11 Asker Daha Şehit

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    sniperscope bunu yazdı:
    -----------------------------

    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    heron olayının palavra olduğunu göstersene ,

    bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun

    forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa 

    bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir


    -----------------------------

     

    O zaman ramazanin bitmesini bekleyelim.


    -----------------------------

     

    cuk oturdu sanki =)


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    @student yazisini okuyun siyaset e bulastirmadan cemaat yayini diye kaymadan okuyun. dediklerini televizyonlarda herkes izledi termal kameralalrla adamlarin kacisini acemi askerlerin pkk kucagina nasil atildigini herkes gordu herkes biliyor bunun baska bi aciklamasi varsa buyursun ? her bildiginiz dogrunun pesinden gitmeyin askeriyenin icindede hukumetin icindede mhp chp cemmatin her grubun her ortamin icinde curuk elmalar olabilir mesele bunlari ortya cikarmak bunlar ortaya cikmadikca attigin adimlar hic bir ise yaramayacaktir.

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    heron olayının palavra olduğunu göstersene ,

    bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun

    forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa  bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir

    -----------------------------

    Bak bu habere inanmayacigini biliyorum ama yinede gonderiyorum.

    http://www.rotahaber.com/gonul-tarafin-heron-haberini-yalanladi_108639.html

     

    Not: Bu yalanlamayi yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    Ozaman bu iran denen devlet müslüman değil, yeri gelince İran ile taşşak geçiyorlar, ulan adamlarda köpek yok köpek, kafasına estiği zaman ıraka girip bombalıyor yakaladıklarını halkın gözü önünde idam ediyor, bizdeki monşerlere şakirtlerin demokrasisinde işte herkezin götüyle güleceği bi pozisyon ortaya çıkar. Bıçak kemiğe dayandı, kararlılıkla üzerine gidiyoruz, birliğimizi bozamayacaklar, bunlar son çırpınışları vs. hassiktir ordan kahpenin evladı. Siyasetini konuşmak istemiyorum ama asıl bu anlamda bıçak kemiğe dayandı.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    sniperscope bunu yazdı:
    -----------------------------

    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    heron olayının palavra olduğunu göstersene ,

    bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun

    forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa  bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir

    -----------------------------

     

    Bak bu habere inanmayacigini biliyorum ama yinede gonderiyorum.

    http://www.rotahaber.com/gonul-tarafin-heron-haberini-yalanladi_108639.html

     

    Not: Bu yalanlamayi yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize


    -----------------------------

     

    Heron skandalı dediğim , pkk lıara çok zayiat verdiriyor , şu heronları düşürün diye ortaya çıkan ses kayıtları ,

    http://www.youtube.com/watch?v=cYfhmSK2LRw

     

    Not: Bu doğrulamayı yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize

     

    bu arada Destination , çok meraklısın heralde forumda  hakaretlerin , küfürlerin uçuşmasına ,

    ben o seviyeye  Ramazandan sonra da düşmem ama  herkesin de bi yere kadar sabrı var ,herkes  benim kadar sabırlı olmayabilir ,

    daha da kötüsü birisi o hakaretler yüzünden şikayetçi olur , olan Tahribata olur , orada çok ağır hakaretler , küfürler var , bakma sen klavye delikanlılığı yapanlara , ilk şikayette satarlar forumu

     


     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    @Student Hangi subay ankesörlü telefondan başka bir subayı arayıp heron'u düşürelim der?

     

    İşin komik yanı o zamanlar bizim heronların teslimatında gecikme yaşandığı için İsrail'e ait bir heron İsrail'liler tarafından kullanılıyordu.

     

    Ayrıca savunma bakanı olayı doğrulamadı, soruşturma açıldığını söyledi.


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    student bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heron skandalı dediğim , pkk lıara çok zayiat verdiriyor , şu heronları düşürün diye ortaya çıkan ses kayıtları ,

    http://www.youtube.com/watch?v=cYfhmSK2LRw

    -----------------------------

     

    Bahse konu subayin sozde konusma yaptigi tarihte Italya daki Nato ussunde oldugunun kaniti.

    http://www.ulusalkanal.com.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=15883:qheronu-dueueruenq-ddasi&catid=56:tuerkiye4&Itemid=168

     

    Edit: Yok haci kimseyi satmayiz biz.

    Zaten tahribat adminlerinde IP adresimde var, Mail adresimde var, Adim soyadimda var.

    Yok dur ben vereyim


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    bu duruma tahammül edenlerin ben taaa. Gitti iste 20 li yaslarda topraga gittiler. Vatana kanlarını akıttılar. Uyu millet uyu.

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    hala tvlere çıkıp yarrark yarrk konuşuyor yavşak. her gün bi şehit haberi sonra bıçak kemiği dayandı de geç.o bıçak götüne girsin.amk.du ülkenin. şu son 1 ayda kaç şehit verildi??

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dede
    dede's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2011
    Erkek

    Allah ailelerine sabır versin,Allah rahmet eylesin.


    ...
Toplam Hit: 16293 Toplam Mesaj: 111