2. Yerleştirmeler
-
bende tercih yapıcam
su 3 ünide 2 öğretim makina muh full ama yerleşmeyen olursa inş giricem birine
fırat
batman
bayburt
yoksa dersaneye
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
bende tercih yapıcam
su 3 ünide 2 öğretim makina muh full ama yerleşmeyen olursa inş giricem birine
fırat
batman
bayburt
yoksa dersaneye
-----------------------------aynen yerleşemessek dersaneler kapıları açık bizi beklio zaten 10 yerden aradılar istediniz puanı alamassınız gelin yardımcı olalım diye :W
-
kitapcıklari unilere gönderceklermiş sınırlı sayida filan miş... diyolar a.q bi günde adam gibi bir şey yapinda sevilelim
-
Yav bu ek yerleştirme ne zaman açıklanıyor,
-
sokm böyle işe ya ne zaman açıklanıcak bu sonuçlar ona göre iş güç vs binlerce kişi ona göre hayatına bi ayar çekicek
-
konuyu ne zaman görsem atlıorum kardeşim için beklioruz bizde annemin tercih baskısı yüzünden 450 puanla açıkta kaldı :|
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
konuyu ne zaman görsem atlıorum kardeşim için beklioruz bizde annemin tercih baskısı yüzünden 450 puanla açıkta kaldı :|
-----------------------------hönk :| 450 yle ne yazdıda açıkta kaldı müride abla
-
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------irwa bunu yazdı:
-----------------------------
konuyu ne zaman görsem atlıorum kardeşim için beklioruz bizde annemin tercih baskısı yüzünden 450 puanla açıkta kaldı :|
-----------------------------hönk :| 450 yle ne yazdıda açıkta kaldı müride abla
-----------------------------
30 tane hukuk :D
