2. Büyük İzmir Buluşması(Son Topic)
-
caminin önünde bi kalabalık olur zaten herkez birbirini tanır umarım cenazeye filan denk gelmez
-
Ya tanırız katil görünümlü birini görürseniz o benim kesin :d
-
tabe olm :)
bizim karanfiller hazır
gelmeden önce belediyenin parkından aşırcaz 5-6 tane
takıcaz gelicez :Pp -
valla kulağında kulaklık olan sıska birini görürseniz emin olunki benimdir ona göre slm verirsiniz beni bırakmayın orda tek başıma
-
athzai la seni merak ediyos zati
seni bırakmayıs :Pp -
olm ödetmecesine kordonda balon vurcaz ona göre hazırlıklı gelin
-
olm zaten amele elınde kazma kurekle kulagında ıpod onunde laptopla bekler tanırsıınız hemen
-
tunca çoban amele niksiz vs unuttuklarım hatırlarız demi len birbirimizi...Ben amelenin sakal ve bıyıklarından tanırım zaten niksizle ilk buluşmada tanışamadığımız için giriyoduk birbirimize bu sefer oda olmaz.Yağmurda yok hava bomba gibi....Cumartesi görüşürüz millet.Çoban sen yine taa manisadanmı gelcen lan
-
legendary abi :)
amele kestiydi onları
ama kökü onda çıkmıştır yine :Pp
çobanın boyu uzadı :Pp
bizde bi zikim yok daha -
çok pis karizma bıyıqlarım war :D:D
aha bakın beni burdan tanırsınız
http://img134.imagevenue.com/img.php?loc=loc116&image=25711_Image214.jpg
http://img16.imagevenue.com/img.php?loc=loc63&image=25914_Image212.jpg
Toplam Hit: 5619 Toplam Mesaj: 46
