2. Öğretim Harç Ücretleri Hakkında..
-
hocalar biliyorum çok fazla konu açıldı şu ösym ile ilgili ama bu aralar mazur görün :)
2. öğretim harc ücretlerinde 1000 lira gibi bişey yazıyor..
bu dönemlik mi yoksa yillik mi ?
-
Hangi okul ve bölüm ne?
-
haraç olucak o hocam haraç ücreti yıllık olur
-
Harçlar dönemlik yatıyor diye biliyorum hocam
-
FAKÜLTE VE PROGRAMIN ADI ÖĞRENİM ÜCRETİ
YTL
------------------------ ---------------
Veteriner Fakültesi 1.745
Tıbbi Biyolojik Bil.Prog. 1.745
Fizik Tedavi ve Reha.Prog. 1.745
Teknik Eğitim Fakültesi 940
Mühendislik Fakültesi 1.251
Mimarlık Fakültesi 1.251
Müh.-Mimarlık Fakültesi 1.251
Mühendislik ve Tekn.
Fak. 1.251İnşaat Fakültesi 1.251
Makina Fakültesi 1.251
Maden Fakültesi 1.251
Elektrik-Elektronik Fak. 1.251
Kimya Metalurji Fak. 1.251
Uçak ve Uzay Bil. Fakültesi 1.251
Ziraat Fakültesi 1.251
Orman Fakültesi 1.251
Gemi İnş. ve Deniz Bil. Fak. 1.575
Deniz Bilimleri Fakültesi 1.575
Su Ürünleri Fakültesi 1.575
Denizcilik Fakültesi 1.575
Sanat ve Tasarım Fakültesi 1.575
Güzel Sanatlar Fakültesi 1.575
Fen Fakültesi 1.048
Fen-Edebiyat Fak(Fen Programı) 1.048
Hukuk Fakültesi 945
İktisat Fakültesi 945
İşletme Fakültesi 945
Siyasal Bilgiler Fakültesi 945
İktisadi ve İdari Bilimler Fak. 945
Dil Tarih ve Coğrafya Fak. 840
İlahiyat Fakültesi 840
Eğitim Fakültesi 840
Mesleki Eğitim Fakültesi 840
Sağlık Eğitim Fakültesi 840
Endüstriyel San.Eğt. Fak. 840
Ticaret Turz.Eğt.
Fakültesi 840Mesleki Yaygın Eğit.Fak. 840
Eğitim Bilimler Fak. 840
Edebiyat Fakültesi 840
Fen-Edebiyat Fak(Ede.ve Sos. Prog.) 788
İletişim Bilimleri Fakültesi 788
İletişim Fakültesi 788
(Ç) Alıntıdır...
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Hangi okul ve bölüm ne?
-----------------------------hocam ben tarih okumak istiyorum..Gerisine bakmadim..Fen-Edebiyat fakültesiydi sanirim..
@HiyarliBaba dönemlik ise yilda 2 bin tl mi ödüyor bu 2. öğretime gidenler yani :|
@aLcoLiq hocam bu yillik mi dönemlik mi ?
-
iki dönemde toplam ödeyeceğin para olması lazım. Yani 1 yıllık. Yarısını ilk yıl öteki yarısını ikinci yıl ödersin. Ama yinede doğrusunu o üniversitenin öğrenci işlerini arayarak öğrenebilirsin. Sana yardımcı olurlar çekinme o konuda.
-
maalesef dönemlik
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
maalesef dönemlik
-----------------------------o zaman sıçtık hacım :S
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
maalesef dönemlik
-----------------------------o zaman sıçtık hacım :S
-----------------------------ben 3 yıldır sıçıyorum götümde bağırsağımda bok kalmadı aga...
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
maalesef dönemlik
-----------------------------o zaman sıçtık hacım :S
-----------------------------ben 3 yıldır sıçıyorum götümde bağırsağımda bok kalmadı aga...
-----------------------------hacı aksam aksam kopardın beni :):):):)
