folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder 2. Yaptığım Oyun | Labyrinths 3D |



2. Yaptığım Oyun | Labyrinths 3D |

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    başım döndü lan

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    baba ben senin oyunlarını oynıyamıcammı ya:d
    2d sinde duvara çarpıyodum paso.
    3d sinde adam takılıyo :d
    dier versiyonu bkliyom haberin ola:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    majestiquo
    majestiquo's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    Yakında yeni oyunum için sponsor firma arıyorum diye konu başlığı açarsın sen bu gidişle :) Eline sağlık güzel oyunlar yapıyosun.2. oyunun için bence gayet güzel :)

    Bu arada labirenti görünce birden aklıma doom oyunu geldi ne günlerdi be 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    bence game maker la 3d kasma 3d oynamak isteyen adam daha güzel alternatifler bulabilir. ama 2d için güzel oyunlar yapabilirsin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    majestiquo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yakında yeni oyunum için sponsor firma arıyorum diye konu başlığı açarsın sen bu gidişle :) Eline sağlık güzel oyunlar yapıyosun.2. oyunun için bence gayet güzel :)

    Bu arada labirenti görünce birden aklıma doom oyunu geldi ne günlerdi be 


    -----------------------------

     

    hocam benim amacim oyun yazmak değil görsel tasarım konusunda basarili oldugumu inaniyorum. Ki bi kac dokuman yazdm sadece ae ile giriş bilgileri gibi seyler ki kimseden birşey öğrenmediğim hicbir eğitim almadiğim göz onunda bulunursa başarılıyım bence :| neyse olaya gelelim ben 3dsmax dersi almayi dusunuyorum oyunlar icin obje tasarim (karakter,silah vs) bunları yapmamdaki amac objeleri daha iyi tanıyabilmek .

     

    2. olaya gelelim 3dyi bende beğenmedm cok dandik oluyor 2d olana yeni map'ler eklemeyi dusunuyorum.

    ateşli silahli vs bisiler yapmayada caliscam

     

    edit: skyvalet millet 5 dakka sürmeden bitirdi kafamda tasarladiğim haritaların en basiti idi :D


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek
    benim pc kasıyo ya =) oynuyamıyom :)

    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    bunu fps creatordamı yaptın?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Sehabe bunu yazdı:
    -----------------------------
    bunu fps creatordamı yaptın?
    -----------------------------

    o ne hocam bana terim söleme :D anlamam ben terimden "deneme-yanılma" mantigi ile yaparim herseyi bilmiyorum gamemaker diye bi alet indirdim kurcaladm kurcaladım bi bok anlamadm sonra az bi araştırma yaptm event eklemeyi fln çözdüm sonra kullandığım tüm eventları deneme yanılma ile buldum biraz kodlama sistemi hakkında bisiler öğrendim gibi fln


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sehabe bunu yazdı:
    -----------------------------
    bunu fps creatordamı yaptın?
    -----------------------------

    o ne hocam bana terim söleme :D anlamam ben terimden "deneme-yanılma" mantigi ile yaparim herseyi bilmiyorum gamemaker diye bi alet indirdim kurcaladm kurcaladım bi bok anlamadm sonra az bi araştırma yaptm event eklemeyi fln çözdüm sonra kullandığım tüm eventları deneme yanılma ile buldum biraz kodlama sistemi hakkında bisiler öğrendim gibi fln


    -----------------------------

    www.sehabe.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60625

    bak game maker eğitim kitabı çeviri biraz dandik ama biraz kafayı zorlayınca anlıyosun :) bağlantı falan kurman gerek bazı yerlerde anlamak için

Toplam Hit: 2983 Toplam Mesaj: 20