2 Yaşında, IQ"Su 156
-
Bu IQ A.q gibi birşeyse bizim memleket dünya rekoru kırar.
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
yeni doğan kuşakların hepsi böyle oluyor artık farkettiyseniz şaşırmamak gerek.
-----------------------------cidden bu konuda haklısın, benim kuzende böyle zehir gibi. her ne kadar IQ tavan değilse de :) verdiği cevapları yetişkinden duymak imkansız...
-----------------------------
evet onlar yeni insan türleri :D indigo ve kristal çocuklar diye geçiyorlar daha çocuklara çok şaşıracağımız dönemler gelecek bunlar başlangıç :) -
ailesine sabır diliyorum yalnızca.. çok tatlı bi kız ya ayrıca..
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Umarım insanların aptallığını kaldırabilir...
-----------------------------cok dogru söylemıssın hocam umarım bu kadar aptal ınsanı görupte zekası dusmez
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi hdd i yüksek tutmuşlar ne var bunda
-----------------------------alper ram mi unutmussun ram siz olurmu hiç :D
-
iyide ne varki bunda?
iq = (zeka yaşı / normal yaş) * 100
yani 5 günlük bebeğin zeka yaşı 10 ise 200iq su olur. bu kızda 156iq su olduğuna göre 2. 156 / 100 = 3.12 zeka yaşına sahip bu çok mu büyük birşey şimdi :D:D:D
iq farklı yaştakileri kıyaslamaz aynı yaştakileri kıyaslar ve direk iq sonucu veren testler yalandır. önce zeka yaşınız bulunur sonra normak yaşınız spnra hesaplama yapılır.
-
5 aylıkken konuştu, 8 ayda yürüdü.
bende 6 aylıkken konuşup 9 aylıkken yürümüşüm
ama bi yararını görmedim iq.nun aq
-
ben 3 yaşındayken konuşmuşum
ama bende test yaptırdığımda 150 puan almıştım :s (ne kadar doğru orası bilinmez)
konuşmakla yürümekle ne alakası var anlamadım :S
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------ben 3 yaşındayken konuşmuşum
ama bende test yaptırdığımda 150 puan almıştım :s (ne kadar doğru orası bilinmez)
konuşmakla yürümekle ne alakası var anlamadım :S
-----------------------------
hocam yürümek biraz motor korteksle ilgili konuşmak için önce konuşulanları anlamlandırmak kelimelerin hangi nesneye tekabül ettiğini anlayıp bunları depolamak ve ihtiyaç halinde anlamlı şekilde kullanabilmek gerekiyor sanırım öğrenme ve öğrendiklerini uygulayabilme yetisinin gelişmişliğini belirtmek için ama hoş fakat gözlemlediğim olay şu yeni nesil gerçekten daha zeki
nihat alttaki msj ithafen: ben de merak ediyorum akıbetini sırf akıbeti değil süreci de
-
bu kıza 10 15 yıllık bir zaman tanıyorum bu zaman zarfında ya kafayı çizer yada intihar eder...
