2. Yerleştirmeler
-
hocalar tam adınıda bilmiyorum 2.tercih ek yerleştirme ... diyolar hepsi aynı galiba işte bu nezaman olacak nasıl olacak bi bilginiz var mı?
-
Eylülün 2. haftası diyolar ama kesin değil.
-
vala ya tam bilgi alamiyorum bi türlü :S umarim yerleştirirler tahribat muridlerini gerisi acikda kalsin :D
-
20sinde başlayan üni.ler var daha ne zamana sıkıştırcekki bunlar şimdi
Ösym gönlünüze göre versin :)
-
bende geçen sene eklerde yerleştim. okulla aranızda 3 hafta geriden gelme gibi bi durum olacak. iyi çalışın notları arkadaşlarınızdan alın :) Ek yerleştirmelerde kyk başvuruları da açılıyor o bakımdan da içiniz rahat olsun. gidin yerleşin ünilere can verin :)
-
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------
20sinde başlayan üni.ler var daha ne zamana sıkıştırcekki bunlar şimdi
Ösym gönlünüze göre versin :)
-----------------------------
ya bi iki hafta geç başlıyor ek yerleştirme ile yerleşenler bildiğim kadarı ile ,yani gecen sene bir arkadşıma öyle olmuştu
bu arada katılıyorum Ösym gönlünüze göre versin :) -
ek yerleştirmeler ösym'nin resmi sitesinde duyurduğu andan itibaren başlıcak. Hiçbir siteyi takip etme hocam. ösym'e bak yeter. Klavuzlarda verilcek. ya eylül sonu ya ekim ilk haftası başlayıp bir süre sonra açıklanıcak hemen
-
2. ek yerleştirme noldu acaba ya bilgisi olan var mı ösymden anlamadım.
burdan takip edin diolar ama
http://www.osym.gov.tr/Genel/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFD4AF1EF75F7A79686B80786049043FE6
-
sitenin sağında duyurularda çıkar. daha başlamadı. en az 1 haftası var. belki 3 hafta.
-
4-8 ekim
-
bende ek yerleştirme ile son şansımı deneyeceğim şunu merak ediyorum bu ayın 26sında sınava girip (0 da çeksem mezunum)
diplomayı alıcam ek yerleştirmede tercih yapmam seneye bana bir sorun teşkil edermi acaba?
sanırım diploma geç verilse bile mezun belgesi gibi birşey veriyorlar
birde hedefim izmir sinama istiyorum umarım boş yer wardır da girerim :( tüm arkadaşlar ege ve dokuz eylül e gitti ösym bana da bi kıyak be :/
