folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1500$ İniz Olsa?



1500$ İniz Olsa?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    herkese selam..

    bir süredir laptop alabilmek icin para biriktiriyordum.. 1-1.5 ayda 1500$ gibi bi para yaptim ve laptop icin bakindim asus un F3JC diye bi modeli var...

    1024RAM
    core duo 2 T5600 1.83 Ghz

    256 ekran karti
    120 GB HDD
    bluetooh,wireless,kart okuyucu

    felan filan iste baya bi idare edecek kadar saglam bi laptop fiyatida 1500 gibi bise zaten..

    ama düsündümde bide basit yollu elektro gitar almayi planliyorum...
    sizin 1500$ olsa hangi laptop hangi gitari alirdiniz...

    yol gösteren arkadaslara simdiden tsk..


    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    valla eğer bilişim işine meraklıysan bu konuda iş yapmak istiyorsan git laptopu al....Ama yok laptopu alıcam oyun oynıcam chat yapıcam dersen git gitarı al sanat ögren :D

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Asus alma beya. Git HP ya da Dell falan al.

    Sen hiç kaval çaldın mı?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    oyun oynamak için felan alıyosan boşver laptop'ı..
    hee ama bende daha bissürü 1500dolar var bu 1500dolarıda balkonda oyun oynamak için laptopa harcayacağım diyorsan o senin bileceğin iş.malum masaüstüyle dışarda oynayamazsın..

    sorarsan ki sen olsan ne yaparsın,1350dolarıyla yaz okulumu öderim 150dolarınıda harçlık yaparım :D

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    bi tane orta halli laptop al

    gerisi cebine kalsın ne gerek var o kadar para verip laptop almaya 


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    toshiba a200

    yada dell inspiron 6400 ikiside taş gibi ikisinden birini alcam bende

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    hocam butceye gore secim degisir, hem notebook al, hem gitar al kendini sevindir derim.

    hernekadar begenmesemde son gunlerde urun/fiyat bazinda gozume ilisen su cihazlara bir bak;

    FUJITSU SIEMENS AMILO PRO V3505 CORE 2 DUO T7200 2GHz 2048MB 160GB 

    LENOVO (IBM) 3000N N100 INTEL CORE 2 DUO T5200 1.66GHZ 15.4" 1024MB 120GB

     

    TOSHIBA TECRA A8-103 INTEL CORE 2 DUO T5500 1.66Ghz 1GB 100GB

     DELL INSPIRON 1501 F5222 TL52 1024MB 120GB FREEDO / AMDX2 TURION 64 X2 TL-52 (1.6 Ghz)

    BU CIHAZ KDV DAHIL = 916,86 USD oldugu icin hem Dell olarak hem Performans olarak onerip, link veriyorum.

    http://www.nt.com.tr/urun.php?uid=16003&PHPSESSID=299b8f68da9414e7984f1c2d1e12630b


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    abi eline saglik cok sagol da, dell i önermissin ki bi cok dell olan arkadas bithap oldugunu soylüyor.. pisman olursun alma diye öneriyorlar dell icin...

    walla bi fujitsu siemen bide asus cok saglam geciyor adi piyasada.. birde simdi sen yazinda lenovo (ibm) e yakildim oda saglam marka ibm olduktan sonra..

    toshiba falan bence kaldir at zaten...

     walla soyle bi 150-200 dolar artsa iyide bi gitar alirim bu para üstünden..

    ayriyetten merak ettigim ram kapasiteleri bilgisayarin fiatina fena mi etkiyor.. ben 1024 luk bi laptop alip onu 2048 yapmaya ugrassam ne kadar masraf etmem gerekir ki?


    choosing my confessions...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XeniA
    XeniA's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2007
    Erkek

    valla benim pc bana yetiyo suan o para bende olsa 15 tane karı getiridim eve 15 dk da bir digerini derken 9 ay sonra hepsi ücüz dogursa 45 cocugum + 15 faisem olurdu bunlşarı dilendirsem tmm gunluk 2000$ rahat kazanırdım ne guzel is demi :) 

     


    [ XeniA ] Atını Kovalayan Kovboya Nasihat Veren Adam :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bende olsa giderim bi tane monster alırdım... çok baba laptoplar ;) mutlaka incele...

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sehrazatı alırım :) Jackal  laptop sağlam mış al :)


    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
Toplam Hit: 3469 Toplam Mesaj: 22