2. Öğretim Harç Ücretleri Hakkında..
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
hocam iyi de..yillik 1146 veriyormussun iste ?
bende yillik 1000 vermeye raziyim acikcasi...
-----------------------------doğrudur ama ben o parayı bulmakta zorlanıyorum hocam
sen sıkıntıya düşmeden verebiliyosan ne güzel
-----------------------------bende zorlanicam hocam...ama 2 bin lira olsaydi hic gidemicektim :(
bin liraya kapatmakta bişeydir yani...
-
hocam arkadaşın verdiği tablodaki ücretler yıllıktır kafan karışmasın
2 taksit halinde alınır
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
hocam arkadaşın verdiği tablodaki ücretler yıllıktır kafan karışmasın
2 taksit halinde alınır
-----------------------------cok tesekkurler hocam :) yıllık olması çok hosuma gitti ;)
-
Ben bilg müh. okuyorum. 754 TL dönemlik veriyorum yani yıllık 1508 TL ödüyorum.
-
marmara üni. teknik eğitim fakültesi dönemlik 570 tl .
