2 Yıllık Önerceğiniz Bölümler
-
Evet arkadaşlar tercih dönemi yaklaşıyor puanlar malum 2 yıllık anca tutturabiliyoruz
2 yıllık bissürü bölüm var sizin şu bölüm iyidir önü açık işsiz kalmassın dediğiniz önerebilceğiniz bölümler varmıdır ?
Benim aklımda Lojistik yada İş sağlığı ve güvenliği bölümleri var.

-
2 yıllıkta sağlık memurluğu dışında önemli olan kendini iyi yetiştirmiş olman.
Şöyle örnek vereyim; ben de 2 yıllık (myo) endüstriyel elektronik bölümü mezunuyum. Aynı sınıftan mezun arkadaşların benden başka hepsi boş geziyor. Ama ben kendimi yetiştirdim, baskı devre tasarlamayı pic,atmel programlamayı öğrendim, kendi cihazlarımı tasarladım, elektronik alanında kendimi çoğu kişiden (hatta birçok elektronik mühendisinden bile) daha iyi yetiştirdim. Ama bana hala daha yetersiz geliyor.
Şimdi ise bir elektronik firmasının ar-ge bölümünde çalışıyorum. İş yerinde de iyi bir saygınlığım var. maaşım yeni olduğum için biraz düşük ama orta düzey bir yönetici konumundayım.
Sağlık dışında okuyacaksan teknik bölüm oku ama kendini çok iyi yetiştir. mesela programlama iyidir, tabii kendini yetiştirirsen.
-
antivir-US bunu yazdı
2 yıllıkta sağlık memurluğu dışında önemli olan kendini iyi yetiştirmiş olman.
Şöyle örnek vereyim; ben de 2 yıllık (myo) endüstriyel elektronik bölümü mezunuyum. Aynı sınıftan mezun arkadaşların benden başka hepsi boş geziyor. Ama ben kendimi yetiştirdim, baskı devre tasarlamayı pic,atmel programlamayı öğrendim, kendi cihazlarımı tasarladım, elektronik alanında kendimi çoğu kişiden (hatta birçok elektronik mühendisinden bile) daha iyi yetiştirdim. Ama bana hala daha yetersiz geliyor.
Şimdi ise bir elektronik firmasının ar-ge bölümünde çalışıyorum. İş yerinde de iyi bir saygınlığım var. maaşım yeni olduğum için biraz düşük ama orta düzey bir yönetici konumundayım.
Sağlık dışında okuyacaksan teknik bölüm oku ama kendini çok iyi yetiştir. mesela programlama iyidir, tabii kendini yetiştirirsen.
Yorumun için sağol amacım o yönde bölüm okuyarak meslek sahibi olunmuyor
kendini geliştirmek önemli bi faktör. Ama ilk önce kendimi geliştirebilceğim bi bölüm bulmam lazım :)
-
sağlık oku bi çok dört yılık ve mühendislikden daha iyi...
keşke zamanında bende böyle bi konu acsaydım a.q şimdi babamdan sigara parası istemiyodum =(
-
darkness_izmir bunu yazdı
sağlık oku bi çok dört yılık ve mühendislikden daha iyi...
keşke zamanında bende böyle bi konu acsaydım a.q şimdi babamdan sigara parası istemiyodum =(
Hocam bu puanla sağlığa girmek çok zor hatta imkansız
sağlık meslek liseleri bölümlere sınavsız giriyor.
-
lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al
-
İnternet ve ağ teknolojileri bölümü.. ayrıntı isterse pm dön hocam
-
tıbbi görüntüleme teknikleri çok kıyak iş araştır derim. bu sene 10 dan fazla tanıdık okuduğu bölümü bırakıp geçti. ki mezun tanıdıklarım da var çok iyi kazanıyorlar yaptıkları işe göre
-
mephisto bunu yazdı
lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al
Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede
10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor
bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.
-
SUPERBICO bunu yazdı
tıbbi görüntüleme teknikleri çok kıyak iş araştır derim. bu sene 10 dan fazla tanıdık okuduğu bölümü bırakıp geçti. ki mezun tanıdıklarım da var çok iyi kazanıyorlar yaptıkları işe göre
Hocam bölüm iyide bu sağlık meslekçiler doluşuyor bu bölümlere bize yer kalmıyor
puanda önemli faktör boş kalan yerlerede yüksek puanlı zeki arkadaşlarımız giriyor
Benim girmem imkansız gibi
-
Sserkan bunu yazdımephisto bunu yazdı
lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al
Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede
10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor
bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.
muğla lojistik mezunuyum ben.. lojistik adına herkes iyi şeyler söylüyor ama abartıldığı kadar iyi değil.. yaşar lojistikten falanda arkadaşlarım var.. istenilen düzeyde değil pek herşey.
ya dayın olacak güzel yerlere gireceksin yada saydığın firmalara girebilmek için gerçekten çok iyi geliştirmen lazım kendini.. dil açısından özellikle.. 2 yıllık değilde 4 yıla tamamlamaya çalış öyleyse.. ayrıca lojistik mezunu değilde denizcilik işletmesi mezunu, endistrü mühendisi daha çok kıdem sahibi oluyordur bu firmalarda..
mesela kpss atanması bekleniyormuş hiç kadro açmamışlar lojistik alanına. bu da ayrı birşey.. hevesini kırmış olmayayım sakın araştırmaya devam et.. benim görüşlerim abartı fazla.. kötü demiyorum standart bölüm ama abartılara dikkat ;)
edit: bende sağlık alanını öneririm.. bölümleri ne oluyor bilmem ama acil tıp teknisyenliği iyi meslek.. girebilirsen şansını dene. dediğin gibi ama sağlık meslek liseleri önünü kapayabilir.
mephisto tarafından 02/Tem/13 01:00 tarihinde düzenlenmiştir
