2 Yıllık Önerceğiniz Bölümler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Evet arkadaşlar tercih dönemi yaklaşıyor puanlar malum 2 yıllık anca tutturabiliyoruz

    2 yıllık bissürü bölüm var sizin şu bölüm iyidir önü açık işsiz kalmassın dediğiniz önerebilceğiniz bölümler varmıdır ? 

    Benim aklımda Lojistik yada İş sağlığı ve güvenliği bölümleri var. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    2 yıllıkta sağlık memurluğu dışında önemli olan kendini iyi yetiştirmiş olman.

    Şöyle örnek vereyim; ben de 2 yıllık (myo) endüstriyel elektronik bölümü mezunuyum. Aynı sınıftan mezun arkadaşların benden başka hepsi boş geziyor. Ama ben kendimi yetiştirdim, baskı devre tasarlamayı pic,atmel programlamayı öğrendim, kendi cihazlarımı tasarladım, elektronik alanında kendimi çoğu kişiden (hatta birçok elektronik mühendisinden bile) daha iyi yetiştirdim. Ama bana hala daha yetersiz geliyor.

    Şimdi ise bir elektronik firmasının ar-ge bölümünde çalışıyorum. İş yerinde de iyi bir saygınlığım var. maaşım yeni olduğum için biraz düşük ama orta düzey bir yönetici konumundayım.

     Sağlık dışında okuyacaksan teknik bölüm oku ama kendini çok iyi yetiştir. mesela programlama iyidir, tabii kendini yetiştirirsen.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    antivir-US bunu yazdı

    2 yıllıkta sağlık memurluğu dışında önemli olan kendini iyi yetiştirmiş olman.

    Şöyle örnek vereyim; ben de 2 yıllık (myo) endüstriyel elektronik bölümü mezunuyum. Aynı sınıftan mezun arkadaşların benden başka hepsi boş geziyor. Ama ben kendimi yetiştirdim, baskı devre tasarlamayı pic,atmel programlamayı öğrendim, kendi cihazlarımı tasarladım, elektronik alanında kendimi çoğu kişiden (hatta birçok elektronik mühendisinden bile) daha iyi yetiştirdim. Ama bana hala daha yetersiz geliyor.

    Şimdi ise bir elektronik firmasının ar-ge bölümünde çalışıyorum. İş yerinde de iyi bir saygınlığım var. maaşım yeni olduğum için biraz düşük ama orta düzey bir yönetici konumundayım.

     Sağlık dışında okuyacaksan teknik bölüm oku ama kendini çok iyi yetiştir. mesela programlama iyidir, tabii kendini yetiştirirsen.

    Yorumun için sağol amacım o yönde bölüm okuyarak meslek sahibi olunmuyor 

    kendini geliştirmek önemli bi faktör. Ama ilk önce kendimi geliştirebilceğim bi bölüm bulmam lazım :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    sağlık oku bi çok dört yılık ve mühendislikden daha iyi...

    keşke zamanında bende böyle bi konu acsaydım a.q şimdi babamdan sigara parası istemiyodum =(


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    darkness_izmir bunu yazdı

    sağlık oku bi çok dört yılık ve mühendislikden daha iyi...

    keşke zamanında bende böyle bi konu acsaydım a.q şimdi babamdan sigara parası istemiyodum =(

    Hocam bu puanla sağlığa girmek çok zor hatta imkansız 

    sağlık meslek liseleri bölümlere sınavsız giriyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    İnternet ve ağ teknolojileri bölümü.. ayrıntı isterse pm dön hocam


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    tıbbi görüntüleme teknikleri çok kıyak iş araştır derim. bu sene 10 dan fazla tanıdık okuduğu bölümü bırakıp geçti. ki mezun tanıdıklarım da var çok iyi kazanıyorlar yaptıkları işe göre

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    mephisto bunu yazdı

    lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al

    Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede

    10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor

    bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    tıbbi görüntüleme teknikleri çok kıyak iş araştır derim. bu sene 10 dan fazla tanıdık okuduğu bölümü bırakıp geçti. ki mezun tanıdıklarım da var çok iyi kazanıyorlar yaptıkları işe göre

    Hocam bölüm iyide bu sağlık meslekçiler doluşuyor bu bölümlere bize yer kalmıyor 

    puanda önemli faktör boş kalan yerlerede yüksek puanlı zeki arkadaşlarımız giriyor 

    Benim girmem imkansız gibi

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı
    mephisto bunu yazdı

    lojistik en balon bölümlerin başında geliyor.. iş olanağı çok derler, sektör çok gelişiyor derler, lojistik geleceğin mesleği derler bunlar yalan hep.. bunu göz önüne al

    Sanırım yaşadığınız ile göre değişiyor iş imkanı mantıken baktığımda yaşadığım ilçede

    10 taneye yakın lojistik firması var DHL,Horoz,Netlog,Omsan vs yani illaki bi iş bulurum gibime geliyor

    bu kanıya nasıl vardığınızı merak ediyorum açıkcası.

    muğla lojistik mezunuyum ben.. lojistik adına herkes iyi şeyler söylüyor ama abartıldığı kadar iyi değil.. yaşar lojistikten falanda arkadaşlarım var.. istenilen düzeyde değil pek herşey.

    ya dayın olacak güzel yerlere gireceksin yada saydığın firmalara girebilmek için gerçekten çok iyi geliştirmen lazım kendini.. dil açısından özellikle.. 2 yıllık değilde 4 yıla tamamlamaya çalış öyleyse.. ayrıca lojistik mezunu değilde denizcilik işletmesi mezunu, endistrü mühendisi daha çok kıdem sahibi oluyordur bu firmalarda.. 

    mesela kpss atanması bekleniyormuş hiç kadro açmamışlar lojistik alanına. bu da ayrı birşey.. hevesini kırmış olmayayım sakın araştırmaya devam et.. benim görüşlerim abartı fazla.. kötü demiyorum standart bölüm ama abartılara dikkat ;)

     

    edit: bende sağlık alanını öneririm.. bölümleri ne oluyor bilmem ama acil tıp teknisyenliği iyi meslek.. girebilirsen şansını dene. dediğin gibi ama sağlık meslek liseleri önünü kapayabilir.

    mephisto tarafından 02/Tem/13 01:00 tarihinde düzenlenmiştir

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
Toplam Hit: 3169 Toplam Mesaj: 24