1500$ İniz Olsa?
-
herkese selam..
bir süredir laptop alabilmek icin para biriktiriyordum.. 1-1.5 ayda 1500$ gibi bi para yaptim ve laptop icin bakindim asus un F3JC diye bi modeli var...
1024RAM
core duo 2 T5600 1.83 Ghz256 ekran karti
120 GB HDD
bluetooh,wireless,kart okuyucufelan filan iste baya bi idare edecek kadar saglam bi laptop fiyatida 1500 gibi bise zaten..
ama düsündümde bide basit yollu elektro gitar almayi planliyorum...
sizin 1500$ olsa hangi laptop hangi gitari alirdiniz...yol gösteren arkadaslara simdiden tsk..
-
valla eğer bilişim işine meraklıysan bu konuda iş yapmak istiyorsan git laptopu al....Ama yok laptopu alıcam oyun oynıcam chat yapıcam dersen git gitarı al sanat ögren :D
-
Asus alma beya. Git HP ya da Dell falan al.
-
oyun oynamak için felan alıyosan boşver laptop'ı..
hee ama bende daha bissürü 1500dolar var bu 1500dolarıda balkonda oyun oynamak için laptopa harcayacağım diyorsan o senin bileceğin iş.malum masaüstüyle dışarda oynayamazsın..
sorarsan ki sen olsan ne yaparsın,1350dolarıyla yaz okulumu öderim 150dolarınıda harçlık yaparım :D -
bi tane orta halli laptop al
gerisi cebine kalsın ne gerek var o kadar para verip laptop almaya
-
toshiba a200
yada dell inspiron 6400 ikiside taş gibi ikisinden birini alcam bende
-
hocam butceye gore secim degisir, hem notebook al, hem gitar al kendini sevindir derim.
hernekadar begenmesemde son gunlerde urun/fiyat bazinda gozume ilisen su cihazlara bir bak;
FUJITSU SIEMENS AMILO PRO V3505 CORE 2 DUO T7200 2GHz 2048MB 160GB

LENOVO (IBM) 3000N N100 INTEL CORE 2 DUO T5200 1.66GHZ 15.4" 1024MB 120GB

TOSHIBA TECRA A8-103 INTEL CORE 2 DUO T5500 1.66Ghz 1GB 100GB

DELL INSPIRON 1501 F5222 TL52 1024MB 120GB FREEDO / AMDX2 TURION 64 X2 TL-52 (1.6 Ghz)

BU CIHAZ KDV DAHIL = 916,86 USD oldugu icin hem Dell olarak hem Performans olarak onerip, link veriyorum.
http://www.nt.com.tr/urun.php?uid=16003&PHPSESSID=299b8f68da9414e7984f1c2d1e12630b
-
abi eline saglik cok sagol da, dell i önermissin ki bi cok dell olan arkadas bithap oldugunu soylüyor.. pisman olursun alma diye öneriyorlar dell icin...
walla bi fujitsu siemen bide asus cok saglam geciyor adi piyasada.. birde simdi sen yazinda lenovo (ibm) e yakildim oda saglam marka ibm olduktan sonra..
toshiba falan bence kaldir at zaten...walla soyle bi 150-200 dolar artsa iyide bi gitar alirim bu para üstünden..
ayriyetten merak ettigim ram kapasiteleri bilgisayarin fiatina fena mi etkiyor.. ben 1024 luk bi laptop alip onu 2048 yapmaya ugrassam ne kadar masraf etmem gerekir ki?
-
valla benim pc bana yetiyo suan o para bende olsa 15 tane karı getiridim eve 15 dk da bir digerini derken 9 ay sonra hepsi ücüz dogursa 45 cocugum + 15 faisem olurdu bunlşarı dilendirsem tmm gunluk 2000$ rahat kazanırdım ne guzel is demi :)
-
bende olsa giderim bi tane monster alırdım... çok baba laptoplar ;) mutlaka incele...
-
sehrazatı alırım :) Jackal laptop sağlam mış al :)
