana-babaya samsung D serisinden 2500TL civarında bir televizyon almıştım, o zaman pek de araştırdığım söylenemez ve mutlu mesut almıştım. hiçbir sıkıntıları yok.
şimdi kendime alırken nelere dikkat edilmeli şeklinde uzun uzun forumlar gezdim, araştırdım ve bildiğin hayata küstüm. türkiye'deki televizyonların %60'ı yurtdışında sorunlu olup da tamirden dönenlermiş, teşhir ürünüymüş, ölü pikselmiş, canlı pikselmiş, bandingmiş, cloudingmiş, ışık sızması sorunlarıymış, local & micro dimmingmiş, teşhir ürünüymüş alttan açılıp ikinci bant vurulmuşmuş.
almamak daha kolay.
önemli gördüğüm kontrolleri servisle birlikte yapacağım bakalım. umarım sıkıntı olmaz.
muaythaist tarafından 16/Eyl/13 16:21 tarihinde düzenlenmiştir
