2 Yıllık Meselesi
-
Abüler öss kazanamadık dielim... 2 yıllığa geçiş hakkı var peki bu 2 yıllığa giderken össde barajı geçemezsekte gidebiliyoz mu yoksa barajı geçmemeiz mi lazımdı ?
-
2 yıllıkda baraj 160 (sayısallar için) zaten sonrası için iki yıllıkların dağıtımı orta öğretim puanına göre yapılıyo!meslek liselisin büyük ihtimal,kendi bölümün için bu koşul var işte kardeş!ama yeni sistemde ne değişti bilmiyom ;)
-
meslek liselerin direk geçiş hakkı var baraj marajı bırak öss bile girmeden giriyorsun
-
ama össye girersen 160 geçmek zorundaymışın sayısalda geçemedik ziki tuttuk 2 yıllığa bile gidemiom :S la ben intihar ederim
-
form geldiğinde direk sınavsız geçişe başvur, yok baraj falan, bu sene mezunsan avantajın daha fazladır...
-
" 2 yıllığa bile gidemiom " dedigin 2 yıllıga gitte gör ebeni))
-
demekki değişen şartlar varmış hocam!bence sen bi eğitimciye danış!İntiharıda bidaha aklına getirme--bırakın artık a.k şu sınavı yaa!kazanamadıysan öldün mü hocam yapma Allah aşkına yaa!
-
la ben neden meslek lisesi okumadımki:((
-
DawnOfDarkness 2 yıllığa gitmek sağdan soldan laf yemekten iyidir hem 2 yıllığa istediim şehri tercih edebiliyorum mersine gidicem keyfim tıkırında olur sonrası Allah kerim ..
C_e_Z_a abü eğitimci dedi bana baraj var die ama okul yönetimi yok dedi onlarda bişey bilmiyolar tam .. :(
ertan hoca inş dediğin doğrudur :(
ben kafayı yerim bu gece :S
-
hoca ben de teknik lise mezunuyum.Bu konuları araştırırım yani.sistem değişti meslek liselerin iki yıllık hakkı kalktı falan diyorlardı ama asılsız, sen takma, rahat ol.. Eğer olmasaydı zaten açıkça derdik yok böyle birşey.Demek var ki biz de var diyoruz
-
ertan hocam içime su serptin inşallah dediğin gibidir sağol :(
Toplam Hit: 1890 Toplam Mesaj: 17
