2 İşletim Sistemi Pardus Kurdum Yardım
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------
lilo da neyın nesı şimdi?konuyla alakası var mı
-----------------------------lilo grubdan önce çıkmış ona alternatif bir önyükliciydi grub kadar iyi degil bence. Şimdi senin sorunun dostum grub'ın hardiskin neresine yazıldıgıyla alakalı olabilir.Parduste root yetkileriyle bir terminal ac ve grub yaz seni grub ara yüzüne atıcak.sırayla şu komutları gir
root (hd0,0)
setup (hd0,0)
quit
bu grub'u hardiskin en başına kurucak sonra reboot et
-----------------------------sandman beni çırağın yapsanaaaaa... yapsanaaaaa , yapsanaaaaa :D
Kral insan linuxta derdin mi var ? Derman sandman
-
konuyu baltalamak gibi olmasın...
linux de exFat desteği var mı:D
-
pardus 2009 da grub olayını biraz kolaylaştırmışlar gibi
ilk olarak açılış yoneticisini aç
ordan yeni ekle diye bi secenek var
gelecek pencereden windowsu seç ve diski göster
bide bole dene
ekran görüntüsü alamadım ksnapshot kafayı yedi inşallah anlatabilmişimdir
edit: bende sorun yok denenmedi ona gore:)
-
bir de şöyle dene istersen pardustan aç pc yi gparted diye bir program olması lazım ordan birincil disk olarak E yi seç pc yi baştan başlattıgında tekrar windows işletim sistemi açılması lazım ondan sonra Easy BCD adlı bir program var boot menusunu ayarlayabiliyorsun o programı kur ve xp nin yanında pardusuda ekle ordan açılışta artık 2 işletim sistemini görebilirsin...eksik kısımlar olabilir aklıma bukadarı geldi :)
-
walla herkese teşekkurler bir çok kavram yenı geldıgı ıcın yapamadım. kodlarla ılgılı olanlar .Onlar dısında uygulamaları yaptım .Yenıden xp e dondum.Herseyımı yedekledıkten sonra komple bir format atıp pardusa devam edıcem 2 e bolup teskkurler vakıt gecırıp emek harcayan herkese
-
ubuntu forumlarında detaylı anlatımı vardı sanırım pardusla aynıdır bi bak istersen
-
valla ben bilim teknik in bu ayki sayıda verdigi cd den kurdum grub u yükledi şuan gayet rahat xp yi de pardus u da kullanıyorum
-
ubuntu 9.10 a yukselttim ve gdm su anda acilmiyor... links2 den yaziyorum bu mesaji, msn e de bitlbee den giriyorum... /etc/init.d/gdm start deyince ok diyor ama baslamiyor, /usr/bin/gnome-session deyince de 5875 diye bir hata aliyorum... google da aradin bir kac bug buldum ama links2 de surf eziyet oldugu icin verim alamadim... gozunuzu seveyim biri google da aratip el atsin =))))
