11 Asker Daha Şehit
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
student bunu yazdı:
-----------------------------
heron olayının palavra olduğunu göstersene ,
bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun
forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa
bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir
-----------------------------O zaman ramazanin bitmesini bekleyelim.
-----------------------------cuk oturdu sanki =)
-
@student yazisini okuyun siyaset e bulastirmadan cemaat yayini diye kaymadan okuyun. dediklerini televizyonlarda herkes izledi termal kameralalrla adamlarin kacisini acemi askerlerin pkk kucagina nasil atildigini herkes gordu herkes biliyor bunun baska bi aciklamasi varsa buyursun ? her bildiginiz dogrunun pesinden gitmeyin askeriyenin icindede hukumetin icindede mhp chp cemmatin her grubun her ortamin icinde curuk elmalar olabilir mesele bunlari ortya cikarmak bunlar ortaya cikmadikca attigin adimlar hic bir ise yaramayacaktir.
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
heron olayının palavra olduğunu göstersene ,
bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun
forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir
-----------------------------Bak bu habere inanmayacigini biliyorum ama yinede gonderiyorum.
http://www.rotahaber.com/gonul-tarafin-heron-haberini-yalanladi_108639.html
Not: Bu yalanlamayi yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize
-
Ozaman bu iran denen devlet müslüman değil, yeri gelince İran ile taşşak geçiyorlar, ulan adamlarda köpek yok köpek, kafasına estiği zaman ıraka girip bombalıyor yakaladıklarını halkın gözü önünde idam ediyor, bizdeki monşerlere şakirtlerin demokrasisinde işte herkezin götüyle güleceği bi pozisyon ortaya çıkar. Bıçak kemiğe dayandı, kararlılıkla üzerine gidiyoruz, birliğimizi bozamayacaklar, bunlar son çırpınışları vs. hassiktir ordan kahpenin evladı. Siyasetini konuşmak istemiyorum ama asıl bu anlamda bıçak kemiğe dayandı.
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
student bunu yazdı:
-----------------------------
heron olayının palavra olduğunu göstersene ,
bak işin gücün hakaret etmek , fikrin olmadığı için hakaretle cevap veriyorsun
forumdakiler sana hakaretle cevap vermiyorsa bil ki mübarek Ramazanda kimse senin seviyene düşmek istemediği içindir
-----------------------------Bak bu habere inanmayacigini biliyorum ama yinede gonderiyorum.
http://www.rotahaber.com/gonul-tarafin-heron-haberini-yalanladi_108639.html
Not: Bu yalanlamayi yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize
-----------------------------Heron skandalı dediğim , pkk lıara çok zayiat verdiriyor , şu heronları düşürün diye ortaya çıkan ses kayıtları ,
http://www.youtube.com/watch?v=cYfhmSK2LRw
Not: Bu doğrulamayı yapan sahis savunma bakanidir. Bilginize
bu arada Destination , çok meraklısın heralde forumda hakaretlerin , küfürlerin uçuşmasına ,
ben o seviyeye Ramazandan sonra da düşmem ama herkesin de bi yere kadar sabrı var ,herkes benim kadar sabırlı olmayabilir ,
daha da kötüsü birisi o hakaretler yüzünden şikayetçi olur , olan Tahribata olur , orada çok ağır hakaretler , küfürler var , bakma sen klavye delikanlılığı yapanlara , ilk şikayette satarlar forumu
-
@Student Hangi subay ankesörlü telefondan başka bir subayı arayıp heron'u düşürelim der?
İşin komik yanı o zamanlar bizim heronların teslimatında gecikme yaşandığı için İsrail'e ait bir heron İsrail'liler tarafından kullanılıyordu.
Ayrıca savunma bakanı olayı doğrulamadı, soruşturma açıldığını söyledi.
-
student bunu yazdı:
-----------------------------Heron skandalı dediğim , pkk lıara çok zayiat verdiriyor , şu heronları düşürün diye ortaya çıkan ses kayıtları ,
http://www.youtube.com/watch?v=cYfhmSK2LRw
-----------------------------
Bahse konu subayin sozde konusma yaptigi tarihte Italya daki Nato ussunde oldugunun kaniti.
http://www.ulusalkanal.com.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=15883:qheronu-dueueruenq-ddasi&catid=56:tuerkiye4&Itemid=168
Edit: Yok haci kimseyi satmayiz biz.
Zaten tahribat adminlerinde IP adresimde var, Mail adresimde var, Adim soyadimda var.
Yok dur ben vereyim
-
bu duruma tahammül edenlerin ben taaa. Gitti iste 20 li yaslarda topraga gittiler. Vatana kanlarını akıttılar. Uyu millet uyu.
-
hala tvlere çıkıp yarrark yarrk konuşuyor yavşak. her gün bi şehit haberi sonra bıçak kemiği dayandı de geç.o bıçak götüne girsin.amk.du ülkenin. şu son 1 ayda kaç şehit verildi??
-
Allah ailelerine sabır versin,Allah rahmet eylesin.
