2 Yaşında, IQ"Su 156
-
işlemci baya bi hızlı motor patlar
-
bunun türkiyyle ne alaksı war arkadaşın konuyu türkiyeyle alakası yok die kaptıştınız buunun türkiyeyle ne alakası war
-
Benim kaç la acaba IQ 'm :D
-
fazlasına gerek yok konuşcak yürücek yemek yicek kadar olsun yeter xD
-
Allah vergisi :P benimde 149 ama normalin üstü çok faydalı sayılmaz gerçektn :D
-
bi kaç arkadaş IQ sunu yazmış benim bildiğim ODTÜ gibi bi kaç merkezde bu test yapılabılıyor.Onun dısında ölçülenler tamamen şu piyasadaki dandik ıq testlerini sonucudur.Kendimizi kandırmayalım
-
ne var ulan bende 21 yaşında yemek yapmayı öğrendim. hiç hava atıyormuyum. ayrıca yaptıkları çok farklı bişi değil :| altı üstü konuşmuş bide yürümüş :|
altına sıçan bi bebe sonuçta :D
-
Benden Baya Yüksekmiş. Çok Zoruma Gitti :D:D:D
Ama IQ su 198 olan bi kız vardı onuda duymustum...
Bu Arada Bu Kız Bu Zekayla Yakında Müslüman Olur Benden SÖylemesi :)))
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------altına sıçan bi bebe sonuçta :D
-----------------------------
puahahaha :D -
Çok düşükmüş iq' su ben doğduğumda 15 bilinmeyenli denklem çözmüşüm bunu gören doktor kafayı yemiş. Şu an iq' um sınıflandırılamıyor...
Toplam Hit: 5235 Toplam Mesaj: 31
