folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 2 Senedir Çakıyorum



2 Senedir Çakıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    nonviolen bunu yazdı:
    -----------------------------

    ALLAH yapar, Kullar ŞAŞAR!


    -----------------------------

    sevdim bunu :D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    hoja ben 3 senedir üni 1. sınıfta çakıom hiç ağlanıommu bak :D Üni ztn 2 yıllık amk. matematik dersinde adam bana integrallerden bahsedio.. amk ben inşaat müh. mi olcam! pc programlama ile ne alakası varsa.. Sonuç olarak geç sözel bi meslek lisesinde herhangi sözel bölüme geçersin merak etme :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Akşam lisesine git 2.5 milyar verirsen bütün alttan derslerin siliniR. : )
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    aynı ben ben 3 sene çaktım en sonunda attılar okuldan girdik bi bilgisayar firmasına teknik olarak çalışıoz açıktan okuyorum şuan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Overdosee
    Overdosee's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek
    Hehehehehe :))) Computerwolf mukemmel bi cozu yontemi bulmus sana :)) en guzeli bilader okuma bosver okuyuyp napican zaten iki senedir cakiomussun....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

     lise donemımı anadolu lisesinde gecırmıs  bırı olarak soyluyorum...anadolu lısesıne gırebılmıs ve okumayı becerememıs muhterem ınsanlardan bırısın oncelıkle tebrık ederım anadolu lısesı matematık - turkce ve ılgılızceye onem verır kı bu 3 dersı beceremeyen ıflah olmaz bence sen o okulu hemen bırak :) hemen hemen bugun sımdı hemen

    puu sana ne dıyım aklın nerdekı altı ustu ders calıscan bukadar mı zor ! okumaya bukadar zorlanıyorsan arkadasım kaldıramıyosan gıt sanat ogren

    ınanmıyorum ya anadolu lısesıne gırmıs okuyamıyo ! pess 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Afyon bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kal a.q :D  olm kopya cek kopya ben 4 senede bitti lise yemın ederım paso kopya ile geçtim :D baska birşey yok.
    -----------------------------

    bak sen buna uyup kopya falan çekme (baba derslerde mat fizik kimya vs) zayıfta alsan çekme kopya çekersen liseyi bitirirsin kopya çekmezsen üniyi bitirirsin ben kopyta çekmezdim çektiklerimde yok müzikmiş yok sağlıkmış öle zikindirik derslerdi şimdi uludağ üni deyim ve ALLAH a şükür notlarım iyi(üst sınıftan ders alıyorum)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Bende kaldım anadolu lisesinde 1 sene şimdi dersler iyi allaha şkr ergenlik sorunları felan oluyo öle azcık çalışınca herşey süper oluyor bunu anladım :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    arkadasım işin yas da calısmayıp nasıl sınıfta kalıyorsunuz anlamıorum :D

    liseye bsaladım baslayalı daha dogrusu ilkokul 2 den beri annem ve babam elimde defter kitapı bırak kalem bile görmemiştir :D

    yiende her sene takdir aldım ilk ve orta okulda 

    süper liseye basladım

    hazırlıtka yine ders calısmadım full 5 geldi 2 dönemde

    lise 1 e geçtim 1. dönem 1 tane kırık geldi oda fizik dierleri yine 4-5 :D

    2. dönem takdir aldım fizigi 3 yaptım .

    bu senede dil bölümündeyim

    yine 1 gün bile bi kalem almadım elime

    yine karne full 5 2 dönemde :D

    anlamıyorum nie böle oluyor :S

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bunun zekilikle alakası yok arkadaşım dersi dinlersen geçersin dinlemez kaynatırsan kalırsın anadolu lisesinde gözünün yaşına bakmazlar. onu da kalınca anlıyosun. al lerde ya inek olacan ya yalaka başka şansı yok.
Toplam Hit: 2462 Toplam Mesaj: 21