2. Yaptığım Oyun | Labyrinths 3D |
-
başım döndü lan
-
baba ben senin oyunlarını oynıyamıcammı ya:d
2d sinde duvara çarpıyodum paso.
3d sinde adam takılıyo :d
dier versiyonu bkliyom haberin ola:D -
Yakında yeni oyunum için sponsor firma arıyorum diye konu başlığı açarsın sen bu gidişle :) Eline sağlık güzel oyunlar yapıyosun.2. oyunun için bence gayet güzel :)
Bu arada labirenti görünce birden aklıma doom oyunu geldi ne günlerdi be
-
bence game maker la 3d kasma 3d oynamak isteyen adam daha güzel alternatifler bulabilir. ama 2d için güzel oyunlar yapabilirsin.
-
majestiquo bunu yazdı:
-----------------------------Yakında yeni oyunum için sponsor firma arıyorum diye konu başlığı açarsın sen bu gidişle :) Eline sağlık güzel oyunlar yapıyosun.2. oyunun için bence gayet güzel :)
Bu arada labirenti görünce birden aklıma doom oyunu geldi ne günlerdi be
-----------------------------hocam benim amacim oyun yazmak değil görsel tasarım konusunda basarili oldugumu inaniyorum. Ki bi kac dokuman yazdm sadece ae ile giriş bilgileri gibi seyler ki kimseden birşey öğrenmediğim hicbir eğitim almadiğim göz onunda bulunursa başarılıyım bence :| neyse olaya gelelim ben 3dsmax dersi almayi dusunuyorum oyunlar icin obje tasarim (karakter,silah vs) bunları yapmamdaki amac objeleri daha iyi tanıyabilmek .
2. olaya gelelim 3dyi bende beğenmedm cok dandik oluyor 2d olana yeni map'ler eklemeyi dusunuyorum.
ateşli silahli vs bisiler yapmayada caliscam
edit: skyvalet millet 5 dakka sürmeden bitirdi kafamda tasarladiğim haritaların en basiti idi :D
-
benim pc kasıyo ya =) oynuyamıyom :)
-
bunu fps creatordamı yaptın?
-
Sehabe bunu yazdı:
-----------------------------
bunu fps creatordamı yaptın?
-----------------------------o ne hocam bana terim söleme :D anlamam ben terimden "deneme-yanılma" mantigi ile yaparim herseyi bilmiyorum gamemaker diye bi alet indirdim kurcaladm kurcaladım bi bok anlamadm sonra az bi araştırma yaptm event eklemeyi fln çözdüm sonra kullandığım tüm eventları deneme yanılma ile buldum biraz kodlama sistemi hakkında bisiler öğrendim gibi fln
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------Sehabe bunu yazdı:
-----------------------------
bunu fps creatordamı yaptın?
-----------------------------o ne hocam bana terim söleme :D anlamam ben terimden "deneme-yanılma" mantigi ile yaparim herseyi bilmiyorum gamemaker diye bi alet indirdim kurcaladm kurcaladım bi bok anlamadm sonra az bi araştırma yaptm event eklemeyi fln çözdüm sonra kullandığım tüm eventları deneme yanılma ile buldum biraz kodlama sistemi hakkında bisiler öğrendim gibi fln
-----------------------------www.sehabe.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60625
bak game maker eğitim kitabı çeviri biraz dandik ama biraz kafayı zorlayınca anlıyosun :) bağlantı falan kurman gerek bazı yerlerde anlamak için
