folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 192.168.1.2 Modem Erişim Problemi Usr Robotics 9108 Wireless



192.168.1.2 Modem Erişim Problemi Usr Robotics 9108 Wireless

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaslar usr robotıcs 9108 4 portlu adsl2 wireless li modemım var ınternet baglanıyorum easyconfigiration programı var o şekilde modeme ulaşabılıyorum ip den web browser aracılığı ile modeme ulaşamıyorum wirelsim kapalı açmak isitoyurm fakat.

    İp adresini yazdıgımda

     

              Bağlanma girişimi başarısız
            

    192.168.1.2 sunucusuyla bağlantı sağlanamıyor.

                
           

          
        * Site geçici olarak açılamıyor ya da çok meşgul olabilir.
          Biraz bekleyip yeniden deneyin.
          
        * Hiçbir sayfayı açmayı başaramıyorsanız bilgisayarınızın ağ bağlantılarını
          gözden geçirin ve internete bağlı olduğunuzdan emin olun.
          
        * Bilgisayarınız ya da ağınız güvenlik duvarı ya da vekil sunucu tarafından
          korunuyorsa, Firefox uygulamasına internete erişmek için gerekli izinlerin verilmiş olduğundan emin olun.

     

    Hatası ile karşılaşıyorum yada

     

    parola adı ve şifre bölümü çıkıyor yazıyorum modem şifremi ttner şifre ve kullnıcı adı degıl

     

    admin

    ******

    şeklinde info.htm açılır gibi oluyor hiç bir şey açılmıyor bi yardım edın allah aşkına ya kaç yıl önce kapamıstım bır daha da açamıyorum ya anasını sattımının wirelessini

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Modemin arkasında küççücük bir delik vardır. ordan resetle bilgilerini tekrar gir. kurulumunu yeniden yap. sonrada usr nin sitesinden yeni güncellemeyi yap.muhtemelen düzelir.


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Modeme bilgisayarı kabloyla bağlayabiliyorsan bide kablolu denesene.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    kablosuz bağlantısı kapalıymış zaten.

    kablolu bağlanmıyorsa parola ve şifre bölümünün gelmesi sanırım imkansız...


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Güncelleme yapılmış şekilde hocam ya zaten.Resetledim de fayda etmıyor :S atacm pencereden modemı o olacak


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    matematik1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güncelleme yapılmış şekilde hocam ya zaten.Resetledim de fayda etmıyor :S atacm pencereden modemı o olacak


    -----------------------------

     

    kardeşim senin modem ile bilgisayarın arasında cat6 ethernet kablon takılımı kardeşim.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    cat6 ethernet kablosu nasıl oluyor normal sarı paket ıcerıgıydı sanırım ethernet kablom var

     

    eedit:Şimdi baktım cat5 bendeki kablonun farklı olmasından kaynaklanır mı önceden de bu var dı fakat wireless acmıstım ve ustelık modem ayarlarına ulasabılıyordum web browserdan.Hanı madem modemle baglantı kuramıyorum ınt e d girememem gerekmiyor mu?


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    192.168.2.1 olması lazım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    matematik1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    cat6 ethernet kablosu nasıl oluyor normal sarı paket ıcerıgıydı sanırım ethernet kablom var

     

    eedit:Şimdi baktım cat5 bendeki kablonun farklı olmasından kaynaklanır mı önceden de bu var dı fakat wireless acmıstım ve ustelık modem ayarlarına ulasabılıyordum web browserdan.Hanı madem modemle baglantı kuramıyorum ınt e d girememem gerekmiyor mu?


    -----------------------------

    modemle kasayı kabloyla baglayınca kasanın network kartındaki ışıkları yanıomu

     

    not : zaten cat5   yeter 

    narkoz cat6 yı napsın adam :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    metalati bunu yazdı:
    -----------------------------

    192.168.2.1 olması lazım


    -----------------------------

     

     

    bencede :)

     

    yada 192.168.1.1 i dene.

     

     


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    walla hocam ethernet kartının ısıkları yanıyor zaten yanmasa ınt e gırmemem gerkıyor su anda bulundugum pc den yazıyorum zaten

     

    1.1

     

    http://192.168.1.1/info.html

     

    Sayfa görüntülenemiyor

    Aradığınız sayfa şu an kullanılamıyor. Web sitesi teknik sorunlar yaşıyor olabilir ya da tarayıcınızın ayarlarını değiştirmeniz gerekebilir.

    Lütfen bunları deneyin:

    • refresh.gif%20%2882%20bytes%29 Yenile düğmesini tıklatın veya daha sonra yeniden deneyin.
    • Sayfanın adresini Adres çubuğuna yazdıysanız, doğru yazdığınızdan emin olun.
    • Bağlantı ayarlarınızı doğrulamak için Araçlar menüsünü sonra da Internet Seçenekleri'ni tıklatın. Bağlantılar sekmesinde Ayarlar'ı tıklatın. Buradaki ayarlar, yerel ağınızın (LAN) yöneticisi ya da Internet servis sağlayıcınız (ISS) tarafından yapılanlar ile eşleşmelidir.
    • Internet bağlantı ayarlarınızın algılanıp algılanmadığına bakın. Microsoft Windows'un ağınızı inceleyip, ağ bağlantısı ayarlarınızı otomatik olarak algılamasını sağlayabilirsiniz (ağ yöneticiniz bu ayarı etkinleştirmişse).
      1. Araçlar menüsünü sonra da Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
      2. Bağlantılar sekmesinde, LAN Ayarlarını tıklatın.
      3. Ayarları otomatik olarak algıla'yı seçin, ve sonra Tamam'ı tıklatın.
    • Bazı siteler 128-bitlik bağlantı güvenliğini zorunlu tutmaktadır. Yüklü güvenlik güç derecenizi belirlemek için önce Yardım menüsünü sonra da Internet Explorer Hakkında'yı tıklatın.
    • Güvenli bir siteye erişmeye çalışıyorsanız Güvenlik ayarlarınızın bunu desteklediğinden emin olun. Araçlar menüsünü sonra da Internet Seçenekleri'ni tıklatın. Gelişmiş sekmesinde güvenlik kısmına kayın ve SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0'a ilişkin ayarları denetleyin.
    • Başka bir bağlantı denemek için Geri düğmesini tıklatın.

     

    Sunucu ya da DNS Bulunamadı Hatası
    Internet Explorer

     

     

    Sİ...EM BU MODEMI YAA


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 7882 Toplam Mesaj: 24