folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder 2 İşletim Sistemi Pardus Kurdum Yardım



2 İşletim Sistemi Pardus Kurdum Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sandman bunu yazdı:
    -----------------------------

    matematik1 bunu yazdı:
    -----------------------------
    lilo da neyın nesı şimdi?konuyla alakası var mı
    -----------------------------

    lilo grubdan önce çıkmış ona alternatif bir önyükliciydi grub kadar iyi degil bence. Şimdi senin sorunun dostum grub'ın hardiskin neresine yazıldıgıyla alakalı olabilir.Parduste root yetkileriyle bir terminal ac ve grub yaz seni grub ara yüzüne atıcak.sırayla şu komutları gir

    root (hd0,0)
    setup (hd0,0)
    quit 

    bu grub'u hardiskin en başına kurucak sonra reboot et


    -----------------------------

    sandman beni çırağın yapsanaaaaa... yapsanaaaaa , yapsanaaaaa :D

    Kral insan linuxta derdin mi var ? Derman sandman

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    konuyu baltalamak gibi olmasın...

    linux de exFat desteği var mı:D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kahramanmi
    kahramanmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    pardus 2009 da grub olayını biraz kolaylaştırmışlar gibi

    ilk olarak açılış yoneticisini aç 

    ordan yeni ekle diye bi secenek var

    gelecek pencereden windowsu seç ve diski göster 

    bide bole dene  

    ekran görüntüsü alamadım ksnapshot kafayı yedi inşallah anlatabilmişimdir

     

    edit: bende sorun yok denenmedi ona gore:)


    Bende Rüya Çok Sende Tabir Boldur Aslanım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    bir de şöyle dene istersen pardustan aç pc yi gparted diye bir program olması lazım ordan birincil disk olarak E yi seç pc yi baştan başlattıgında tekrar windows işletim sistemi açılması lazım ondan sonra Easy BCD adlı bir program var boot menusunu ayarlayabiliyorsun o programı kur ve xp nin yanında pardusuda ekle ordan açılışta artık 2 işletim sistemini görebilirsin...eksik kısımlar olabilir aklıma bukadarı geldi :)

    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    walla herkese teşekkurler bir çok kavram yenı geldıgı ıcın yapamadım. kodlarla ılgılı olanlar .Onlar dısında uygulamaları yaptım .Yenıden xp e dondum.Herseyımı yedekledıkten sonra komple bir format atıp pardusa devam edıcem 2 e bolup teskkurler vakıt gecırıp emek harcayan herkese

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    ubuntu forumlarında detaylı anlatımı vardı sanırım pardusla aynıdır bi bak istersen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    valla ben bilim teknik in bu ayki sayıda verdigi cd den kurdum grub u yükledi şuan gayet rahat xp yi de pardus u da kullanıyorum

    validen
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ubuntu 9.10 a yukselttim ve gdm su anda acilmiyor... links2 den yaziyorum bu mesaji, msn e de bitlbee den giriyorum... /etc/init.d/gdm start deyince ok diyor ama baslamiyor, /usr/bin/gnome-session deyince de 5875 diye bir hata aliyorum... google da aradin bir kac bug buldum ama links2 de surf eziyet oldugu icin verim alamadim... gozunuzu seveyim biri google da aratip el atsin =))))

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
Toplam Hit: 3537 Toplam Mesaj: 19