13 Yaşındaki Hacker Kayıp!
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Yav Ne Hacker'i Yav Karıya Kaçmıştır Karıya :W
Edit: O Çocuk Benim :W
-----------------------------hacı çok saçma geldi :S yada ben algıyamadım
-
Hakkında dikkatli konuşun çakar index i affetmez :D
-
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
Hakkında dikkatli konuşun çakar index i affetmez :D
-----------------------------şimdi verecek aha indexi x)
doğru konuşun nan musa baba affetmez falan diye ... xD
bebe lan bu göbel xD
*dipnot : çocuğun soyadı kang'mış bi an için keng okudum . o ne la uzakdoğu mu bunun kütük diycektim xD
-
Yaa birini tavla oynuyor diye hacker belledi bu medya diğerinide metin 2 oynuyor diye ben anlamıyorum ki bunların hacker kriteri ney
hayır korkuyorum yakında metin 2 oynerken levelim çalındı hacker oldum diye buda kendine pay çıkarıcak diye -
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Yav Ne Hacker'i Yav Karıya Kaçmıştır Karıya :W
Edit: O Çocuk Benim :W
-----------------------------hacı çok saçma geldi :S yada ben algıyamadım
-----------------------------Ben Musa Kang Evden Kaçtım Şuan Bi Abinin İnternetinde Kalıyorum
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Yav Ne Hacker'i Yav Karıya Kaçmıştır Karıya :W
Edit: O Çocuk Benim :W
-----------------------------hacı çok saçma geldi :S yada ben algıyamadım
-----------------------------Ben Musa Kang Evden Kaçtım Şuan Bi Abinin İnternetinde Kalıyorum
-----------------------------la bi git kafa bulma x)
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Yav Ne Hacker'i Yav Karıya Kaçmıştır Karıya :W
Edit: O Çocuk Benim :W
-----------------------------hacı çok saçma geldi :S yada ben algıyamadım
-----------------------------Ben Musa Kang Evden Kaçtım Şuan Bi Abinin İnternetinde Kalıyorum
-----------------------------Buna bi 200 saatlik ban vurunda aklı başına gelsin
-
13 yaşında hackermı olur ya xD koptum zaten bizim valide bağırıor içerden bak demir 13 yaşında hacker'ı kaçırmışlar :D dedim ne oluoruz kesin iskonun akrabası falandır :D
-
Hammett bunu yazdı:
-----------------------------
13 yaşında hackermı olur ya xD koptum zaten bizim valide bağırıor içerden bak demir 13 yaşında hacker'ı kaçırmışlar :D dedim ne oluoruz kesin iskonun akrabası falandır :D
-----------------------------iskonun her gün buna ders vermesi gerek bi de akrabası olmayla iş bitmiyo . başka türlü göt kadar bebe hacker olamaz xD
-
KafirImam bunu yazdı:
-----------------------------
Hammett bunu yazdı:
-----------------------------
13 yaşında hackermı olur ya xD koptum zaten bizim valide bağırıor içerden bak demir 13 yaşında hacker'ı kaçırmışlar :D dedim ne oluoruz kesin iskonun akrabası falandır :D
-----------------------------iskonun her gün buna ders vermesi gerek bi de akrabası olmayla iş bitmiyo . başka türlü göt kadar bebe hacker olamaz xD
-----------------------------Kafir imam attıgın her yorumda yaşını belli ediyon.
