2. Büyük İzmir Buluşması(Son Topic)
-
beyler biliorum sıkıldınız artık izmir başlıklarından ama bu başlık altında muhabbet etmeyin cvplar fazla olunca millet baqmaya üşenio gereksiz yazı yazmayın nese
Yer:alsancak camisi önü
saaT:13,00
Tarih:29 nisan cumartesi
herşey belli geri sayım başladı artık gelcem deyipte gelmeyen yüzsüzdür:D -
Ben geliyorum yer alsancak ama neresi işte alsancak caminin önü olabilir benden okey
-
siz hale buluşamadınızmı :PP
-
biride foto makinesi getirsin ona göre digital olsun daha iyi birkaç hafta beklemiyelim bastırılmasını fotoların
-
Tmm alsancak camisinin önünde saat 13 de cmrtesi günü buluşuoz.Çok deli olcak aq.
-
arkadaşlar kesin söz vermeyim ama büyük bi ihtimal gelcem:))
gelemeyebilirimde ona göre darılma yok:D:D:D -
oke geliyom ben cok pis bi toplantı olacagi kesin !!!!
-
bencede pis olcak amele geliyo başta sordum napcaz toplantıda die grup yapıp sevişcez dedi ipne
-
amele seni clonlarız
lan clonlarınıda clonlarız
gelmezsen organize çalışcaz sana
ahanda tbt şahidimiz olsun :PP -
olm amele_2 yi clonlarsaniz bize de bi delik yollayin, yani kopya demek istedim :)
-
:D:D hafta sonu vercem çoban ben sana
:D:D:
uçacan havalara bööle bulutların üstüne
Toplam Hit: 5631 Toplam Mesaj: 46
